مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تیم بزرگ ایران به مربی کوچکش باخت

مفسر شبکه دبی اسپورت پس از ناکامی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها گفت: این تیم بزرگ با ستاره‌ایش به مربی کوچکش باخت.تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به داشته هایش، بازی چندان خوبی را ارائه نکرد و در ضربات پنالتی مغلوب کره جنوبی شد و از مسابقات کنار رفت.
مفسر دبی اسپورت تاکید کرد: ایران تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می کنند؛ اما مربی این تیم، با اشتباهاتش مقدمات حذف ایران را فراهم کرد.
وی ادامه داد: کره جنوبی نسبت به جام جهانی بسیار ضعیف تر شده بود؛ اما ایران برنامه خاصی را در این دیدار ارائه نکرد.
وی درباره ضربات پنالتی تاکید کرد: در ایران بازیکنان بزرگی چون جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی حضور داشتند؛ اما سرمربی این تیم ضربه پنالتی را به رسول خطیبی واگذار کرد. علاوه بر این، عصبانیت قلعه نویی روی بازیکنان نیز تاثیر داشت چرا که بازیکنان نیز در هنگام زدن ضربات پنالتی عصبی بودند.
مفسر اماراتی اظهار داشت: در این دوره نیمکت ایران بسیار شلوغ بود و نفرات زیادی به عنوان آنالیزور همراهی می کردند؛ در حالیکه از ظواهر امر پیدا بود که کسی برنامه ای برای این تیم انجام نمی دهند.

اخبار کوتاه از نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس مذاکره با فرهاد و فرزاد مجیدى را تکذیب کرد

باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره با فرهاد و فرزاد مجیدى را به شدت تکذیب کرد. روزگذشته در محافل ورزشى شایعه شده بود که این ۲ برادر که سابقه بازى در استقلال را یدک مى کشند در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارند، اما از باشگاه سرخپوشان خبر رسید نه کادرفنى این تیم روى این ۲ بازیکن نظر مساعد دارد و نه مدیریت باشگاه تمایلى به جذب چنین بازیکنان پرحاشیه اى دارد.

کاشانى : با کاظمى و انصاریان مذاکره اى نداشته ایم

حبیب کاشانى» مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب حسین کاظمى هافبک فصل گذشته استقلال گفت: برخلاف آنچه که گفته مى شود ما هیچ مذاکره اى با این بازیکن نداشته ایم. البته این به آن معنا نیست که کاظمى از نظر فنىمورد تأیید ما نباشد. ما بازیکنان خود را براساس نظر کادرفنى انتخاب مى کنیم و چه بسا در صورت نیاز کادرفنى با حسین کاظمى هم به مذاکره بپردازیم. جالب اینکه مدیرعامل سرخپوشان در مورد استقلالى شدن آرش برهانى از هرگونه اظهارنظر خوددارى کرد! کاشانى همچنین در رابطه با بازگشت على انصاریان به پرسپولیس خاطرنشان ساخت: انصاریان سال ها بازیکن پرسپولیس بوده است و ما به هیچ وجه منکر زحمات او براى تیم نیستیم اما در مورد بازگشت این بازیکن کادرفنى هیچ اظهارنظرى نکرده است. چنانچه مربیان تیم بخواهند ما با انصاریان هم مذاکره خواهیم داشت.

