مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت‌ به‌ خاطر مصاحبه‌ تلویزیونى‌اش‌ جریمه‌ شد

خبرگزاری پرسپولیس : پس‌ از جریمه‌ پنج‌ میلیون‌ تومانى‌ نیکبخت‌ توسط‌ کمیته‌ انضباطى‌ باشگاه‌ پرسپولیس، این‌ بازیکن‌ در یکی، دو روزنامه‌ گفته‌ بود به‌ خاطر مصاحبه‌ خیالى‌ که‌ یکى‌ از جراید از قول‌ وى‌ نوشته‌ است، جریمه‌ شده‌ و در واقع‌ او تقصیر ندارد! دیروز در این‌ خصوص‌ با سرپرست‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ گفتگو کردیم‌ و متوجه‌ شدیم‌ که‌ برخلاف‌ گفته‌ نیکبخت، وى‌ به‌ خاطر مصاحبه‌ مطبوعاتى‌ جریمه‌ نشده‌ بلکه‌ این‌ مصاحبه‌ تلویزیونى‌ او بوده‌ که‌ این‌ جریمه‌ سنگین‌ را براى‌ او در پى‌ داشته‌ است. گویا نیکبخت‌ در این‌ مصاحبه‌ گفته‌ بود پرسپولیس‌ را به‌ مقصد هر جایى‌ که‌ پول‌ بیشترى‌ بدهند ت

..::زندگی یعنی عشق و عشق یعنی حسین بن علی::..

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام

الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله اخر العهد منی لزیارتکم...

ثواب گریه کردن و اقامه ی مجلس عزا برای آقا ابا عبدالله الحسین(ع)

روایت است امام رضا (ع) فرمودند : اگرگریه کنی بر حسین (ع) تا انجایی که آب چشمان تو جاری شود

حق تعالی جمیع گناهان صغیره و کبیره ی تو را خواهد بخشید

شیخ طوس روایت کرد نَفَس کسی که به جهت مضلمومیت ما مهموم است تسبیح است

و اندوه او عبادت و پوشیدن اسرار ما از بیگانگان در راه خدا جهاد است

امام رضا فرمودند:بر حسین (ع) باید گریه کنند گر یه کنندگان ٬ همانا گر یه بر آن حضرت تمامی

گناهان را فرو می ریزد

در دیداری دوستانه پرسپولیس مقابل سمند مغلوب شد

خبرگزاری پرسپولیس : در این دیدار که در سه نیمه سی دقیقه ای و در ورزشگاه درفشی‌ فر برگزار شد، تیم دوم باشگاه پیکان با یک گل پرسپولیس را شکست داد.

با توجه به تاخیر داوران، حمید استیلی 10 دقیقه بعنوان داور وسط بازی را با کمک دو کمک داور از تیم سمند آغاز کرد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی فراز فاطمی موفق شد دو بار دروازه سمند را باز کند؛ اما در هر دو صجنه خطای فنی وی روی مدافعان حریف اعلام شد.
حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در محل بازی حاضر شد و در خصوص مسائل باشگاه از جمله حضور کعبی و مسائل حاشیه ای قطبی، نیکبخت واحدی و شیث رضایی با هواداران تیم به گفت و گو پرداخت.


با توجه به تاخیر داوران، حمید استیلی 10 دقیقه بعنوان داور وسط بازی را با کمک دو کمک داور از تیم سمند آغاز کرد.

محسن خلیلی و علیرضا نیکبخت واحدی پس از تعویض به مدت 20 دقیقه با حبیب کاشانی به گفت و گو پرداختند.
جورج آراندا هافبک پاراگوئه ای پرسپولیس با تشخیص قطبی یک نیمه برای پرسپولیس به میدان رفت.

در 10 دقیقه پایانی بازی به دستور کاشانی 100 تماشگر که برای تشویق تیم خود به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند، توسط لیدرها از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.

