مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اس اس رو امروز حال کردید چه با حال باخت

هیچ اعتراضی نمی کنیم چون فایده ای ندارد /

مدیرعامل باشگاه با تاکید بر اینکه هیچ اعتراضی به زمان برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی برابر سپاهان ندارد تاکید کرد: چون می دانیم این اعتراضات هیچ فایده ای ندارد بنابراین ترجیح می دهیم سکوت کنیم و اعتراضی به این تصمیم نداشته باشیم.

محمدحسن انصاریفرد که نسبت به اعلام زمان دیدارمرحله نیمه نهایی برابرسپاهان درمرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اعتراض دارد درگفتگوبا خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود : درشرایطی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبلا اعلام کردند این بازی بعد ازپایان لیگ برتربرگزار می شود، به اعتقاد ما این اقدام صرفا به خاطرشرایط تیم سپاهان درنظر گرفته شده است. با این حال به این دلیل که می دانیم اعتراض هایمان هیچ فایده ای نخواهد داشت و مسئولان هیچ ترتیب اثری نخواهند داد ترجیح می دهیم سکوت کنیم وهیچ اعتراضی نسبت به این تصمیم نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد ادعای برخی مسئولان خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام می کنند که به خاطر برگزاری منظم اردوهای تیم ملی می خواهیم بازیهای لیگ برتر در زمان مقرر به اتمام برسد چه اشکالی دارد که یک بازی مرحله نیمه نهایی هم دربین بازیهای لیگ برگزار شود؟ مگر این دو مسابقات با هم تفاوتی دارد که باید لیگ برگزارشود اما جام حذفی به بعد موکول شود؟ این امرثابت می کند که مسئولان فدراسیون فوتبال صرفا به خاطر شرایط سپاهان این تصمیم را گرفته اند.

انصاریفرد درادامه گفتگوی خود تاکید کرد : مسئولان محترم باشگاه سپاهان اعلام می کنند هیچ درخواستی برای به تعویق افتادن این بازی به فدراسیون نداشته اند اما آقای ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درگفتگوی روز 19 فروردین با خبرگزاری مهررسما اعلام کرده اند که درخواست خود را از سازمان لیگ داشته اند. این اتفاق فصل گذشته هم برای ما افتاد و درحالی که قراربود بازی رفت و برگشت برگزارشود، مسئولان وقت فدراسیون اجازه این امررا ندادند.

وی ادامه داد: به تاخیرافتادن این بازی باعث فرسایشی شدن فینال جام حذفی شد و پرسپولیس نتوانست به هدف اصلی اش دست پیدا کند.

انصاریفرد دربخش دیگری از گفتگوی خود تاکید کرد : مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان می کند که هیچ اطلاعی ازنشست روز دوشنبه سازمان لیگ نداشته است که امیدواریم اینگونه باشد. به هرحال ما معتقدیم که دراین مورد واقعیت این گونه نیست که مسئولان عنوان می کنند. درتمام دنیا رقابتهای جام حذفی قبل ازمسابقات لیگ به پایان می رسد. همین حالاهم همه مسابقات حذفی برگزار می شوند اما اینجا تیم ملی را بهانه می کنند و بازی جام حذفی را بعد ازپایان لیگ برتربرگزارمی کنند. درحالیکه اگر ملاک آمادگی تیم ملی از برگزاری بازی های باشگاهی است هیچ فرقی نمی کند که بازی از لیگ برتر باشد یا جام حذفی؟

انصاریفرد در ادامه تصریح کرد : با این وجود پرسپولیس با تمام قدرت در جام حذفی به مصاف سپاهان می رود و با حمایت یکصد هزار نفرازهوادارانش با شکست سپاهان به فینال خواهد رفت و قهرمان خواهد شد تا مرهمی باشد بردل زخم خورده هواداران این تیم.

وی افزود: درفینال سال گذشته هم حق پرسپولیس قهرمانی بود که به لطف اشتباهات داور دربازی برگشت ازرسیدن به این عنوان مهم محروم ماندیم.