خوردبین: برهانى مى خواهد مسئولان پرسپولیس را خراب کند

«محمود خوردبین» سرپرست پرسپولیس در پاسخ به صحبت هاى آرشبرهانى گفت: برهانى به خاطر پول بیشتر به استقلال رفت. او این حرفها را از خودش درآورده و بهتر است این قدر دروغ نگوید.وى افزود: این موضوع که ما برهانى را در هیأت فوتبال معطل کرده ایم، به هیچ وجه صحت ندارد. اگر کسى از باشگاه پرسپولیس بخواهد همراه با بازیکنى به هیأت فوتبال برود، من هستم. من به عنوان سرپرست با بازیکنان راهى هیأت فوتبال خواهم شد در حالى که چنین قرارى میان ما و برهانى وجود نداشت. برهانى بهتر است بجاى اینکه چنین حرف هایى بزند، بگوید استقلال را به خاطر پول بیشتر انتخاب کرده است.سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه این بازیکن با حرف هایش مى خواهد مسئولان باشگاه پرسپولیس را خراب کند. قرار بود یک شب او به من زنگ بزند که خبرى نشد، فرداى آن روز خودم تماس گرفتم که برهانى در پاسخ گفت شرایط استقلال بهتر بوده و به همین دلیل آنجا را انتخاب کرده است. من هم گفتم خوش آمدى و به سلامت.خوردبین گفت: خود برهانى بهتر از هرکسى مى داند چرا به استقلال رفته و مطرح کردن چنین حرف هایى تنها فرار از واقعیت است. بهتر است بازیکنى مثل آرش برهانى که سابقه ملى هم دارد، جاى بیان کردن چنین حرف هایى، منصف باشد و با شهامت حرف هایش را بزند.

