مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

...و سرانجام یک رای مشکوک و...

سلام به همه پرسپولیس دلان عزیز

این تاپیک رو چند ساعت پیش می خواستم بذارم ولی بخاطر اینکه خیلی از دست بعضی از آقایون عصبانی بودم گفتم بهتره یک خورده دندون رو جیگر بزارم تا اولا آرومتر بشم ثانیا منطقی تر و بهتر به قاضی برم.

فکر کنم تا حالا دیگه همتون از رای کمیته محترم انضباطیSuper Angry درباره پرونده عماد رضا باخبر شده باشید اگر هم هنوز باخبر نشدید همون بهتر که دیگه دنبالش نرید چون طبق پیش بینی هایی که دوستان عزیز پرسپولیسی کرده بودن تا این ساکت(حیف که روزه هستم وگرنه یه چیز ناجور می گفتم) تو هیئت ریسه سازمان لیگه و نفوذش تو کمیته انضباطی و هیئت فوتبال اصفهان بر کسی پوشیده نیست و البته و 100 البته بخاطر دشمنان قسم خورده ای که پرسپولیس داره(دلیلش رو من هم نمی دونم) این رای به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نبوده در ضمن تمام مدارکی که همه ما از صحت اونها مطمئن هستیم رو باطل و فاقد اعتبار می دونند.

حالا اولین سوالی که بعد از شنیدن این خبر به فکر اذعان عمومی می رسه اینه که:

چرا کمیته محترم انضباطی و شخص شخیص و100 البته لایق و منصف رئیس این کمیته یعنی جناب عنایتAngry برای  اعلام این رای ناعادلانه و بو دار مدام امروز و فردا می کردند و باشگاه پرسپولیس رو قال می گذاشتند؟؟؟؟

این آقای عنایت با مصا حبه ها یش با خبرگذاریهای مختلف می خواست باشگاه پرسپولیس و هوادارانش رو فریب بده چرا که ما تا آخرین دقایق روز گذشته کاملا امیدوار به رای کمیته بی کفایت انضباطی به نفع پرسپولیس بودیم و از مدارکی که پرسپولیس به این کمیته فرستاده بود کاملا مطمئن بودیم.

آخه نامردا شکستن دل میلیونها هوادار داخلی و خارجی باشگاه پرسپولیس چه سودی جز نفرت برای شما داره؟؟؟؟

آخه بی انصافا کل اعتبار فوتبال ایران به همین پرسپولیس و هوادارانشه اون وقت شما مدام این پرسپولیس رو هدف آماج حملات خودتون قرار دادید؟؟؟؟

میخوام بدونم پرسپولیس گناه کرده که محبوبه و مردم دوستش دارند؟؟؟؟

آخه از داور بازی بنالیم یا کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال یا جناب آقای قلعه نوعی که با یک اردوی مسخره تیم ملی  جلوی بردهای پیاپی و بازیهای روان پرسپولیس رو گرفت ووو…

ولی این رو بدونید که پرسپولیس همیشه زنده است و این شماها هستید که باید در قبال این اعمال ناعادلانه خودتون روزی به پستی و بی کفایتی از شما یاد می شود و بس….

استقلال...ای برد

نمیدونم چرا هرچقدر پرسپولیس خوب بازی میکنه ونتیجه دلخواهشو نمیگیره استق لال بد بازی میکنه ولی نتیجه میگیره ولی این وضع زیاد طول نمیکشه میگی نه نگاه کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

پرسپولیس vsسایپا

پرسپولیس۲....................................................................داور با کمک سایپا۲

(بی خود نیست اکثر داورهای جام جهانی ایرانی بودند)

دم بچه ها گرم با این اوضاع از سایپا امتیاز گرفتند

سلام عزیزان

مدارک جدید

سپاهان غافلگیر می شود.
پرونده شکایت پرسپولیس به ثبت غیابی و غیر قانونی عماد رضا مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان به جاهای باریک و قابل اعتنایی رسیده است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.
مسئولان باشگاه سپاهان در حالی خبر از ثبت قرارداد عماد رضا در تاریخ دوم شهریور می دهند که مسئولان هیأت فوتبال استان اصفهان در گفت و گوهای مکرر خود با خبرنگاران روزنامه پیروزی و سایر مطبوعات ورزشی و حتی در پاسخ به تماس های نزدیکان باشگاه پرسپولیس تا تاریخ سوم شهریور از عدم ثبت قرارداد چنین بازیکنی با تیم سپاهان خبر می دادند.

