مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باعرض سلام و...

دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند می توانند در قسمت نظرات این بخش تمایل خود را اعلام نمایند

نظر یادتون نره

با تشکر

اخبار نقل وانتقالات

کریم حقی بازیکن تونسی تیم استراسبورگ فرانسه به تیم بایرلورکوزن آلمان پیوست.

 

صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران انتخاب شد.

 

برناردو کورادی مهاجم فصل گذشته والنسیا به تیم منچسترسیتی

انگلستان پیوست.

 

سالومون کالوا بازیکن ساحل عاجی تیم فاینورد هلند در این

فصل به تیم چلسی انگلستان پیوست.

 

دیمین داف بازیکن ایرلندی تیم چلسی در این فصل به باشگاه

تاتنهام پیوست.

 

کریستیانو رونالدو بازیکن سابق تیم منچستریونایتد انگلیس به تیم

رئال مادرید اسپانیا پیوست.

 

مسعود ملکی بازیکن فصل قبل تیم شهید قندی یزد به عضویت

تیم پگاه گیلان در آمد.

 

وحید رضایی بازیکن فصل گذشته تیم فجر سپاسی شیراز به

باشگاه پگاه گیلا پیوست.

 

مهدی واعظی دروازبان فصل گذشته تیم پیکان تهران به باشگاه

استقلال اهواز پیوست.

 

حسین آشنا که در فصل گذشته در باشگاه فجرسپاسی بازی میکرد

در این فصل به عضویت باشگاه پیکان تهران درآمد.

 

محمدعلوی بازیکن فصل گذشته تیم فولادخوزستان به باشگاه

استقلال اهواز پیوست.

 

محمد نوازی بازیکن فصل گذشته باشگاه صباباتری تهران به عضویت

باشگاه استقلال تهران درآمد.

 

حسین بادامکی بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان به

تیم پرسپولیس تهران پیوست.

بهشاد یاورزاده که فصل گذشته درتیم شهید قندی

یزد بازی میکرد به باشگاه استقلال تهران پیوست.

 

محسن بیاتی نیا از باشگاه پاس تهران به عضویت تیم پیکان تهران

درآمد.

 

باشگاه پاس تهران علی کریمی بازیکن فصل گذشته تیم

تراکتورسازی تبریز را دراختیار گرفت.

 

نیما قویدل بازیکن فصل گذشته تیم نیروی زمینی به باشگاه

پرسپولیس تهران پیوست.

 

باشگاه بارسلنا اعلام کرد سعی میکند تا فردا کار به عضویت درآوردن

جیان لوکا زامبروتا ولیلیان تورام از یوونتوس را به اتمام برساند.

 

مجتبی مدافع فصل گذشته تیم شهید قندی یزد با تیم راه آهن

قرارداد امضا کرد.

 

علیرضا عباسفرد از باشگاه سایپا به تیم صباباتری پیوست.

 

سبوشهبازیان هافبک سابق باشگاه استقلال تهران به باشگاه

صباباتری تهران پیوست.

 

علیرضاعاشوری از عقاب تهران به پرسپولیس تهران پیوست.

 

رود ون نیستلروی به عضویت باشگاه رئال مادرید درآمد.

 

اتریشى ها پرسپولیس را سرگردان کردند

 

ضمانتنامه بدهید تا ویزا بدهیم!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پس از پایان رقابت هاى پنجمین دوره لیگ برتر، مسؤولان پرسپولیس برنامه ریزى هاى لازم براى حضور قدرتمند این تیم در لیگ ششم را آغاز کردند. پرسپولیسى ها در نخستین گام به خشایار محسنى - مدیر برنامه هاى آرى هان- مأموریت دادند تا با رایزنى هاى فراوان زمینه حضور پرسپولیس در یک کشور اروپایى براى برپایى اردوى چند روزه و بازیهاى تدارکاتى را فراهم کند. محسنى که سال ها در تیم هاى اتریشى فعالیت مى کند موفق شد کمپ اشتایرمارک را که در حومه شهر وین و در یک منطقه خوش آب و هوا واقع شده است به مدت ۱۵ روز براى پرسپولیسى ها رزرو کند. زمان برپایى اردوى قرمزپوشان از تاریخ بیست و دوم تیر تا ۵ مرداد تعیین شده و ۳ بازى تدارکاتى مقابل تیم هاى براتیسلاوا اسلواکى، اف ث ریوسنیگ اتریش و لاتزیو ایتالیا نیز تدارک دیده شده بود. آرى هان سرمربى پرسپولیس هم که براى گزارش و آنالیز بازیهاى جام جهانى در آلمان به سر مى برد، پس از پایان رقابت هاى جام جهانى مستقیم از آلمان به اتریش رفت تا پیش از شاگردانش در این کشور حضور داشته باشد اما درست یک روز پیش از پرواز قرمزپوشان به اتریش از سوى باشگاه اعلام شد که به علت عدم صدور روادید تنى چند از بازیکنان سفر تیم به تعویق افتاده است و به احتمال زیاد روز یکشنبه بیست و پنجم این سفر انجام خواهد شد.


