مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زمانی : مبلغ قرارداد کرانیکار کمتر از مربیان وطنی

مرجع خبری پرسپولیس : کرانیکار پنجشنبه وارد ایران می شود / قراردادی کمتر از مربیان داخلی

مدیر برنامه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این مربی پنجشنبه وارد ایران می شود، مبلغ قرارداد "کرانیکار" را در حد مربیان داخلی دانست.

محمد زمانی ضمن بیان مطلب فوق افزود: عصر روز سه شنبه و در حضور منتظر موعود قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مذاکرات نهایی با "کرانیکار" برگزار شد و قرار شد این مربی برای عقد قرارداد نهایی و هدایت تمرینات این تیم پنجشنبه وارد تهران شود.

وی در مورد مبلغ قرارداد رسمی این مربی اظهار داشت: به خاطر توافقی که بین طرفین ایجاد شده نمی توانم مبلغ این قرارداد را اعلام کنم اما مطمئن باشید مبلغ قرارداد این مربی کمتر از بسیاری از مربیانی است که در لیگ برتر ایران فعالیت می کنند.

مدیربرنامه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد:

درعقد قرارداد این مربی بیش از همه مسائل منافع باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شد و در مجموع استخدام "کرانیکار" که یکی از مربیان مطرح اروپایی با این قرارداد، قطعا به سود این باشگاه خواهد بود.

وی همچنین در مورد اینکه آیا "کرانیکار" دستیار خارجی با خود به پرسپولیس می آورد، اظهار داشت: همه مسائل بستگی به باشگاه پرسپولیس دارد. البته قرار است طی چند روز آینده و پس از بررسی وضعیت تیم پرسپولیس توسط این مربی، در این خصوص تصمیم گیری شود.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت آینده یک بازیکن ایرانی دیگر به جمع بازیکنان شاغل در خارج از کشور(لژیونرها) اضافه خواهد شد.

سوابق مربیگری کرانیکار

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی جدید پرسپولیس سابقه مربیگری در تیم ملی کرواسی و چندین قهرمانی در لیگ این کشور را در کارنامه دارد. او اولین کاپیتان تاریخ تیم ملی کرواسی بوده است.

زلاتکو کرانچار در 15 نوامبر 1956 در شهر زاگرب به دنیا آمد و مانند بسیاری دیگر از مردم شهر از کودکی طرفدار دینامو زاگرب شد.

کرانچار ( لقب کرانیکار )  در سال 1966 در سن 10 سالگی به تیم دینامو زاگرب پیوست و تا سال 1983 در این تیم باقی ماند. او که 261 بار در خط حمله تیم بزرگسالان دینامو بازی کرد و با 98 گل زده، آمار گل‌زنی خوبی از خود به جا گذاشت.

کرانچار در 28 سالگی از دینامو جدا شد و به اتریش رفت تا در راپید وین بازی کند. مرد کروات شش سال در این تیم بازی کرد و در 201 بازی، 106 گل به ثمر رساند؛ یعنی در هر بازی بیش از نیم گل برای تیم اتریشی زد.

 

ادامه مطلب ...

شیث رضایی محروم نیست

دومین بازیکن محروم لیگ برتر استقلالی است !

مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف اخبار منتشره دومین بازیکن محروم لیگ نهم، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران است.

با اعلام مهدی تاج در مورد محرومیت دو بازیکن از بازی در لیگ برتر به دلیل عدم رعایت منشور اخلاقی، گمانه زنی‌ها برای شناسایی این دو بازیکن بیش از گذشته شده است. با توجه به اینکه سازمان لیگ اعلام کرده حاضر نیست نام این دو بازیکن را مطرح کند، رسانه های مختلف با شایعه پراکنی‌های خود بر حساسیت این موضوع می‌افزایند.
پوشیده نیست که یکی از بازیکنان محروم علیرضا نیکبخت‌واحدی است که قبل از قرارداد رسمی وی با تیم تراکتورسازی نیز اعلام شده بود وی به دلیل عدم رعایت منشور اخلاقی حتی با دادن تعهد هم نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند. اما بازیکن دوم بر خلاف تصور شیث رضایی نیست. سازمان لیگ تاکید کرده که بازیکن محروم دوم مدافع پرسپولیس نیست.
دومین بازیکن محروم لیگ از جمع بازیکنان استقلال تهران است.

