مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اه

امروزم مساوی کردیم من که فکرشم نمی کردم مخصوصا بعد از نیمه اول

اگه بچه ها دقت می کردند الان سه امتیازم از ما بود

اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استق لالو دیدی چجوری برد مردشورشونو ببره

حمید استیلی: بازیکنان پرسپولیس آماده بازی با فجرسپاسی هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تیم علیرغم غیبت دو مهره کلیدی و عدم حضور کامل 8 ملی پوش در تمرینات در شرایط مطلوبی قرار دارد.

حمید استیلی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: عدم حضور الونگ و معدنچی که به علت محرومیت قادر به همراهی تیم در بازی با فجرسپاسی نیستند قطعا تأثیرگذار خواهد بود اما به اعتقاد من پرسپولیس مهره های خوبی دارد که می توان با تکیه به انها مشکلات را پوشش داد.

از سویی دیگر 8 ملی پوش بزرگسال و امید پرسپولیس مدتی در تمرینات غایب بوده اند اما با این وجود تیم در شرایط خوبی بسر می برد و با اضافه شدن دنیزلی همه چیز برای کسب 3 امتیاز مهیا خواهد شد.

مربی تیم پرسپولیس درباره عدم حضور دنیزلی در تمرینات گفت: آقای دنیزلی سرماخوردگی شدیدی داشته اند. به گونه ای که حتی امروز آقای زرینه برای معاینه و تزریق دارو به منزل ایشان رفت. با این وجود ما امیدواریم که او هرچه زودتر به تیم برگردد و من فکر نمی کنم بازی با فجرسپاسی در غیاب ایشان برگزار شود.

استیلی درباره تیم فجرسپاسی گفت: آنها تیم جوان، دونده و خوبی هستند که در مقایسه با تیمهای پرمهره نتایج خوبی هم گرفته اند. تیم فجرسپاسی هم همیشه در آزادی خوب ظاهر شده است و ما برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را کرده و هیچ چیز را به قضا و قدر نمی سپاریم.

استیلی تصریح کرد: تیم فجرسپاسی با پیروزی مقابل ذوب آهن از روحیه مناسبی برخوردار است اما ما با آنالیز بازیهای این تیم با شناخت کاملی که از فجرسپاسی داریم خود را برای مقابل با آنها آماده کردیم و می دانیم که از چه طریقی باید به گل برسیم.

 

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره پرونده عمادرضا

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای درباره رأی صادر شده از سوی شورایعالی استیناف مبنی بر ثبت قانونی قرارداد عمادرضا مواضع خود را اعلام کرده و بر عدم پاسخگویی صریح و شفاف به ابهامات موجود در این پرونده تأکید ورزید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:

"بدنبال رأی صادرشده از سوی شورایعالی استیناف، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای شفاف سازی و دفاع از حقوق هواداران میلیونی این باشگاه وظیفه خود می داند توضیحات جامع و مفصلی درباره پرونده عمادرضا ارائه کرده و مواضع و دیدگاههای خود درباره رأی صادرشده را اعلام نماید.

همانطور که قبلاً نیز عنوان شده بود باشگاه پرسپولیس زمانی به عدم ثبت قرارداد عمادرضا در فصل نقل و انتقالات پی برد که بعد از پیوستن ناگهانی جواد کاظمیان به تیم الشعب امارات تکاپو برای جذب عمادرضا مهاجم عراقی تیم فولاد را آغاز کرد. در آن مقطع باشگاه سپاهان نیز از مدتها پیش خواهان عقد قرارداد با این مهاجم عراقی بود. نتیجه تکاپوی دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس در این زمینه عدم ثبت قرارداد عمادرضا با سپاهان تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات (چهارم شهریور) بود. تأیید کننده این ادعا مصاحبه های مسئولان هیأت فوتبال استان اصفهان با چند رسانه ورزشی بود که تا به امروز تکذیب نشده است.

