مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرزویچ 650 هزار دلار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، این مربی آلمانی برای یک فصل فعالیت در پرسپولیس مبلغی حدود 850 هزار دلار پیشنهاد داده ولی مورد موافقت مسئولان پرسپولیس قرار نگرفته است. از طرفی لوکا پرزویچ مربی کروات هم پیشنهاد 650 هزار دلاری به پرسپولیس داده که این رقم به آنچه مسئولان این باشگاه می‌خواهند نزدیک است. آخرین اخبار حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها قصد دارند مبلغ پیشنهادی تاپ مولر را پایین‌تر بیاورند تا با این سرمربی سرشناس قرارداد امضا کنند. البته این منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر داد که اگر تاپ مولر خواسته‌های مالی‌اش را کم نکند، مسئولان این تیم بلافاصله با پرزویچ قرارداد امضا خواهند کرد.

اعدام کریمی، مهدوی‏کیا و کعبی از مچ دست!



پایان دیدار مرگ برای تیم ملی فوتبال ایران که عملاً منجر به حذف ایران از لیست تیم‏های صعود کننده به جام جهانی شد، آغاز مشکل‏آفرینی‏های پیاپی برای برخی بازیکنان حاضر در زمین چمن ورزشگاه سئول بود که با دستبندهای سبز به میدان رفته بودند و این روند بعید به نظر می رسد با خط مشی قرار گرفته در دستور کار برخی جریانات، خاتمه خوشی داشته باشد.

 پس از آنکه شش بازیکن تیم ملی ایران در تونل ورود به زمین مسابقه  ایرانکره جنوبی به یک بار با بستن مچ بندهای سبز حتی موجبات غافلگیری مسئولان فدراسیون را فراهم ساختند، این بازی که یکی از دیدارهای متفاوت برای مردم ایران نسبت به دیدارهای سال‏های اخیر محسوب می‏شد، رنگ سیاسی به خود گرفت و علی‏رغم آنکه مسئولان فدراسیون فوتبال، این دستبندها را به نذر بازیکنان به حضرت ابوالفضل نسبت دادند، ابتدا خبرگزاری‏های مطرح جهان و پس از آن رسانه‏های الکترونیک و مکتوب داخلی دولتی و نزدیک به دولت بر این موضوع که دستبندها در حمایت از میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بسته شده، تاکید کردند تا در نهایت کفاشیان نیز تلمیحاً این موضوع را به عنوان نفر فعلی اول فدراسیون تایید کند و یادآور شود که ملی پوشان ایران نباید وارد مسائل سیاسی می شدند چرا که شان تیم ملی بالاتر از این حرف ها است.

پس از باز شدن دستبدهای سبز


ادامه مطلب ...

ادامه شایعات در مورد 90؛ عادل ممنوع‏التصویر است؟

image

برای اولین بار نیست که شایعه تعطیلی برنامه 90 به طور جدی در رسانه‏ها مطرح می‏شود و عادل فردوسی‏پور هم در تقابل با این شایعات، سیاست همیشگی‏اش یعنی سکوت رسانه‏ای را ادامه می‏دهد. مدت‏هاست که از خبرسازترین گزارشگر و مجری سیما خبری نیست و غیبت‏های او در مسابقاتی که به صورت مستقیم پخش می‏شود، باز هم شایعات مختلفی را در مورد فردوسی‏پور به وجود آورده است.
چند ماه قبل زمانی که فردوسی‏پور دوربین 90 را راه انداخت، مسائل مختلفی در این مورد مطرح شد که مسئولان سازمان تربیت‏بدنی به صدا و سیما فشار وارد کردند تا این قسمت از برنامه 90 حذف شود ولی چنین اتفاقی نیفتاد تا شایعه تعطیلی این برنامه باعث نگرانی فوتبالدوستان شود. حتی در یکی از خنثی‏ترین برنامه‏های 90 اتفاقاتی افتاد که ناراحتی شدید فردوسی‏پور را به همراه داشت و ایراد در ارسال پیامک‏های این برنامه باعث شد تا مجری 90 شب تلخی را پشت‏سر بگذارد. هنوز هم جملات او در پایان برنامه در ذهن فوتبالی‏ها باقی مانده که گفتشما را به خداوند بزرگ می‏سپارم و اگر قسمت بود و توانستیم از حق دفاع کنیم دوباره در خدمت بینندگان خواهیم بود

درحالی که فصل جدید لیگ برتر از اواسط مرداد آغاز خواهد شد باز هم شایعات مختلفی در مورد تعطیلی 90 شنیده می‏شود و این موضوع هم مطرح شده که سیاسیت‏های انتقادی این برنامه تغییر خواهد کرد و با این شرایط یک مجری و تهیه‏کننده دیگر جایگزین فروسی‏پور خواهد شد.
این پایان ماجرا نیست و می‏گویند فردوسی‏پور به دلیل جریان‏های اخیر و شایعه استعفایش از دانشگاه، فعلا ممنوع‏التصویر است. از طرفی فردوسی‏پور مدت‏هاست که مسابقات فوتبال را هم گزارش نمی‏کند تا شایعات مختلف در مورد او به اوج برسد. این شایعات در حالی مطرح شده که فردوسی پور اکثر تماس‏های تلفنی را بدون پاسخ گذاشته و تلفن همراه او بعد از خوردن دو بوق روی پیغام‏گیر می‏رود. البته نزدیکان عادل می‏گویند که او به همراه خانواده در خارج از کشور به سر می‏برد.

آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما در مورد ممنوع‏التصویر بودن فردوسی‏پور و تعطیلی برنامه 90 می‏گویدوفتی یک موضوعی صحت ندارد دلیلی ندارد در مورد آن حرف بزنیم. این شایعات بارها مطرح شده ولی این طبیعی است که وقتی لیگ برتر نباشد برنامه 90 هم پخش نخواهد شد و این روال هر سال وجود داشته است و ما به شایعات اخیر توجه نمی‏کنیم و برنامه 90 قرار نیست تعطیل شود
وی در پاسخ به این سوال که چرا فردوسی‏پور مدت‏هاست مسابقات فوتبال را گزارش نمی‏کند، می‏گویدفردوسی‏پور هم مثل خیلی‏ها کارمند است که برای استراحت مرخصی گرفته و به مسافرت رفته است. این موضوع اصلا عجیب نیست و باز هم می‏گویم که 90 به موقع پخش خواهد شد. حتی در نظر داریم که برنامه‏ای برای عدم صعود ایران به جام‏جهانی پخش کنیم که البته هنوز زمان آن مشخص نیست

سید جلال حسینی در یک قدمی پرسپولیس

image

با وجود اظهارات مدافع ملی پوش سایپا، این باشگاه در صورت عدم تفاهم با سید جلال حسینی با جداییاش مخالفت نمی کند.

 باشگاه سایپا دور جدید مذاکرات خود با سیدجلال حسینی و حسین کعبی دو بازیکن ملی پوش این تیم را آغاز کرده است و با وجود آنکه سید جلال حسینی روز جمعه ادعا کرده بود، مسوولان باشگاه سایپا رضایتنامه او را برای جدایی و پیوستن به پرسپولیس صادر نمی کنند اما، مسوولان سایپا به این دوبازیکن اعلام کردهاند که در نهایت اگر تفاهم دو جانبه حاصل نشود با جدایی آنها مخالفت نخواهند کرد و تنها به انجام این کار از مسیر قانونی تاکید دارند.

وضعیت سید جلال حسینی که از پرسپولیس و حسین کعبی که از مس کرمان پیشنهاد دارند ظرف چند روز آینده مشخص می شود.

*****

«تاپمولر» و "پرزویچ" در باشگاه پرسپولیس

"کلاوس تاپمولر" و " لوکا پرزویچ" تا ساعاتی دیگر با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره میکنند.
 
کلاوس تاپمولر با مدیران باشگاه پرسپولیس درخصوص پیوستن به این تیم مذاکره خواهد کرد. تاپمولر سرمربی موفق سالهای پیش تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان بوده است که موفق شد این تیم را به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برساند.

مولر سابقه مربیگری در تیم بوخوم آلمان را دارد و بازیکنانی چون مهدی مهدویکیا، رسول خطیبی و وحید هاشمیان از شاگردان او در این تیم بودهاند. آخرین سابقه مربیگری تاپمولر مربوط به رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است که سرمربی تیم ملی گرجستان بود.

همچنین لوکا پرزویچ مربی کرواتی است که از سوی تومیسلاو ایویچ سرمربی سابق تیمهای ملی فوتبال کرواسی و ایران، به پرسپولیسیها پیشنهاد شده که عصر امروز در ساعت 16 با مدیران این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

به رغم اینکه شنیده میشد برخی بازیکنان تیم پرسپولیس از جمله علیرضا واحدینیکبخت امروز با عباس انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن تکلیفشان در این تیم مذاکره میکنند اما ظاهرا هیچ برنامهای در این خصوص وجود ندارد.

پرسپولیس تنها پیشنهاد تاپ‌ مولر نیست

مرجع خبری پرسپولیس : نامزد آلمانی مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادات داخلی و خارجی روبرو است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  و به نقل از اکسپرس، کلاوس تاپ ‌مولر که از اواخر هفته گذشته بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شد، از تیم های آلمانی و خارجی پیشنهاد دریافت کرده است.
مطابق این گزارش ‌مولر که مدیر برنامه هایش مذاکرات نه چندان جدی با پرسپولیس کرده، از دسته دوم بوندس‌لیگا پیشنهاد کار دارد.
همچنین دو تیم ترکیه‌ای از لیگ دسته اول این کشور از مولر خواستار همکاری شده اند.
یک خبر دیگر در این زمینه حکایت از علاقمندی یک تیم رده اول مجارستان به وی دارد.
تاپ‌ مولر که تا سال گذشته میلادی با تیم ملی گرجستان همکاری کرد، سرگرم بررسی شرایط پیشنهادات موجود خود است. گفته می شود وی ظرف روزهای آینده همزمان با خاتمه فصل استراحت تابستانی تیم ها و بازیکنان،‌ اقدام به انتخاب تیم مورد نظر خود خواهد کرد.
وی در دوران مربیگری سابقه همکاری با تیم های گرجستان، هامبورگ، بایرلورکوزن، بوخوم،‌ اینتراخت فرانکفورت،‌ والدهوف مانهایم، ویسموت آئوه، اولم، سالمور آلمان را داشته است.