در پایان بازی با توجه به جلسه کاشانی با قطبی و استیلی درخواست سرمربی تیم در مورد برگزاری تمرین در صبح فردا مورد موافقت کاشانی قرار گرفت و مقرر شد نفرات پرسپولیس صبح روز جمعه در ورزشگاه درفشی فر تمرین کنند.

محمدرضا مامانی، مسعود زارعی و فرهاد خیرخواه از تیم پرسپولیس در این دیدار فرصت حضور در میدان را به دست نیاوردند.

مرتضی کرمانی مقام، محسن عاشوری، محمد پنجعلی و مصطفی قنبرپور میهمانان ویژه این دیدار بودند.

کعبى: دوست ندارم به پرسپولیسى ها قول الکى بدهم

خبرگزاری پرسپولیس : «حسین کعبى» طى آخرین اظهارنظر در مورد وضعیت خود در آینده گفت:« طبق هماهنگى به عمل آمده با مدیر برنامه هایم، قرار است بعد از بازى با کاستاریکا به انگلیس بروم اما بعد از این دیدار دوستانه نیز تیم ملى به مصاف سوریه مى رود، به همین دلیل شاید نتوانم به این زودى به انگلیس برگردم.» وى ادامه داد: پیش از این مسئولان لستر به من فرصت یک ماهه اى داده بودند که در این مدت تکلیف خود را براى حضور در یک تیم جدید مشخص و تصمیمم را به آنها اعلام کنم، به همین دلیل سعى خواهم کرد تیم جدیدم را هرچه زودتر مشخص کنم. از زمان اعلام شده تقریباً ۲ هفته گذشته است. بازیکن ایرانى لستر پیوستن خود به تیم جدید را مشروط به شرایطى خاص مى داند و مى گوید: «مدیرعامل لستر اجازه نمى دهد من به صورت قطعى به تیم دیگرى انتقال پیدا کنم، به همین دلیل فقط مى توانم با تیم جدید قرارداد چندماهه امضا کرده و به صورت قرضى بازى کنم.»کعبى درخصوص احتمال حضور در تیم هاى خارجى مى گوید: به احتمال بسیار زیاد در یک تیم ایرانى حضور پیدا خواهم کرد.

البته مدتى قبل برانکو رسماً پیشنهاد عضویت در تیمش، دیناموزاگرب کرواسى را به من داد. او گفت دوست دارد از من در دینامو استفاده کند اما به دلایلى دوست نداشتم به زاگرب بروم، به همین دلیل هم به برانکو گفتم نمى توانم به کرواسى بیایم.» کعبى به تمایل تیم هاى ایرانى اشاره کرد و گفت: «تیم هاى استیل آذین، سپاهان، پرسپولیس و استقلال خواهان جذب من شده اند اما من تا این لحظه با هیچ تیمى به توافق کامل نرسیده ام، چون شرایط براى پیوستنم به تیم جدید کاملاً مهیا نشده است. کعبى در خصوص حضور در پرسپولیس که در آستانه قطعى شدن است، حرف هاى جالبى بیان مى کند: دفعه قبل در شرایطى که از لحاظ روحى اوضاع خوبى نداشتم، بهترین عملکرد را در پرسپولیس ارائه دادم و فکر مى کنم هواداران این تیم و کارشناسان در تمام بازى هایى که انجام دادم، به من نمره قبولى دادند. خودم هم دوست دارم به پرسپولیس بروم اما دوست ندارم قبل از اینکه تمام مراحل به خوبى و به صورت قانونى طى شود، به این تیم و هوادارانش قول الکى بدهم. ممکن است باشگاه لستر براى تسویه حساب شرایط جدیدى به وجود بیاورد و در دقیقه ۹۰ مشکل جدیدى رخ دهد، به همین دلیل من تمام مراحل پیوستنم به تیم جدید از جمله تسویه حساب را انجام مى دهم تا بعد از آن مشکلى نداشته باشم. وى در پایان حرف هایش نکته قابل تأملى را عنوان مى کند: «در مدتى که در پرسپولیس بودم، یک دوره رویایى کوتاه را پشت سر گذاشتم که همین مدت زمان کوتاه هم برایم افتخار محسوب مى شود. در حال حاضر با پیوستن به این تیم مى خواهم خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم اما همه چیز به گرفتن تسویه حساب و شرایط جدید لستر بستگى دارد که امیدوارم هرچه زودتر عملى شود.»