مسئولان ثبت قرارداد در هیأت فوتبال استان اصفهان در پاسخ به سؤالات خبرنگاران تا روز آخر فصل نقل و انتقالات تأکید بر عدم ثبت قرارداد عمادرضا داشتند اما مسئولان باشگاه سپاهان در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات مدعی شدند که چنین قراردادی به ثبت رسیده است. این درحالی است که در جریان رسیدگی به این پرونده در کمیته انضباطی مشخص شد که قرارداد عمادرضا در تاریخ دوم شهریور ثبت شده است.این موضوع می تواند به خوبی بیانگر بخشی از واقعیت باشد.

نکته دیگر واکنش برخی از مسئولان سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس بود. آنها به محض اینکه خبر اعتراض باشگاه پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد زودتر از مسئولان باشگاه سپاهان واکنش نشان دادند. به راستی دلیل این واکنش تند مسئولان سازمان لیگ علیه پرسپولیس چه بود؟ مگر باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ شکایت کرده بود که آنها چنین عکس العملی داشتند؟

کمیته انضباطی نیز بعد از پایان تحقیقات با استناد به زمان ورود و خروج عمادرضا از ایران و مطابق بودن اثرانگشت این بازیکن با آنچه که در دفاتر هیأت فوتبال به ثبت رسیده اعتراض باشگاه پرسپولیس را غیرقانونی دانست.این در حالی بود که مسئولان کمیته انضباطی چه در رأی صادر شده و چه در کنفرانس خبری هیچ اشاره ای به اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر علت ثبت قرارداد عمادرضا در ردیف آخر روز دوم شهریور ماه نکرده بودند.

این پرده پوشی زمانی که با اعتراض باشگاه پرسپولیس و رسانه های ورزشی توأم شد با این توجیه که همه قراردادهای بازیکنان سپاهان در روز دوم شهریور به ثبت رسیده و عمادرضا علیرغم قرارداشتن نامش در ردیف آخر به عنوان اولین نفر قراردادش را ثبت کرده همراه شد. اگر این توضیحات پذیرفتنی باشد پس باید گفت که امکان هرگونه تخلفی وجود دارد و می توان به سادگی آن را توجیه کرد.

در توضیح بیشتر این موضوع مهم باید گفت که مسئولان باشگاه سپاهان در کمیته انضباطی عنوان کردند که قرارداد عمادرضا ساعت سی دقیقه دوم شهریور به ثبت رسیده است. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس مدعی شد چرا نام عمادرضا که در اولین ساعات روز دوم شهریور قراردادش را ثبت کرده در ردیف آخر این روز قرار دارد. این ابهام بزرگ که هنوز برطرف نشده است با توجیهاتی غیرقابل تصور همراه شد و کمیته انضباطی نیز هرآنچه که مسئولان هیأت فوتبال استان اصفهان و باشگاه سپاهان در یک اقدام هماهنگ شده عنوان کردند را پذیرفت.

برای پرسپولیس خیلی جالب و عجیب بود که چرا این قرارداد که با اعتراض رسمی مواجه شده در ساعت 12:30 شب به ثبت می رسد. جالب تر اینکه عنوان می شود به هنگام ثبت قرارداد فقط مدیرعامل باشگاه سپاهان، رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان و بازیکن حضور داشته اند. با این اوصاف عملاً امکان هرگونه تحقیقی از نفرات دیگر از بین رفت تا صحت و سقم چنین ادعایی را بیشتر بررسی کرد. عجیب تر اینکه مسئولان باشگاه سپاهان مدعی شدند با توجه به اینکه بسیاری از باشگاههای ایرانی خواهان عمادرضا بودند خیلی زود و ساعت 16 روز یکم شهریور با او به توافق رسیدند. باشگاه پرسپولیس هم در کمیته انضباطی این سؤال را مطرح کرد که "پس چرا این قرارداد مهم با بیش از 8 ساعت تأخیر و در ساعت 12:30 شب به ثبت رسیده است؟". این سؤال نیز با توجیهاتی دیگر از سوی باشگاه سپاهان همراه شد که اتفاقاً باز هم مورد تأیید کمیته انضباطی قرار گرفت.

