مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس با دو قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر

خبرگزاری پرسپولیس : تیم پرسپولیس با قهرمانی در هفتمین دوره لیگ برتر برای دومین بار موفق به فتح این جام با ارزش شد.

سرخپوشان ثابت کردند که عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران را دارند. در اولین دوره لیگ برتر در سال 80 تیم پرسپولیس قهرمان شد. در دومین دوره لیگ برتر در سال 81 تیم سپاهان به قهرمانی رسید. در سومین دوره لیگ برتر در سال 82 پاس جام قهرمانی را فتح کرد. در چهارمین دوره لیگ برتر قرمزپوشان فولاد خوزستان به این جام دست یافتند. در پنجمین دوره لیگ برتر در سال 84 استقلال به قهرمانی رسید. در ششمین دوره لیگ برتر تیم سایپا با مربی پرسپولیس خود علی دایی موفق به فتح جام شد و در هفتمین دوره لیگ برتر، جام قهرمانی به صاحب اصلی‎اش یعنی پرسپولیس رسید.

سلام به قهرمانی آسیا!/شایسته ترین تیم برای قهرمانی بودیم

خبرگزاری پرسپولیس : هافبک دفاعی تیم پرسپولیس تهران گفت: ما با این برد از استادیوم آزادی به لیگ قهرمانان آسیا سلام دادیم و مطمئن باشید که این تیم با این انگیزه بالا در لیگ قهرمانان آسیا نیز به خوبی خواهد درخشید.


فرزاد آشوبی افزود:با بازی های خوبی که در طول فصل از تیم پرسپولیس شاهد بودید معتقدم که تیم ما لایق ترین تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و این پیروزی را در وهله اول مدیون صبر و حوصله هواداران خودمان هستیم که با این شور و اشتیاق ما را در رسیدن به قهرمانی یاری کردند.

وی با اظهار رضایت از بازی خود خاطرنشان ساخت: نه تنها من بلکه تمام بازیکنان پرسپولیس در این بازی از جان مایه گذاشتند ومن در اینجا جا دارد که از آقای کاشانی که درهمه حال پشتیبان تیم بوده اند تشکر و قدردانی کنم چرا که معتقدم این اتحتد و همدلی که درحال حاضر بین بازیکنان ما وجود دارد میسر نبود مگر بامدیریت خوب و پدرانه کاشانی.
وی در پایان گفت: امیدوارم همانطور که در لیگ برتر دل هواداران را شاد کردیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به حق واقعی خود برسیم وبتوانیم پرپسولیس را به جایگاه اصلی خود که همان قهرمانی در آسیا می باشد برسانیم.

جان دادیم تا قهرمان شدیم!/

جان دادیم تا قهرمان شدیم!/باید با تفاضل 4گل سپاهان را شکست می دادیم
خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: ما در این بازی ثابت کردیم که فوتبال 90 دقیقه است و باید اعتراف کنم که بازیکنان غیرتمند پرسپولیس با جان دادن برنده بازی مرگ و زندگی فصل شدیم.

حسین کعبی در گفت و گو یی با بیان اینکه تیم پرسپولیس در هر دو نیمه عالی بازی کرد گفت: تیم سپاهان در طول 90 دقیقه بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و فقط برای تساوی به تهران آمده بود.
وی اضافه کرد: طی یک حادثه و غفلت گل بدی را خوردیم ولی با لطف خداوند و حمایت هوادارن خونگرم پرسپولیس توانستیم گل برتری را در ثانیه های پایانی این بازی به ثمر برسانیم و ثابت کردیم شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودیم.

کعبی تصریح کرد: با همت بچه ها تا دقیقه از تغییر نتیجه بازی ناامید نشدیم چرا که فوتبال 90 دقیقه است و ما با جان دادن توانستیم برنده بازی باشیم.
مهاجم تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس در طول 34 بازی لیگ نشان داد که در تمام لحظات می توان پیروز از میدان خارج شد ما در بازی باسایپا و سپاهان ثابت کردیم که در هر لحظه که بخواهیم می توانیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.
کعبی در مورد بازی سپاهان گفت: نمی خواهم ارزش سپاهانیها را کم کنم اما حق سپاهان در این بازی برد نبود چرا که در طول 90دقیقه فقط دفاع مطلق کرد و زیر توپ می زدو از دو موقعیتی که در طول بازی گیرشان آمد یکی را تبدیل به گل کردند اما اگر موقعیتهای ما تبدیل به گل می شد باید با تفاضل 4گل بازی به نفع ما تمام می شد.
وی در مورد وضعیت آینده خود اضافه کرد: در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم لذت بردن از قهرمانی است البته قراردام با پرسپولیس تمام شده است وهنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته ام

خدا پرسپولیس را قهرمان کرد

خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص برد این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: ما برتر از سپاهانی ها بودیم که توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم ولی در این میان لطف خدا بیش از پیش شامل حال ما شد و اعتقاد دارم با همه برتری هایمان نسبت به سپاهان فقط خدا بود که پرسپولیس را قهرمان کرد.

افشین قطبی افزود: باور کنید برد ما مقابل سپاهان به یک معجزه شباهت داشت و البته به این قهرمانی ایمان داشتم ولی با همه این وجود خوشحالم که توانستیم با این پیروزی مزد زحمات تمام کسانی را که در این قهرمانی سهیم بودند را با کسب جام جبران کنیم.
وی اضافه کرد: باور کنید در این چند مدت فشارهای زیادی را متحمل شدم و روزهای سختی را پشت سر گذاشته ام ولی همدلی بین مدیریت باشگاه و تمامی بازیکنان و کادر فنی باعث شد تا ما بتوانیم با شایستگی تمام این پیروزی شیرین را به دست بیاوریم و تمام خستگی هایم را به دست فراموشی بسپارم.
وی در خصوص تیم سپاهان گفت: به کادر فنی این تیم به خاطر چنین تیم پرقدرت و باتکنیکی تبریک می گویم ولی با شیوه بسته ای که در دستور کار داشتند کار ما را خیلی سخت کردند ولی در کل ما بهتر بودیم که توانستیم چنین تیم خوب و منسجمی را از پیش رو برداریم.
وی با اشاره به ماندنش در تیم پرسپولیس برای فصل بعد اضافه کرد: در حال حاضر نمی خواهم به این مسایل نه فکر کنم و نه در مورد آن صحبتی کنم بلکه می خواهم تنها از کسب قهرمانی و شیرینی این پیروزی لذت ببرم.

سرباز احمدی لیدر افتخاری پرسپولیس شد

خبرگزاری پرسپولیس : محمد احمدی که در دیدار رفت تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصهفان در ورزشگاه فولادشهر با پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران اصفهانی،‌ بینایی چشمش را از دست داد، فردا بار دیگر در ورزشگاه محل بازی این دو تیم حاضر می شود.
اعضای کانون هواداران تیم پرسپولیس تهران امروز در ملاقات با این سرباز، ضمن اهدای لباس ویژه لیدرهای باشگاه از وی به طور رسمی دعوت کردند به عنوان لیدر افتخاری آنها را در بازی فردا همراهی کند.
احمدی چندی پیش برای تشکر از زحمات مسئولان باشگاه پرسپولیس،‌ برای جبران آن و حضور در یکی از دیدارهای این تیم ابراز تمایل کرده بود.
بازی فوق روز آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و یکی از دو تیم پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ برتر خواهد شد.