حکایت کاشانی در نقل و انتقالات

مدیرعامل دور از فوتبال: فرار بازیکنان از دست کاشانى

خبر پیوستن آرش برهانى به استقلال نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه مدیران و کادر فنى این تیم را هم شوکه کرد تا حبیب کاشانى به عنوان مدیرعامل این باشگاه دومین رودست بزرگ در مدت کوتاه مدیریتش را دریافت کند. کاشانى که طى روزهاى گذشته تلاش کرده خود را به رسانه ها نزدیک کند جلسات متعدد و پربارى را با برخى اصحاب رسانه برگزار کرده، این بار در عرصه مدیریتى قافیه را به على فتح الله زاده باخته است و او باید به فکر مهاجمى جدید براى خود باشد.
حبیب کاشانى از زمانى که به پرسپولیس آمده، تمام تلاشش را معطوف به گرفتن بازیکنانى کرده است که بتوانند نقاط ضعف این تیم براى فصل بعد را پوشش دهند. به همین خاطر مذاکراتى را با چند بازیکن مطرح آغاز کرد. اما در همان روزهاى ابتدایى فصل و نقل و انتقالات مرتکب اشتباهاتى از جمله تعیین سقف قرارداد شد که همین اتفاق باعث شد برخى بازیکنانى که با پرسپولیس به توافق ضمنى رسیده بودند، سر ازتیم هاى دیگر در آورند. البته در این میان برخى بازیکنان پرسپولیس نیز که در جلسه اولیه خود با حبیب کاشانى به توافق رسیده بودند در چرخشى 180 درجه اى سر از استقلال درآوردند. ابوالفضل حاجى زاده یکى از این بازیکنان بود که در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت کرد اما در اقدامى غافلگیر کننده راهى تیم صباباترى شد تا حبیب کاشانى چاره اى جز انجام مصاحبه اى مفصل و تهدید به شکایت از حاجى زاده نداشته باشد. رفتن حاجى زاده به صباباترى به نوعى زنگ خطر را براى مدیران باشگاه پرسپولیس به صدا در اورد اما ظاهراً آنها اینقدر تجربه نداشتند که متوجه این موضوع شوند و بى خبر از همه جا به مذاکراتشان پشت درهاى بسته ادامه دادند.
حبیب کاشانى در این مدت نشان داده که هنوز اخلاق فوتبالیست ها را نشناخته و ریزه کاریهاى جذب بازیکن را را نمى داند. به همین خاطر خیلى زود در بازار نقل و انتقالات قافیه را به حریفان و رقیبان خود که واسطه هاى بسیارى هم داشتند واگذار کرد تا مردان کلیدى مورد نظرش سر ازتیم هاى دیگر در آورند.
در این میان رفتن مهرزاد معدنچى ضربه اى جبران ناپذیر را به پرسپولیس وارد کرد. معدنچى که با حضور حمید استیلى خبرهایى در مورد نخواستن وى از سوى مربى تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده بود در حالى راهى تیم الشعب امارات شد که به همراه تیم ملى در مالزى حضور داشت و انتشار خبر پیوستن اش به این تیم اماراتى به نوعى مسؤولان و مدیران پرسپولیس را شوکه کرد. درست پس از این انتقال بود که حبیب کاشانى با سایت رسمى باشگاه پرسپولیس مصاحبه و معدنچى را به اقدامات غیرحرفه اى و غیر اخلاق ورزشى محکوم کرد. کاشانى امیدوار بود که معدنچى به حرف هایى که زده است امیدوار باشد اما همانطور که اشاره شد وى با ریز و بم فصل نقل و انتقالات آشنا نیست و خیلى زود مهره هاى کلیدى اش را تقدیم تیم هاى دیگر مى کند.
اما کاشانى که دست روى مهره هاى توانمندى گذاشته بود براى اینکه خریدهایی پس از محسن خلیلى و میثم سلیمانى را کامل کند سراغ آرش برهانى رفت که در روزهاى اوجش بسیارى از مدافعان پرسپولیسى را از تیم ملى دور کرده بود در عین حال که فصل اسفباری را در امارت سپری کرده بود. برهانى در جلسه اى که با مدیرعامل سرخپوشان داشت با وى به توافق رسید تا فصل آینده را در پرسپولیس سپرى کند.
فرداى این جلسه تمامى روزنامه هاى ورزشى پیوستن برهانى به پرسپولیس را قطعى مى دانستند اما درست در لحظاتى که حبیب کاشانى در دفتر محل کارش مشغول گپ زدن با سردبیر خبر ورزشى بود تا بتواند حمایت او را براى فصل آینده همراه خود داشته باشد، آرش برهانى پله هاى ساختمان محل کار على فتح الله زاده در خیابان لارستان را بالا رفت و مقابل مدیرعامل رقیب نشست و ساعاتى بعد با وى به توافق رسید که با قراردادى ۲ ساله به استقلال بپیوندد.
نزدیکان حبیب کاشانى که این خبر را زودتر از خود وى شنیده بودند ابتدا باور نمى کردند که مذاکرات پرسپولیس با این مهاجم آنقدر سست باشد که برهانى بتواند به راحتى راهى تیم رقیب شود اما این واقعیت داشت و برهانى با على فتح الله زاده به توافق رسید. حبیب کاشانى که کاملاً غافلگیر شده است حالا دیگر مهره قابل اتکایى را در فوتبال ایران سراغ ندارد که براى خط حمله تیمش با وى وارد مذاکره شود. حمید شفیعى مى توانست آخرین تیر کاشانى باشد اما کامران منزوى ظهر روز گذشته خود را به اصفهان رساند و با ارایه چکى به مسؤولان باشگاه سپاهان زمینه حضور این مهاجم در تیم استقلال را هم فراهم کرد تا شفیعى هم از دست پرسپولیس و حبیب کاشانى بپرد.
با این شرایط باید منتظر بود و دید که مدیرعامل سرخپوشان در مدت زمان باقى مانده فصل نقل و انتقالات که کمتر از 15 روز دیگر خواهد بود چه خواهد کرد و چه بازیکنانى را به خدمت خواهد گرفت. آنچه فعلاً مشخص و قطعى به نظر مى رسد این است که حبیب کاشانى رودست عجیبى خورده است.

بمب خبری:فرهاد مجیدی در پرسپولیس!

