مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بادکنک آبی ترکید !

صدر نشین لیگ برتر با 4 گل از مقاومت سپاسی شکست خورد !

تیم فوتبال استقلال تهران با قبول شکست 4 بر یک برابر مقاومت سپاسی شیراز ، سنگین ترین شکست خود در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر را متحمل شد.
در ادامه هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 14 امروز دو تیم مقاومت سپاسی شیراز و استقلال تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز و به قضاوت هدایت الله ممبینی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مقاومت سپاسی با نتیجه 4 بر یک مهمان تهرانی خود را شکست داد.
در این دیدار ابتدا مصطفی صبری در دقیقه 30 گل اول را وارد دروازه استقلال کرد و در دقیقه 35 نیز محمد ایران پوریان گل دوم را وارد دروازه وحید طالب لو کرد تا استقلال پس از مدتها نیمه اول را با شکست 2 بر صفر به رختکن برود.
در شروع نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی برای جبران این شکست حملاتی را روی دروازه مقاومت پی ریزی کردند اما مدافعان شیرازی در روزی کم اشتباه تمام حملات آبی پوشان را بی اثر گذاشتند.


مقاومت سپاسی که در نیمه دوم دل به ضد حملات خوش کرده بود در دقیقه 67 این دیدار توسط امین متوسل زاده به گل سوم نیز دست یافت تا کار استقلال برای ادامه بازی مشکل شود.
امیر قلعه نویی که نمی خواست ششمین شکست این فصل تیمش رقم بخورد تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما این تغییرات هم نتوانست مانع از شکست سنگین آبی پوشان شود.
در دقیقه 71 این دیدار علیرضا عباسفرد یکی از گل های خورده استقلال را جبران کرد اما در دقیقه 92 علی ممبینی موفق شد با ضربه ای زیبا چهارمین گل مقاومت را وارد دروازه استقلال کند.
شاگردان امیر قلعه نویی با وجود این شکست همچنان با 53 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

پرسپولیس و استقلال تا 10صبح فردا برای رفع نقص فرصت دارند

رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان دو باشگاه استقلال وپرسپولیس متعهد شدند که تا فردا ساعت 10 صبح نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند. محمد منصور عظیم زاده اظهار کرد: امروز و پس از اعلام نواقص از سوی AFC به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، توضیحاتی به نمایندگان دو تیم داده شد که پس از این توضیحات مقرر شد که تا حداکثر ساعت 10 صبح فردا مدارک و سی دی اسکن شده نواقص مدارک به کمیته روابط بین الملل فدراسیون تحویل داده شود. وی افزود: مهمترین نقص استقلال به برخی از مستندات دوره‌های مربیگری مربوط می‌شود که این مساله به نماینده باشگاه استقلال گوشزد شد. عظیم زاده ادامه داد: نواقص سپاهان در خصوص 4 بازیکن خارجی برطرف شده و در مورد باشگاه صبا هم اساسا مشکل خاصی وجود نداشته و تاییدیه مدارک این دو باشگاه هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است

یک گل و دیگر هیچ !پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کرد

پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کرد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل ابومسلم به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ابومسلم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی با یکدیگر دیدار کردند که در پایان پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. کریم باقری در دقیقه 48 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخ پوشان تهرانی با کسب 3 امتیاز مسابقه مجموع امتیازهای خود را به 47 رسانده و با یک پله صعود و یک مسابقه بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن به رتبه دوم جدول صعود کند. سعید مظفری زاده، داور مسابقه به علیرضا حقیقی، رحمان رضایی، ایوان پترویچ و حسین بادامکی از پرسپولیس و مهدی آقا محمدی، رضا ناصحی و عبد الجبار مومونی از تیم ابومسلم کارت زرد نشان داد. شهاب گردان دروازه بان ابومسلم به دلیل حمله به سوی یکی از توپ جمع های ورزشگاه آزادی در دقیقه 53 کارت قرمز گرفت و از میدان مسابقه اخراج شد.
بازیکنان تیم پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، مجتبی شیری، رحمان رضایی، علیرضا محمدی، مازیار زارع (حسین بادامکی 82) پژمان نوری، علی کریمی، ایوان پتروویچ (محمد منصوری 68) کریم باقری، و ابراهیم توره . بازیکنان ابومسلم: شهاب گردان، داود دانش دوست، سعید بیات، عبدالجبار مومونی، رضا ناصحی، سعید خانی، داوود سید عباسی (جان نگودی 63)، مهدی آقا محمدی، میثم بائو، احسان خرسندی (مهدی ثابتی 56) ، عرفان اولروم.