انصارى  فرد و درهاى بسته


سفر تفریحى ورزشى پرسپولیس یک بار دیگر به تعویق افتاد و مسؤولان این تیم باز هم عدم صدور روادید براى تعدادى از بازیکنان را علت این مسأله ذکر کردند. تلاش هاى مدیرعامل پرسپولیس از طریق توسل به آشنایان و دست اندرکاران امر ره به جایى نبرد و به همین دلیل محمدحسن انصارى فرد شخصاً به سفارتخانه اتریش در ایران رفت. گفت و گوى طولانى مدت انصارى فرد با سفیر و سایر مسؤولان سودى نداشت و مدیرعامل پرسپولیس بدون اینکه به نتیجه لازم دست یابد سفارت اتریش را ترک کرد. از آن سو آرى هان که همچنان در اتریش به سر مى برد، چشم انتظار حضور شاگردانش در وین و آغاز تمرینات جدى براى فینال جام حذفى و مسابقات لیگ برتر است و اما علت اصلى تعویق هاى پیاپى سفر پرسپولیس به اتریش و عدم صدور روادید براى بازیکنان این تیم چیست و مشکل اصلى در کجاست؟

کاظمیان : امسال17 گل برای پرسپولیس می زنم

مهاجم جوان تیم پرسپولیس تهران گفت: نباید شانس قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران را از دست دهیم.
"جواد کاظمیان" عصرچهارشنبه در گفت وگو با وبلاگ بزرگ‌پرسپولیس افزود : تمامی شرایط برای قهرمانی تیم پرسپولیس در این مسابقات‌مهیاست و نباید هیچ چیز را به اما و اگر بسپاریم.
وی ادامه داد :تیم پرسپولیس به‌رغم مشکلا‌ت‌, حاشیه‌, تغییر و تحولا‌ت درسطح مدیریتی و مربیان به فینال جام حذفی راه یافت و باید از فرصت بدست‌آمده‌, استفاده لا‌زم را ببرد.
کاظمیان درخصوص شرایط جسمانی خود گفت : تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشته‌ام و اگر مشکلا‌ت اردوی اتریش برطرف شود, بازیکنان با آمادگی لیگ برتر را آغاز خواهد کرد.
وی تصریح کرد : تصور می‌کنم‌, تیم پرسپولیس همانند زمان بگوویچ کروات‌, می‌تواند لیگ برتر را با نتایج خوب آغاز کند.
مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس‌افزود:متاسفانه تمرینات این تیم در دوفصل گذشته خیلی دیر آغاز شد,این امر مزید بر علت شد تا تیم نتایج خوبی را در لیگ برتر بدست نیاورد.
کاظمیان درباره جذب بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس اظهار داشت :این تیم بازیکنان خوبی را از دست داد اما چند بازیکن خوب نیز جذب به‌ترکیب تیم اضافه شده‌اند, من فکر می‌کنم با جذب یکی ,دو مهره دیگر مشکل چندانی نداشته باشیم.
گلزن پرسپولیس درباره وضعیتش در این تیم گفت: در جلسه با انصاری‌فرد تکلیف مطالبات مالی‌ام تا حدودی مشخص شد تا امروز نیمی از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام و مابقی مبلغ قراردادم در دو فقره چک کوتاه مدت پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلا‌م کرده‌ام که هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارم و حاضرم قرارداد جدیدی را امضا کنم.
کاظمیان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس درپی تمدید قرارداد دو ساله با وی است‌, افزود :اما قصد دارم قراردادی یک ساله را با این تیم منعقد کنم.
مهاجم جوان تیم پرسپولیس تصریح کرد : در اردوی آمادگی اتریش مذاکرات نهایی خود را با این باشگاه انجام خواهم داد.
وی درباره پیشنهادات خارجی خود گفت : از تیم الشعب پیشنهاد عقد قرارداد یکساله به مبلغ بیش از 450 میلیون تومان را داشتم اما به دلایل شخصی این پیشنهاد را رد کردم.
کاظمیان درخصوص پیشنهادات باشگاه استقلا‌ل تهران افزود: پیشنهاد مسئولا‌ن این تیم از چند طریق به من اعلا‌م شد اما از روز اول هم می‌دانستم که به استقلا‌ل تهران نمی‌روم‌, به رغم دلگیری‌هایی که از پرسپولیس داشتم حاضر به قبول پیشنهاد استقلا‌ل نشدم.
کاظمیان درباره انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: نسل جدیدی از مربیان جوان ایرانی درحال شکل‌گیری است که درآینده‌ای نه چندان دور تاثیرات آن را در فوتبال ایران شاهد خواهیم بود.
مهاجم جوان تیم پرسپولیس تهران گفت : انتخاب قلعه نویی هم در همین راستا شکل گرفت و امیدوارم با حضور وی به حقم در تیم ملی برسم.
وی ادامه داد : متاسفانه سال گذشته مربیان تیم ملی فوتبال ایران‌در حقم اجحاف کردند.
کاظمیان در پایان اظهار امیدواری کرد که 17 گل برای تیم پرسپولیس درفصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به ثمر برساند 