به هرحال باشگاه پرسپولیس علیرغم رأی صادر شده از سوی شورایعالی استیناف قاطعانه بر این باور است که عمادرضا بدون توافق با سپاهان در روز دوم شهریور ایران را ترک کرده و به کشورش بازگشته و قرارداد اوبعد از تاریخ نقل و انتقالات ثبت شده است.

اتفاقاً تحقیقات باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که عمادرضا چهارروز بعد یعنی درتاریخ 6شهریور ماه وارد ایران شده است.

برای اثبات این ادعا که قرارداد عماد رضا درروز دوم شهریور به ثبت نرسیده کافی است تاریخ دقیق ثبت اثرانگشت عمادرضا درهیأت فوتبال استان اصفهان با دستگاههای پیشرفته که ظاهراً درایران موجود نیست مشخص شود تا هیچ ابهامی در این پرونده باقی نماند.

متأسفانه باید گفت که باشگاه پرسپولیس هیچ امیدی به صدور رأی علیه سپاهان و عمادرضا ازسوی شورای عالی استیناف نداشت. باشگاه پرسپولیس زمانی از شورایعالی استیناف ناامید شد که در کنفرانس خبری اعلام شد" رأی کمیته انضباطی قاطعانه ترین رأی تاریخ فوتبال ایران است." به راستی چرا مسئولان ذیربط قبل از اعتراض باشگاه پرسپولیس وبررسی درخواست تجدید نظر چنین موضعی درباره این پرونده گرفت. درچنین حالتی آیا می توان به بررسی همه جانبه این پرونده در شورأی استیناف امیدوار بود ؟

چرا در رأی کمیته انضباطی وکنفرانس خبری به اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر علت ثبت قرارداد عماد رضا در ردیف آخر روز دوم شهریور هیچ اشاره ای نشد؟چگونه می توان مصاحبه و تأکید مدیربرنامه های عماد رضا در روزنامه های ورزشی مبنی بر ثبت قرارداد عماد رضا درتاریخ اول شهریورکه متناقص با ادعای مدیران سپاهان بود را از یاد برد؟ چرا سرپرست سپاهان مصاحبه اش که گفته بود"خودم قرارداد عمادرضا را درفدراسیون فوتبال ثبت کردم" را با چند روز وقفه تکذیب کرد؟چه دلیلی داشت وقتی که باشگاه پرسپولیس از اظهارات مسئولان هیأت فوتبال استان اصفهان مبنی برعدم ثبت قرارداد عمادرضا تا روز آخرفصل نقل و انتقالات به عنوان یک سند و مدرک یاد کرد همه پرسنل هیأت فوتبال استان اصفهان ممنوع المصاحبه شدند؟

چه باید گفت ؟ می توان گفت که یکی از پیشکسوتان خوش نام فوتبال کشور که مورد قبول همه اهالی فوتبال می باشد می تواند شهادت دهد که یکی از نزدیکان باشگاه سپاهان و عماد رضا (از افشای نام و سمت این شخص خودداری می کنیم) حاضربود در شرایطی خاص مدارکی مبنی بر اثبات ادعای باشگاه پرسپولیس را افشاکند. حال بماند که همین فرد بعداً به مدافع حق و حقوق باشگاه سپاهان تبدیل شد.

درباره این پرونده گفتنی های بسیاردیگری نیز وجوددارد. درمجموع به اعتقاد باشگاه پرسپولیس، فوتبال دوستان ورسانه های ورزشی که پیگیراین پرونده بودند پی به واقعیت بردند ومی دانند که حق باکیست؟

حالا هم باشگاه پرسپولیس که هیچ امیدی به تغییر رأی در شورایعالی استیناف نداشت قصد ندارد با ارائه شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا یا دیوان عدالت اداری ،فوتبا ل ایران را در آن سوی مرزها یا درداخل کشور با تنش و مشکل تازه ای مواجه کند. دراین مقطع که خطر تعلیق فعالیت ها ازسوی فیفا، فوتبال ایران را تهدید می کند باشگاه پرسپولیس نمی خواهد آتش بیار این معرکه شده و عاملی برای تضعیف فوتبال این مرز و بوم در مراجع بین المللی شود.

