مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

برنامه مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس ساعت 16 روز چهارشنبه هفته آینده در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا میزبان بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

 پس از پایان مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده، برنامه‌ی مرحله‌ی یک هشتم نهایی اعلام شد که طی آن تیم‌های غرب آسیا طی روزهای پنجم و ششم خرداد (27 می) و تیم‌های شرق آسیا سوم تیر (24 جون) مقابل هم قرار می‌گیرند.

رسپولیس تنها نماینده‌ی ایران در این رقابت‌ها ساعت 17 ششم خرداد در ورزشگاه آزادی مقابل بنیادکار ازبکستان قرار می‌گیرد.

 

در همین روز الاتفاق عربستان از ساعت 20:30 به وقت تهران میزبان پاختاکور ازبکستان است. الاتحاد عربستان در ساعت 20:55 به دیدار الشباب عربستان می‌رود.

 

پنجم خرداد نیز الهلال عربستان در ورزشگاه بین‌المللی فهد میزبان ام صلال قطر است. این دیدار ساعت 20:55 برگزار می‌شود.

 

در ادامه‌ی رقابت‌های این مرحله و در روز سوم تیرماه و از ساعت 19 به وقت تهران ناگویا ژاپن میزبان سامسونگ کره جنوبی است.

 

گامبا اوزاکا ژاپن از ساعت 19 به دیدار کاوازاکی فرونتال دیگر تیم این کشور می‌رود. کاشیما آنتلرز ژاپن نیز از ساعت 19 میزبان اف.ث سئول کره جنوبی است.

 

در دیگر دیدار این روز پوهانگ استیلرز کره از ساعت 19:30 به مصاف نیوکاسل استرالیا خواهد رفت.

پرسپولیس از اصفهانی‌ها بازیکن نمی‌گیرد

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس از اصفهانی‌ها بازیکن نمی‌گیرد

پرسپولیسی‌ها که مدعی شده بودند در یارگیری‌های امسال‌شان خبری از ریخت و پاش‌های مالی نخواهد بود قید جلال اکبری و حسن اشجاری را زدند تا به قول‌شان عمل کنند. بعد از تماس نماینده پرسپولیس با اشجاری، مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که باشگاه تنها با مبلغ 600 میلیون تومان رضایتنامه این بازیکن را صادر خواهد کرد و همین حرف کافی بود تا پرسپولیسی‌ها پا پس بکشند. از طرف دیگر مذاکراتی هم با جلال اکبری صورت گرفته بود که مشخص شد او هم یک فصل دیگر قرارداد دارد و با توجه به رابطه نه چندان جالب دو باشگاه، پرسپولیسی‌ها تماس خود با اکبری را قطع کردند تا از این راه انصراف خود از جذب او را اعلام کنند. مدیران پرسپولیس معتقدند که کنار آمدن با همتایانشان در دو باشگاه اصفهانی، کار راحتی نیست و به همین خاطر آنها از جذب اشجاری و اکبری که اتفاقا هر دوی آنها یک فصل دیگر قرارداد دارند منصرف شدند. جز این دو بازیکن، مهدی کریمیان دیگر گزینه‌ای است که البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند نظر مثبتی روی او ندارند. پیش از این از قول انصاری‌فرد شنیده بودیم که پرسپولیس خواهان جذب کریمیان شده، حال آنکه در لیست ارائه شده به مسوول نقل و انتقالات باشگاه، هیچ اسمی از کریمیان به میان نیامده و از مذاکره با اوبی خبرند،.

 

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی، 31 اردیبهشت

مرجع خبری پرسپولیس : مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز بدین شرح است :

پیروزی 
فوتبال عربستان مقابل پرسپولیس خوار شد
هدایتی :حق انصاری فرد این نبود
کریمی :هواداران صبور باشند

ایران ورزشی 
بنیادکار بازی خداحافظی وینگادا
جواد نکونام : شکست بارسلونا سخت تر از رئال است
قلعه نویی سپاهانی ها را سر کار گذاشت

ابرار ورزشی 
فردا ذوب آهن - راه آهن ، کدام آهن طلا می شود
افشار:روند باخت ما از تیم ملی و محمد بنا شروع شد
قرارداد صائبی با سایپا تمدید شد

خبر ورزشی 
وینگادا : با فشار هوادار بازیکن تعویض نمی کنم
علی کریمی :برای تیم ملی خیلی انگیزه دارم
انصاری فرد: شعار تماشاگران برایم مهم نیست


کیهان ورزشی 
صدرنشینی در گروه دوم آسیا چقدر چسبید،برد پرسپولیس
زریبافان :قلعه نویی را حفظ می کنیم
بسکتبال جام باشگاه های آسیا مهرام با اقتدار قهرمان شد

استقلال جوان 
لژیونرها نیمی در تهران نیمی در چین
زندی با تیم ملی تمرین کرد
اظهار نظر حیرت انگیز رئیس مجمع استقلال : قلعه نویی را راضی می کنیم برگردد.