بازیکنان پرسپولیس امروز در تهران تمرین می‌کنند

                           

 سفر اروپایی پرسپولیس بار دیگر به تعویق افتاد و بازیکنان این تیم بعدازظهر امروز نیز در ورزشگاه کارگران به تمرین خواهند پرداخت.

قرار بود کاروان پرسپولیس بامداد امروز راهی اسلواکی شده و بعد از انجام دیدار تدارکاتی با تیم براتیسلاوا عازم اتریش شود؛ اما مطابق معمول این سفر انجام نشد.
کادر فنی این تیم بعد از به تعویق افتادن سفر اروپایی به بازیکنان اعلام کردند که بعدازظهر امروز برای انجام تمرین در ورزشگاه کارگران حاضر شوند.
این تمرین ساعت 30/16 انجام خواهد شد.

          سیدعباسی: امیدوارم دوباره مصدوم نشوم.

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم مانند فصل گذشته در آغاز رقابت‌ها با مصدومیت مواجه نشوم و بتوانم خود را نشان دهم.

داود سیدعباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ بزرگ پرسپولیس افزود: در آغاز فصل گذشته مصدوم شدم و مدت زمان طولانی دوره نقاهت و مصدومیت مجدد باعث شد، نتوانم جایگاه مناسبی در تیم پیدا کنم. امیدوارم این بار با این مشکل مواجه نشوم.
وی در خصوص شرایط تیم و تفاوت آن نسبت به سال گذشته اظهار داشت: پرسپولیس همیشه تیم خوبی است. تاکنون نفرات قابلی جذب شده اند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم. در یک قدمی کسب جام قهرمانی و حضور در بازی‌های آسیایی قرار داریم و این باعث بالا رفتن انگیزه تمام نفرات شده است.
سیدعباسی در مورد شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی از پرسپولیس تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی از تیم های داخلی و خارجی داشتم و این مسئله را با مدیرعامل باشگاه در میان گذاشتم. انصاری فرد نیز از من خواست حداقل تا نیم فصل در تیم بمانم و تصمیم گرفتم امسال نیز در خدمت پرسپولیس باشم.

 بادامکی: امیدوارم در تیم ملی جدید حاضر باشم

 بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با تحولات اخیر در تیم ملی، امیدوارم نام من نیز در فهرست جدید تیم ملی وجود داشته باشد.

حسین بادامکی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ بزرگ پرسپولیس افزود: قرار است بهترین ها دعوت شوند. تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا با پیراهن پرسپولیس به تیم ملی برسم.
وی در خصوص شرایط تیم جدید خود اظهار داشت: در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان انجام داده ایم. جوی کاملاً صمیمی بر اردو حاکم است و از حضور در پرسپولیس بسیار خوشحال و راضی هستم.
بادامکی ادامه داد: پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنان خارجی تکمیل خواهد شد و می توان به کسب نتیجه در جام حذفی و لیگ برتر، به آینده امیدوار بود.
وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالایی که در بین نفرات دیده می شود، حتی در صورت کسب جواز حضور در رقابت های آسیایی می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.