 

حاشیه دیدار پرسپولیس و ابومسلم

بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم ساعت 15 و 30 برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند اما رنگ پیراهن هر دو تیم قرمز بود. با توجه به میزبانی پرسپولیس، ناظر داوری به بازیکنان ابومسلم تذکر داد کاور آبی‌بر تن کرده و بدن‌هایشان را گرم کنند.

*
بیش از 250 هوادار تیم ابومسلم که از مشهد به تهران آمده و با حضور در ورزشگاه آزادی تیمشان را برابر پرسپولیس تشویق می‌کنند.

*
احمدرضا عابدزاده و علیرضا حقیقی زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین چمن آزادی شده و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند.

*
تماشاگران پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با سردادن شعارهایی درگذشت دایی پژمان نوری را به او تسلیت گفتند.

*
حسین بادامکی و محمد منصوری قبل از شروع مسابقه با مسئولان ابومسلم در کنار زمین برای لحظاتی صحبت کردند.

نلو وینگادا 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه به داخل زمین ورزشگاه آزادی آمده و کیفیت چمن ورزشگاه آزادی را مورد ارزیابی قرار داد.

*وینگادا مانند دیدار گذشته پرسپولیس برابر استقلال، با پرچم قرمز به داخل ورزشگاه آمد و با رفتن نزد هواداران مورد تشویق آنها قرار گرفت.

*احمد رضا عابدزاده، افشین پیروانی و وینگادا با دسته های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از علی حنطه سرمربی ابومسلم استقبال کردند.

قبل از شروع مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم، هواداران به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار داده و خواهان حضور دوباره وی در تیم ملی شدند. تماشاگران رحمان رضایی را نیز به شدت تشویق کردند.

*محمدمنصوری، فرانک آتسو، حسین بادامکی و مهدی واعظی قبل از شروع مسابقه با دسته‌های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از کادر فنی ابومسلم اجازه بازی گرفتند.

* رنگ پیراهن شهاب‌ گردان، دروازه‌بان تیم ابومسلم با رنگ پیراهن داوران مسابقه همرنگ بود. به همین دلیل به دستور ناظر داوری وی قبل از شروع مسابقه پیراهن خود را عوض کرد.

* تماشاگران تیم پرسپولیس قبل از شعار مسابقه علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال شعار دادند.

* حمیدشفیعی، بازیکن سابق سپاهان و استقلال که هم اکنون عضو تیم ابومسلم است قبل از شروع مسابقه در چمن ورزشگاه آزادی رفت و برای لحظاتی با سپهر حیدری مدافع پرسپولیس صحبت کرد.

 

نیکبخت امروز غایب است

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن خلاق تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل دریافت سه کارت زرد، بزرگترین غایب سرخپوشان مقابل ابومسلم خواهد بود.به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علیرضا نیکبخت واحدی بدلیل دریافت 3 کارت زرد در هفته های دوازدهم (فولاد)، هجدهم (سایپا) و بیست و ششم (استقلال)، دیدار برابر ابومسلم را از دست داد.

گفتنی است؛ علیرضا نیکبخت واحدی در دیدار برابر پیام خراسان از هفته بیست و چهارم با دریافت کارت قرمز، بازی مقابل داماش گیلان از هفته بیست و پنجم را از دست داده بود.