مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

.:: انصاری‌فرد: حذف استقلال به پرسپولیس ضرر مالی زد ::.

مدیرعامل باشگاه پرسپولس گفت: حذف استقلال از جام حذفی به ضررمان شد چراکه می‌توانستیم برای دربی اسپانسر جذب کنیم.


محمدحسن انصاری فرد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی به امارات، درباره دیدار تدارکاتی مقابل العین اظهار داشت: بازی خوبی بود. می‌خواستیم نفرات جدید و بازیکنان ذخیره را مورد ارزیابی قرار دهیم. دنیزلی از ما یک دیدار تدارکاتی خوب می‌خواست که بازی با العین فرصت خوبی شد تا بتواند بازیکنان را زیر نظر بگیرد. العین تیم شناخته شده‌ای در آسیا است و حریف خوبی برای ما بود. وی افزود: علاوه بر یک بازی خوب، بازیکنان هم تجدید آب و هوا کردند و به لحاظ روحی تقویت شدند. می‌خواهیم نیم فصل دوم هم مدعی باشیم؛ به همین دلیل به تجدید روحیه نیاز داشتیم.
انصاری فرد درباره حذف استقلال از جام حذفی و شکست مقابل مرصاد شیراز بیان کرد: پیش بینی می‌کردم استقلال برابر مرصاد مشکل پیدا کند. مرصاد تیم خوبی است و همیشه وقتی در مورد دربی احتمالی می‌پرسند، می‌گفتم اول باید دید استقلال می‌تواند حریفش را شکست دهد یا خیر. مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی نمی‌کند کدام تیم مقابل ما قرار گیرد؛ اما اگر استقلال حذف نمی‌شد، به لحاظ مالی به نفع ما می‌شد و می‌توانستیم از جذب اسپانسر، در آمدزایی کنیم. اگر صعود می‌کردند، باز هم آنها را می‌بردیم. او درباره رودررویی با مرصاد شیراز تصریح کرد: آنها تیم خوب و مقاومی هستند؛ اما دلیلی ندارد از رویارویی با آنها واهمه داشته باشیم. می‌توانیم آنها را شکست دهیم. انصاری فرد درباره کمیته انتقالی شش نفره گفت: اگر روز چهارشنبه جلسه برگزار نشد، مشکلی نیست. حتما این هفته جلسه برگزاری می‌شود. فقط دنبال مسائلی هستیم که به نفع فوتبال باشد و با مذاکره مشکلات را مسالمت آمیز حل می‌کنیم.

لسلام علی الحسین وعلی بن الحسین

وعلی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم بر تمام عاشقان اهل بیت تسلیت باد

..:: نشست یکساعته علی پروین و مصطفی دنیزلی برگزار شد ::..

پروین برای دنیزلی و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد

علی پروین و مصطفی دنیزلی عصر امروز در یک نشست صمیمانه ضمن ملاقات با همدیگر درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس به گفتگو پرداختند.

دراین نشست که صبح امروز هماهنگ و عصر امروز در دفتر مدیر برنامه های دنیزلی برگزار شد علی پروین و مصطفی دنیزلی در نشستی یک ساعته ضمن ملاقات با یکدیگر درباره مسائل تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول و وضعیت فعلی تیم به گفت و گو پرداختند.

بنابر اعلام سایت باشگاه پرسپولیس ، بخشی از این نشست یک ساعته نیز اختصاص به پرسپولیس نداشت وطرفین درباره فوتبال ایران و ترکیه وسایر مسائل خصوصی با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

دراین نشست علی پروین ضمن ابراز رضایت ازنتایج تیم فوتبال پرسپولیس درفصل جاری به مصطفی دنیزلی گفت: بازی هایی که پرسپولیس درآغازفصل جاری به نمایش گذاشت من رابه یاد بازیهای دیدنی و تماشاگرپسند پرسپولیس در دهه شصت انداخت. به همین دلیل هم بیش از هفتاد هزار تماشاگر برای دیدن بازیهای تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند . البته من میدانم چرا تیم پرسپولیس نتوانست در ادامه رقابتها نتایج خوب آغازفصل را تکرار کند و به مساوی کردن مقابل حریفان قناعت کرد .