بمب‌ خبرى86 فرهاد و فرزاد در پرسپولیس!
مرجع خبری پرسپولیس: از ما نشنیده‌ بگیرید اما باخبر شدیم‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ پس‌ از آنکه‌ در به‌خدمت‌ گرفتن‌ آرش‌ برهانى‌ ناکام‌ ماند، اقدام‌ به‌ جذب‌ فرهاد و فرزاد مجیدى‌ کرد چرا که‌ عصر دیروز در دبى‌ نمایندگان‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ با فرهاد مجیدى‌ دیدار کردند و در خصوص‌ سرخپوش‌ شدنش‌ با او وارد مذاکره‌ شدند.
طبق‌ آخرین‌ اخبار رسیده، پرسپولیس‌ هم‌ فرهاد و هم‌ فرزاد را مى‌خواهد و تا حد زیادى‌ کار انتقال‌ این‌ دو برادر به‌ پرسپولیس‌ انجام‌ شده‌ و طرفین‌ به‌ توافقاتى‌ نیز دست‌ یافته‌اند. در خصوص‌ آخرین‌ وضعیت‌ فرزاد باید گفت‌ او در لیست‌ فروش‌ استقلال‌ قرار گرفت‌ و طبق‌ قانون‌ به‌ هر باشگاهى‌ که‌ بخواهد، مى‌تواند نقل‌ مکان‌ کند. از طرفى‌ فرهاد نیز شکایتى‌ را از باشگاه‌ النصر دبى‌ تنظیم‌ و آن‌ را به‌ فیفا ارسال‌ کرد تا به‌ شکایتش‌ رسیدگى‌ شود. ضمن‌ اینکه‌ وکیل‌ او در حال‌ حاضر در سوئیس‌ به‌ سر مى‌برد تا کارت آی تی سی موقت‌ او را دریافت‌ کند زیرا فیفا کارت او را به‌ طور موقت‌ صادر مى‌کند تا زمان‌ رسیدگى‌ به‌ شکایت‌ فرهاد فرابرسد. از همین‌ رو کارت‌ بازى‌ فرهاد تا 10 روز دیگر صادر مى‌شود و او بدون‌ مشکل‌ مى‌تواند با پرسپولیس‌ قرارداد امضا کند. البته‌ پیش‌ از این‌ صحبت‌ از حضور فرهاد مجیدى‌ در استقلال‌ بود اما به‌ یکباره‌ او مسیرش‌ را تغییر داد و با تیم‌ حریف‌ وارد مذاکره‌ شد. فرهاد مجیدی در آخرین دوره مربی گری ناضر حجازی در استقلال بازیکن محبوب وی بود و این دو تقریبا هم زمان از استقلال شدند.
این‌ در حالى‌ است‌ که‌ چندى‌ پیش‌ فرهاد پیشنهاد بسیار قابل‌ توجهى‌ از باشگاه‌ سپاهان‌ اصفهان‌ دریافت‌ کرد اما چون‌ به‌ دلیل‌ مشکلات‌ شخصى‌ و خانواده‌اش‌ نمى‌توانست‌ در اصفهان‌ زندگى‌ کند، قید این‌ پیشنهاد وسوسه‌انگیز را زد. ضمن‌ اینکه‌ وى‌ پیشنهادات‌ بسیار خوبى‌ نیز از قطر و امارات‌ داشت‌ اما آنها را رد کرد تا فصل‌ آینده‌ در پرسپولیس‌ بازى‌ کند.
هرچند هنوز دلیل‌ چرخش‌180درجه‌اى‌ او مشخص‌ نیست‌ اما اگر فرهاد و فرزاد مجیدى‌ را سال‌ آینده‌ با پیراهن‌ پرسپولیس‌ دیدید، زیاد تعجب‌ نکنید! چون‌ این‌ انتقال‌ تا حد بسیار زیادى‌ قطعى‌ شده‌ است.

توضیح: ما که نمی دانیم کاشانی این مهره های سوخته را از کجا پیدا می کند!

برهانی

برهانی که فصل گذشته در تیم‌های النصر امارات و پاس تهران بازی می‌کرد، شب گذشته در دیدار با حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد داخلی امضاء کرد و صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر هیات فوتبال، به طور رسمی به این تیم پیوست.
قرارداد برهانی با پرسپولیس 2 ساله است اما در آن توافق شده اگر برهانی در پایان فصل اول پیشنهاد خارجی داشت از پرسپولیس جدا شود.
گفتنی است برهانی از چند روز آینده در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.