نود
انتقام ایران با پیراهن سرخ
توافقات اولیه قلعه نویی با بن یاس امارات
ساور: از بانوان باحجاب حمایت می کنیم

پرسپولیس میزبان بنیادکار شد

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و الشباب عربستان انجام شد که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت. محسن خلیلی در نخستین دقیقه نیمه دوم گل اول را برای پرسپولیس به ثمر رساند. تیم فوتبال پرسپولیس با این نتیجه صدرنشین شد تا در مرحله بعد در ورزشگاه آزادی میزبان بنیاد کار ازبکستان باشد. این دیدار در نیمه اول با جذابیت و هیجان زیادی آغاز شد و هر دو تیم موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادند. هر چند که تیم پرسپولیس با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی های گذشته به میدان آمده بود اما، هیچ کدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد. با شروع نیمه دوم این محسن خلیلی بود که در دقیقه 46 با گل زود هنگامش به تیم الشباب شوک وارد کرد تا پرسپولیس با یک گل از حریف خود جلو بیافتد. در ادامه تلاش بازیکنان الشباب برای جبران نتیجه و تلاش بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به گلهای بیشتر بی ثمر ماند و مهاجمان دو تیم باز هم موقعیت های خوبی را از دست دادند. حتی حضور نیکبخت و نوروزی به ترتیب به جای محمد منصوری و فرهاد خیرخواه نتوانست کمکی به پرسپولیسی ها بکند و تنها موقعیت های این تیم با حسرت های بیشتر از دست رفت. هر چند که تیم الشباب هم برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد و چند توپ به دیرک دروازه پرسپولیس کوبید اما در نهایت این تیم عربستانی شکست خورد و در گروهش دوم شد. در دقایق تلف شده این دیدار نیز درگیری بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت که در نهایت با کارت زرد پژمان نوری این قائله خاتمه یافت. ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار تا اندازه ای متفاوت از گذشته بود. میثاق معمارزاده بعد از دوری چند ماهه از میادین، مجددا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. از سوی دیگر بازیکنان سرشناسی چون علیرضا محمد، علیرضا واحدی نیکبخت، ایوان پتروویچ و ابراهیم توره در ترکیب اصلی جایی نداشتند و این بازیکنان از دقیقه 30 به بعد از سوی تماشاگران به شدت تشویق شدند. دو تیم پرسپولیس و الشباب از گروه خود صعود کرده اند و این مسابقه تنها برای صدرنشینی گروه اهمیت خاص داشت. بازی رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل در عربستان تمام شده بود

میرقربانی: بازی در پرسپولیس برای من افتخار است

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: ارزش پیراهن پرسپولیس را می دانم و بازی در این تیم برای من افتخار است.

صابر میرقربانی درباره اتفاقات اخیر بین او و مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در حال خواب و بیداری بودم که با من تماس گرفته شد و گفتند جزو بازیکنان محرومی

هستم که به دلیل ظاهرم در لیگ گذشته محروم هستم و نمی توانم با هیچ تیمی قرارداد ببندم. زمانی هم که نزد مسئولان تیم رفتم عصبانی و ناراحت بودم.
وی افزود: دچار سوء تفاهم شده بودم و مورد خاصی نبود که باعث ایجاد چنین ناراحتی هایی شود. اکنون هم می گویم آقایان حصاری و انصاری فرد بزرگتر من هستند و احترام آنها در هر شرایطی به من واجب است.
میرقربانی ادامه داد: هر بازیکنی می داند که پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من مشکلی با هیچکس ندارم.
میرقربانی تصریح کرد: همان موقع هم که با این تیم به توافق رسیدم گفتم این تیم را انتخاب کردم تا بدون حاشیه های فصل گذشته همان بازیکنی شوم که به تیم ملی دعوت می شد. هنوز هم همین هدف را دارم و از اتفاقاتی که ناخواسته رخ داد؛ ناراحتم.

گفتنی است عباس انصاری فرد صبح امرور عقد قرار داد داخلی با صابر میرقربانی را تکذیب کرده بود و مدعی شد ، اگر میر قربانی قراردادی ارائه کند که من زیر آن را امضا کرده باشم تمامی ادعاهای او را خواهم پذیرفت.