پروین مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان در اواسط فصل را اصلی ترین دلیل عدم ارائه بازیهای زیبای آغاز فصل دانست و گفت: میدانم که با چه مشکلی مواجه شدید. در همین چند بازی آخر به خاطر نبود مدافع از 9 هافبک درترکیب اصلی استفاده کرده اید که این موضوع بدون شک در نتایج و نوع بازی تیم هم تأثیرگذاشته اما من امیدوارم که شما در آغاز نیم فصل دوم بتوانید مثل هفته های نخست فصل جاری با ترکیبی کامل تیم را به میدان بفرستید .

..:: پرسپولیس برای جذب بازیکنان داخلی به بن بست رسید ::..

آنها با توجه به این مسئله رایزنی هایی با چند آژانس معتبر فیفا داشته اند تا بازیکنان مورد نظر خود را از این طریق جذب کنند. تا به امروز چند بازیکن آسیایی و آفریقایی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند که تا 10 روز آینده برای آزمایش فنی در تمرینات این تیم حضور می یابند و در صورت تایید مصطفی دنیزلی به جمع سرخپوشان می پیوندند.

هزینه حضور این بازیکنان در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با آژانس هایی است که آنها را به این باشگاه معرفی کرده اند. در صورت تایید توانایی این بازیکنان پس از امضاء قرارداد، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت کلیه هزینه های سفر آنها به تهران  است

براساس تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس طی هفته آینده قرار است چند بازیکن در پشت های دفاع و حمله در تمرینات سرخپوشان شرکت کنند و مصطفی دنیزلی نظر نهایی را در مورد آنها اعلام کند

خداحافظی پرسپولیس با استیلی!! | خبری

..::پس از گفتگوی امروز دنیزلی و انصاری فرد صورت گرفت::..

پس از جلسه ای که امروز بین انصاری فرد و دنیزلی برگزار شد، هر دوطرف تصمیم گرفتند ارتباط استیلی با کادر فنی باشگاه پرسپولیس قطع شود.
ظاهرا با توجه به اوضاع پیش آمده باید گفت که عمر دوران زندگی استیلی و پرسپولیس در کنار هم، حداقل تا زمانی که دنیزلی در این تیم سرمربی است، به پایان رسیده است و به نظر می رسد که راهی برای بازگشت حمید استیلی به نیمکت پرسپولیس وجود ندارد.
شاید آنها که پیگیر اوضاع پرسپولیس هستند، تحولات اخیر را حاصل اتفاقات و اختلافات چند هفته اخیر بدانند، اما باید گفت دنیزلی از همان روزی که برای مذاکره با انصاری فرد پای به دفتر مدیرعامل گذاشت، علاقه چندانی به در اختیار داشتن دستیار ایرانی نشان نمی داد.
به همین خاطر هم علی نورالدین را با خود همسفر تهران کرد تا به عنوان دستیار و مربی دروازه بان ها در کنار سرمربی ترک تبار بنشیند.
اما به هر حال رایزنی های (شما بخوانید اصرار) آقای مدیرعامل باعث شد تا دنیزلی رضایت دهد تا استیلی همچنان روی نیمکت تیم پرطرفدار پایتخت بنشیند.
در ابتدا هم ظاهر قضیه نشانی از اختلافات آنچنانی نداشت، اما مثل همیشه وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، سر و کله اختلافات هم پیدا می شود. دنیزلی چند هفته قبل در محفلی خصوصی عنوان داشته بود که «بعضی ها (استیلی) برای اینکه تیم بهتر از زمان آری هان نتیجه نگیرد، دست به هر کاری می زنند و با باندبازی اجازه نتیجه گیری را به تیم نمی دهند.»