 گفته می شود این بازیکن حنیف عمران‌زاده است که فصل گذشته در پاس همدان با مشکلاتی در زمینه انضباطی روبرو بوده و حتی برای حضور در استقلال مسئولان پاس به همین دلیل حاضر نبودند رضایتنامه او را صادر کنند و حتی در همان زمان کاظم اولیایی، مدیرعامل پاس از مشکلات اخلاقی این بازیکن سخن به میان آورده بود ولی در نهایت باشگاه پاس راضی به جدایی وی از این تیم شد، اما سازمان لیگ به دلیل همان مسائل وی را از حضور در لیگ نهم محروم کرده است.
غلامحسین مظلومی، مدیر تیم استقلال در این باره اظهار داشت: هنوز نامه‌ای از سازمان لیگ مبنی بر محرومیت این بازیکن به ما نرسیده؛ فقط شنیده‌ام که چنین تصمیمی گرفته شده است.
وی افزود: با اجرای منشور اخلاقی موافق هستم و معتقدم باید با بازیکنانی که این منشور را رعایت نمی‌کنند برخورد شود. ما هم تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

کلاه کج فردا پرسپولیسی می شود

مرجع خبری پرسپولیس : قرارداد با کلاه کج بعد از توافق با کریمی، باقری و خلیلی می تواند هواداران پرسپولیس را امیدوار کند.

عادل کلاه کج ، بازیکن سابق فولاد خوزستان که در دو سال گذشته در تیم صبای قم بازی کرده، با حل مشکلات پرسپولیسی خواهد شد. او خرید بسیار مهم و استراتژیک پرسپولیس در این فصل است که پژمان نوری و مازیار زارع را در پست هافبک دفاعی از دست داده و موفق به جذب فرزاد آشوبی نشده است.

کلاه کج جوان، جنگنده و خوش فکر است و می تواند حلال مشکلات پرسپولیس در جایی باشد که هیچ سرمایه ای در آنجا نداشت. این بازیکن به احتمال زیاد فردا در دفتر انصاری فرد حاضر خواهد شد و با او قرارداد امضا خواهد کرد.

نگاهی به کارنامه بازیگری و مربیگری اولگ بلوخین

بلوخین امروز سرمربی پرسپولیس می شود ؟

مرجع خبری پرسپولیس : اولگ بلوخین مهاجم نامدار شوروی سابق نزدیک ترین گزینه به نیمکت سرمربیگری پرسپولیس است ، با هم نگاهی خواهیم داشت به کارنامه بازیگری و مربیگری این مربی نامدار.

بازیگری :

 اولگ ولودیمیروویچ بلوخین مهاجم رویایی سال های دور تیم ملی شوروی سابق است.او اکثر دوران فوتبالش را در باشگاه دینامو کی اف گذراند و از سال 1969 تا 1980 در این تیم عضویت داشت که در این یازده سال در 433 بازی برای این تیم 211 گل به ثمر رساند.بلوخین رکوردار بیتشرین بازی و همچنین بیشترین گل زده در تاریخ فوتبال شوروی سابق است.او 8 بار به همراه دینامو کی اف قهرمان لیگ شوروی شد و در سال های 1975 و 1986جام برندگان جام اروپا را بالای سر برد.بلوخین رکورد دار بازی های ملی و گل های ملی در تاریخ تیم ملی فوتبال شوروی سابق بود.او اولین بازیکن تیم ملی شوروی کمونیستی  بود که به یک تیم خارجی پیوست.او در سال 1988 به باشگاه ورواتس اتریش پیوست و در یک فصل حضور در این تیم در 41 بازی 9 بار موفق به گلزنی شد.سپس به باشگاه آریس قبرس پیوست و در 21 بازی برای این تیم 5 بار موفق به گلزنی شد.او در جام های جهانی 1982 و 1986 نیز به همراه شوروی سابق حضور داشت و در مجموع دو گل برای تیم ملی کشورش  در این تورنمنت ها به ثمر رساند.بلوخین را می توان بهترین بازیکن تاریخ شوروی سابق دانست که در زمینه های مختلف رکورد دار است.او در صدر بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اروپای شرقی قراردارد ، شاید آندری شوچنکو مهاجم تیم ملی اوکراین را از لحاظ شهرت بتوان نزدیکترین بازیکن به بلوخین دانست.

 دوران مربیگری :

ادامه مطلب ...