باشگاه پرسپولیس با خاتمه دادن به پرونده عماد رضا، افشای حقیقت را برعهده تاریخ گذاشته و وجدان را بهترین قاضی برای آنهایی می داند که حاضرند به کدام ا... قسم یاد کنند که هیچ تخلفی صورت نگرفته است!

باشگاه پرسپولیس که درهمین فینال جام حذفی و با نادیده گرفتن یک پنالتی مسلم دردقیقه 118 جام قهرمانی را ازدست داد امیدواراست حداقل کمیته انضباطی درسایر آراء صادره عدالت را رعایت کرده و حداقل درقبال اتفاقات مشابه ای که برای دو تیم پرطرفدار ایرانی رخ می دهد واکنش هایی متفاوت نداشته باشد. باشگاه پرسپولیس که به واسطه نادیده گرفتن بیش از 6 پنالتی مسلم (از سوی کارشناسان داوری در برنامه های تلویزیونی و مصاحبه های مطبوعاتی از سوی کارشناسان داوری تأیید شده است) تا به امروز قهرمانی در جام حذفی و صدرنشینی درلیگ را از دست داده امیدوار است بیش از این از طرق مختلف متضررنشده و بتواند با سردادن فریاد عدالت خواهی مانع از تضییع حق محبوبترین و پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درپایان ضمن احترام به رؤسای فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی ، شورایعالی استیناف، باشگاه سپاهان و عمادرضا وظیفه خود می داند از نمایندگان رسانه های گروهی و بویژه خبرنگاران روزنامه های ورزشی که با تحقیقات خود زوایای تاریک این پرونده را روشن کردند تشکرو قدردانی کند. به امید آن که هیچ گاه عدالت ، فدای مصلحت نشود.

 

شکست تیم والیبال ایران مقابل ایتالیا

اه

امروزم شانس با ایران نبود

تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در گروهی که قرار داره فعلا نتیجه نگرفته ولی امروز خداییش قشنگ بازی کردند

 انشاالله تو دو بازی باقیمانده برنده اند

قصه اکبرپور

وقتی که تو فجر بازی میکرد نه سر صدایی میکرد نه بهش اجازه میدادن قدقد کنه" گذشتو گذشت تا بز قصه ما پشت لباش سبز شد فکر کرد بزرگ شده" به قول معروف دیگه فکر کرد ادم شده" از خر شانسیش هم تونست چند تا گل هم بزنه و اس اس سوراخ هم مثله همیشه خر بازی هاش گل کردو اومد بز قصه مارو خرید"
چون که خر قصه ما (اس اس) همیشه دنباله بازیکن های تابلو و بی جنبه بود
(به خاطر همین هم بهش میگن استقلال)و دیگه کسی نبود که جلوی بز زشتو لب کلفته قصه ما رو بگیره" شروع کرد به دلقک بازی" و بعد از مدت کوتاهی شد میمون اس اس ها" و اصلان یادش رفت که بابا این جا اسمش ازادیه نه سیرک" اس اس ها هم خوشحال بودن چون خودشون هم میدونن که فقط به درد همین کارا میخورن
با التماس اس اس ها هم تو تیم ملی بردنش البته اشتباه نشه . نه برای بازی بلکه برای دلقک بازی.
اما بعد از یه مدت کوتاه از انجا هم پرتش کردن بیرون. چرا؟
معلومه چون از نظر بچه های تیم ملی کاراش تکراری و بی مزه شده بودن
دیگه نمی تونست کسی رو بخندونه و از این بابت خیلی ناراحت بود. تصمیم گرفت بره و هر وقت تونست مثله یه میمون ادا دراره برگرده
ولی اقای اکبرپور این نصیحت دوستانه رو از ما پرسپولیسیها گوش کن :
اس اس رو بیخیال شو برو هند چون اونجا بهتر میتونی میمون بازی رو یاد بگیری


قربونه هر چی پرسپولیسیه