مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولین ویژه نامه ی همایون پرسپولیسی

 با عرض سلام و تبریک فراوان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان:

پیش از هرچیز بهتر میدانم که کمی درباره ی "ویژه نامه"ی سایت توضیح بدهم.همانطور که می دانید من (همایون مرزبان)مدت زیادی نیست که به جمع نویسندگان سایت پیوسته ام و تصمیم گرفتم یک بخش ویژه رابرای بهبود کیفی سایت اضافه کنم .به این صورت که هر چند هفته یک بار در خدمت شما باشیم و عملکرد پرسپولیس را به طور کلی در قالب یه ویژه نامه بررسی نماییم. 

 

از همه ی بازدید کنندگان عزیز خواهش می کنم که این بخش رابا دقت تمام مطالعه بفرمایند و مرا از نظرات و پیشنهادات خودشان محروم نکنند. . . 

برای خواندن اولین ویژه نامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

نگاهی به کارنامه ایرانی ها در لیگ آلمان

مهدوی کیا،بیشترین بازی
مهدی مهدوی کیا در ابتدای سال 1999 به بوخوم پیوست و یک فصل  پیراهن این تیم را بر تن کرد. او در دور برگشت فصل 1998-99 در مجموع 12 بازی لنجام داد و 3 گل به ثمر رساند. این بازیکن سپس به هامبورگ پیوست و به یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شد.
مهدوی کیا در 8 سال حضور در هامبورگ 21 بار برای این تیم در بوندس لیگا به میدان رفت ،26 گل زد و 53 گل ساخت.اوج درخشش او در سال 2003-2002 بود که با 14 گل به عنوان بهترین گلساز بوندس لیگا و بهترین بازیکن هامبورگ شناخته شد.مهدوی کیا در اکثر سال ها درخشش خوبی در هامبورگ داشت،اما نتوانست در تیم بعدی اش، فرانکفورت بازی خوب گذاشته را تکرار کند... ادامه مطلب ...

نخستین برد پرسپولیس در لیگ نهم رقم خورد...!

پاس همدان 1 - 2 پرسپولیس
محمد پروین (75)
هادی نوروزی (89)


به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز سومین هفته از رقابتهای فوتبال نهمین دوره لیگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه تیم های پاس همدان و پرسپولیس در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 میزبان خود را شکست دهد.


در حالی که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در شروع نیمه دوم تیم فوتبال پاس توسط هادی اصغری(دقیقه 50) به گل برتری دست یافت تا بازی رنگ و بوی تازه ای به خود بگیرد. پس از این گل زلاتکو کرانچار با ایجاد تغییراتی در تیمش و به میدان فرستادن محمد پروین و المیترا (برزیلی) جان تازه ای به خط حمله تیمش داد و توانست این شکست را جبران کند.


ابتدا محمد پروین در دقیقه 75 روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه پاس همدان را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه 89 نیز هادی نوروزی دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا پرسپولیس به نخستین پیروزی خود در لیگ نهم دست پیدا کند. پرسپولیس هفته اول برابر مس کرمان و هفته دوم برابر استقلال اهواز به تساوی دست پیدا کرده بود.

کمک سرخپوشان به تریلی واژگون شده

  • اتوبوس حامل سرخپوشان روز گذشته وارد همدان شد. در بین راه یک تریلی واژگون شده بود که بازیکنان برای کمک از اتوبوس پیاده شدند. جالب است این اتفاق را برخی روزنامه‌ها به عنوان فرار سرخپوشان از تصادف در جاده تعبیر کرده بودند که جای تعجب دارد.
  • سازمان مدارس فوتبال تهران به زودی تشکیل می‌شود

    باشگاه پرسپولیس در ادامه معرفی فعالیت‌های اقتصادی و زیر بنائی انجام شده  اعلام کرد به زودی سازمان حرفه‌ای مدارس فوتبال استان تهران تشکیل می‌گردد...

    ادامه مطلب ...