انصاریفرد با انتقاد از وضعیت داوریهای بازی های پرسپولیس گفت: در این فصل 12 پنالتی به سود پرسپولیس نگرفته اند، دو پنالتی مردود علیه پرسپولیس گرفته شده است، چندین بازی بازیکنان تیم حریف باید اخراج می شد که نشد و چند مورد بازیکنان پرسپولیس بی مورد اخراج شدند. اینها حرف من نیست بلکه حرف کارشناسان داوری است که درمصاحبه های تلویزیونی اعلام کردند. نمونه اخیرش هم بازی با فجرسپاسی است که خود کارشناسان اعلام کردند دوپنالتی به سود پرسپولیس نگرفتند و نوری بی مورد اخراج شد. این سریال از ابتدای فصل ادامه داشته. از آن سو استقلال از اشتباهات داوری بهره مند شده است. به گفته کارشناسان داوری استقلال دربازی ابومسلم، راه آهن، صباباتری، سایپا، ملوان و پرسپولیس به واسطه اشتباهات داوری امتیاز گرفته است. این واقعیت ها درتاریخ فوتبال ما ماندگارخواهد بود حتی اگرجدول رده بندی نشان بدهد که تیم دیگری صدرنشین یا قهرمان می شود.

انصاریفرد در ادامه گفتگوی خود گفت : ما ازبابت همکاری با تیم های ملی متضررشدیم اما فدراسیون فوتبال دراین مورد رفتارش متناقض بوده است . دربازی های آسیایی دوحه 4 بازیکن ازپرسپولیس گرفتند ولی بازیهای پرسپولیس تعطیل نشد. این درشرایطی بود که علاوه بر این بازیکنان چند بازیکن مصدوم هم داشتیم . طبق قانون هرتیمی که سه ملی پوش داشته باشد باید بازیهایش باید لغو می شد ولی درخواست ما را قبول نکردند. این درحالیست که دربازیهای مقدماتی امید درحال حاضر هرتیمی سه بازیکن ملی پوش داشته باشد، بازیهایش لغو می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعضی باشگاه ها حاضر نیستند حتی سه تا بازیکنشان را به تیم ملی بدهند ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. ما مطمئن هستیم که بعد از بازیهای لیگ و به هنگام برگزاری بازیهای جام حذفی هم مجبورمان می کنند که بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی بزرگسالان قرار دهیم چون قرار است تیم ملی آماده حضور درمسابقات جام ملتهای آسیا شود.

انصاریفرد گفت : متاسفانه پرسپولیس تنها از موارد فوق متضررنشده و اکثر بازیهای این تیم در روز غیرتعطیل برگزارشده و بازیهای استقلال در روز تعطیل. طبق آمارتا پایان هفته 27 ( که برنامه اعلام شده است) پرسپولیس 18 بازی در روزغیر تعطیل برگزارکرده و استقلال فقط 8 بازی در روزغیرتعطیل برگزارکرده است که برخی بازیهایش درشهرستان بوده است. با این وجود پرسپولیس دوبرابر استقلال تماشاگربه ورزشگاه آورده است. ما این مورد را هم از فدراسیون سئوال کردیم اما هیچ تاثیری نداشت.

محمدحسن انصاریفرد درپایان گفتگوی خود با خبرنگار مهرگفت : با این حال هیچ کس را متهم نمی کنیم اما معتقدیم که درحق پرسپولیس خیلی کم لطفی می شود. هوادران پرسپولیس هم خدایی دارند و ان شاا.. با قهرمانی درجام حذفی پاسخ محبت های هواداران را خواهیم داد. من ازگفتن حقایق هیچ ابایی ندارم حتی اگربه ضررم تمام شود. زیرا معتقدم گفتن این واقعیاتها دفاع از حق بیست میلیون هوادارپرسپولیس است و اگرمن واقعیات را نگویم به آنها خیانت کرده ام.