نشست صمیمانه کاشانی، قطبی، شیث و نیکبخت

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز افشین قطبی به همراه علیرضا واحدی نیکبخت و شیث رضایی در دفتر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نشستی صمیمانه و در راستای پیشبرد اهداف و ادامه موفقیت‏های سرخپوشان در نیم فصل دوم ترتیب دادند.

در این جلسه دوستانه که یکصد و پنجاه دقیقه به طول انجامید ابتدا حبیب کاشانی پیرامون مسائل و مشکلات اخیر پرسپولیس و رخدادهایی که باعث نگرانی مسئولان باشگاه و میلیونها هوادار خونگرم این تیم شده بود توضیحات منطقی و حساب شده‏ای ارائه داد و از سر مربی و بازیکنان تیمش خواست ذهنیات خود را نسبت به یکدیگر و شایعات بوجود آمده اصلاح کنند.

در ادامه نیز افشین قطبی برای رفع سوء تفاهمات و تکذیب شایعاتی که پیرامون ایشان و بازیکنان تیمش ایجاد کرده بودند، توضیحات دقیقی ارائه داد و از شاگردانش خواست با حضور در دور جدید تمرینات و مسابقات نیم فصل دوم با روحیه‏ای بالا و شادابی مثال زدنی خط بطلانی بر تمام شایعات بکشند تا دشمنان پرسپولیس بهانه‏ای برای رخنه در جمع دوستانه این تیم موفق نداشته باشند.

بعد از قطبی، علیرضا نیکبخت واحدی درباره تمام مسائل و حرف و حدیثها و شایعات موجود صحبت کرد و قسم یاد کرد که فقط و فقط به سربلندی و موفقیت پرسپولیس و خوشنودی دل میلیونها هوادار این تیم می‏اندیشد منتها در ارتباط با مسائل فنی و بازی در پست‏های غیر تخصصی توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد قلباً مایل است در خط حمله بازی کند چون در این پست کارآیی بیشتری دارد.

پس از پایان صحبت‏های واحدی، قطبی نیز توضیحات دقیقی در ارتباط با ذهنیات بوجود آمده و نگرانیهای شماره 10 پرسپولیس و شایعاتی که پیرامون اختلافات طرفین بوجود آمده بود ارائه داد و موافقت خود را با حضور نیکبخت در خط حمله در مسابقات نیم فصل دوم اعلام نمود.

سپس نوبت به شیث رضایی رسید تا در مورد اتفاقات مربوط به ایشان و مسئولان و کادر فنی پرسپولیس صحبت کند و به مصدومیتش و شایعات پیرامون آن اشاره کند و همچون نیکبخت قول داد با توجه به روحیه مطلوب و آمادگی روحی و جسمی خوبی که از آن بهره‏مند هستند با تمام وجود در اختیار سرمربی تیم و تاکتیک‏های اتخاذ شده از سوی ایشان باشد.

در انتهای این جلسه نیکبخت واحدی و شیث رضایی راهی محل تمرین پرسپولیس شدند اما قطبی در دفتر مدیر عامل پرسپولیس ماندگار شد تا درباره دیگر مسائل مربوط به باشگاه و تقویت تیم در نیم فصل دوم تصمیماتی اتخاذ نمایند که جذب بازیکنان خارجی نیز از اهم این تصمیمات بود. قطبی اعلام کرد پس از جذب بازیکن پاراگوئه‏ای که در خط میانی انجام وظیفه می‏کند از بین بازیکنان کامرونی و کروات که طی هفته اخیر با پرسپولیس تمرین داشته‏اند یکی را به خدمت بگیرند که کاشانی با نظر سرمربی تیمش اعلام موافقت نمود