 وقتی هم که پرسپولیس شکایت کرد تناقض گویی های مسئولان سپاهان در قبال سوالات خبرگزاری ها و رسانه ها آغاز شد. مجید بصیرت اعلام کرد که خودش قرارداد عماد رضا را در فدراسیون فوتبال ثبت کرده. حال آنکه او در تاریخ دوم شهریور سرپرست سپاهان نبود و هیچ مسئولیتی در این باشگاه نداشت. در مقابل ساکت ادعا کرد که قرارداد عماد رضا را او در هیأت فوتبال ثبت کرده است. سپاهانی ها برای برطرف کردن این تناقض گویی آشکار ره به جایی نبردند جز تکذیب اظهارات.
مجید بصیرت، سرپرست سپاهان حالا می گوید که اصلاً چنین حرفی نزده و روزنامه ها از خودشان چنین مصاحبه ای را چاپ کرده اند این در حالی است که مجید بصیرت این ماصحبه را با سایت اسپادانا که یک سایت کاملاً اصفهانی است انجام داده است.
نکته دیگر اینکه ساکت در جلسه کمیته انضباطی ادعا کرده که قرارداد عماد رضا را ساعت 03/21 شب ثبت کرده و به جز خودش، ابرقویی نژاد و عماد رضا شخص دیگری نبوده. برخی می گویند این ادعا به این دلیل مطرح می شود که پای فرد دیگری به میان نیاید تا دوباره تناقض گویی ها کار دست سپاهانی ها بدهد. علاوه بر آن این سوال برای برخی پش آمده که وقتی رئیس هیأت فوتبال یک استان حاضر می شود به خاطر کمک به یک تیم ساعت 03/21 نیمه شب خواب و استراحت را به خود حرام کند پس احتمال هر گونه همکاری بین او و باشگاه سپاهان وجود دارد. همه این ها شبهاتی است که این روزها هواداران پرسپولیس در تماس با روزنامه پیروزی عنوان می کنند.
از سوی دیگر اگر ثبت این قرارداد قانونی بوده پس چرا مسئولان هیأت فوتبال اصفهان ممنوع المصاحبه شده اند. واقعاً چرا؟! پس چگونه می شود اظهارات چاپ شده مسئولان هیأت فوتبال اصفهان مبنی بر عدم ثبت قرارداد عماد رضا در تاریخ دوم، سوم و حتی چهارم شهریور را فراموش کرد؟! اینکه می گویند عماد رضا دوم شهریور بعد از مذاکره با سپاهانی ها و به علت عدم توافق کامل به عراق برگشته تا چه حد صحت دارد؟! اینکه می گویند قرارداد او به طور غیابی در دفاتر هیأت فوتبال درج شده و بعد در تاریخ نقل و انتقالات اثر انگشت و امضای او ثبت شده را باید باور کرد؟! این شبهات را چه کسی رفع می کند؟!
از سوی دیگر این روزها مسئولان باشگاه پرسپولیس بر خلاف کمیته انضباطی چندان به تطابق اثر انگشت عماد رضا تأکید نمی کنند. مشاهده پاسپورت و اینکه او سی و یکم مرداد به ایران آمده و دوم شهریور از ایران رفته نیز دردی را دوا نمی کند چون گفته می شود عماد رضا بدون توافق کامل با سپاهان و ثبت قرارداد در آن تاریخ ایران را ترک کرده است.
در پایان اما می توان گفت که مسئولان باشگاه پرسپولیس با مطالعه و بررسی همه جانبه، اطلاعات و اخبار جدیدی را کسب کرده اند. این روزها محمد حسن انصاری فرد جلسات دامنه داری را برگزار می کند تا به هر طریق که شده سپاهان را غافلگیر کرده و مستنداتی را رو کند. علاوه بر این مدیر برنامه های عماد رضا هم در گفت و گو با یکی از روزنامه های ورزشی مدعی شده که قرارداد عماد رضا را خودش یکم شهریور ثبت کرده است! کل ماجرا اما این است که اگر ریگی در کفش سپاهان نبود قطعاً چنین شاهد چنین واکنش هایی از سوی مدیران سپاهان نبودیم. آن هایی که پرسپولیس را در جریان فینال جام حذفی به حمایت همه جانبه از سوی سازمان تربیت بدنی متهم می کردند و در پایان میزبان بازی برگشت هم شده و اشتباهات داوری نیز فریادرس آن ها شد چرا امروز دست و پایشان می لرزد