پرسپولیس از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده است

کارشناس مسائل داوری گفت: در رقابت های این فصل لیگ برتر و جام حذفی تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده است. هوشنگ نصیرزاده افزود: باید اذعان داشت که شاگردان مصطفی دنیزلی چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر از ناحیه داوری ضربه خورده اند؛ اما بی شک هیچ تعمدی در کار نبوده است.
وی ادامه داد: نمی توان این اشتباهات را عمدی خواند چراکه اتفاق هستند. همانور که همه دیدند روز گذشته داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت و کمی بعد به اشتباه به سود این تیم اعلام ضربه پنالتی کرد؛ البته این را نیز باید در نظر گرفت که اعلام ضربه پنالتی نخست به سود پرسپولیس و اخراج مدافع فجرسپاسی می توانست روند بازی را تغییر دهد.

کارشناس داوری تصریح کرد: داستان این تیم همچون انسانی است که در بیان خاطرات گذشته، خود را فردی بدشانس معرفی می کند.

وی تاکید کرد: بازی های پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم ها حساس است و در حضور تماشاگران بسیار انجام می شود. به همین دلیل برخی داوران در مواجهه با خیل تماشاگران نمی توانند به درستی مدیریت کنند و مرتکب اشتباه می شوند. بی شک آنها جرات قضاوت تعمدی علیه این دو تیم را ندارند، چراکه باعث تضعیف خود می شوند.

انصاری فرد:استقلال با لطف داوران امتیاز می گیرد

ف سی پرسپولیس - تساوی پرسپولیس مقابل فجر و توقف این تیم شاید تاثیر چندانی در جدول نداشت اما محمد حسن انصاری فرد با توجه به اتفاقات گذشته و اشتباهات داوری به شدت از قضاوت های فصل جاری انتقاد کرد و گفت: نگران آینده هستیم و اینکه اشتباهات داوری در جام حذفی هم تکرار شود و باز گریبان پرسپولیس را بگیرد.
محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با اف سی پرسپولیس اظهار داشت: ما اول فصل بعد از آن فینال جام حذفی تذکر دادیم و گفتیم که اشتباه داوری ما را از رسیدن به جام محروم کرد. پنالتی مشهود پرسپولیس را نگرفتند اما در آغاز فصل اشتباهات تکرار شد و بیشترین ضربه را به تیم ما وارد کرد. در همین بازی با فجر به گفته خود رئیس کمیته داوران پنالتی های ما را نگرفتند و پژمان نوری هم نباید اخراج می شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نادیده گرفتن پنالتی ها در همه بازی های ما تاثیر گذاشت. درست زمانی که تیم اوج می گرفت و می توانست روند خوبی داشته باشد اشتباهات داوری همه چیز را تغییر می داد و پرسپولیس را از صدرنشینی دور می کرد. علاوه بر پنالتی هایی که برای ما نادیده گرفته شد اشتباها به سود حریفان پنالتی می گرفتند که این موضوع در بازی با ذوب آهن دیده شد و یا بارها بازیکن حریف که می بایست اخراج می شد با کارت زرد جریمه شد. در بازی با سایپا و یا مسابقه با استقلال بارها این اشتباه دیده شد در حالی که اخراج بازیکنان حریف روند بازی را تغییر می داد.
انصاری فرد به اشتباهاتی که در بازی های استقلال تهران صورت گرفته اشاره کرد و مدعی شد این تیم با لطف داوران امتیازات زیادی کسب کرده است: استقلال با اشتباه داوران مقابل راه آهن ، ملوان ، ابومسلم و .. امتیاز گرفت اما داوران از پرسپولیس امتیازات زیادی گرفته اند. البته این ادعای من نیست . همه کارشناسان داوری این اشتباهات را تایید کرده اند و در برنامه های تلویزیونی همه اشتباهات بارها مرور شده است.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت:اشتباهات گذشته تمام شده اما من نگران بازی های جام حذفی هستم . چون ممکن است باز هم اشتباهات داوری قهرمانی را از ما بگیرد.