مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری فرد: کرانچار تنها یک فرصت دیگر دارد !!!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کرانچار تنها یک فرصت دیگر دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، عباس انصاری فرد که برای تماشای بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت کادر فنی پرسپولیس گفت: کرانچار تنها یک بازی دیگر فرصت دارد.

وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: آنها حق دارند اعتراض کنند چرا که پرسپولیس نتیجه نگرفته است، ضمن این که من بازیکن نیستم که بتوانم گل بزنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که شما سابقه‌ خوبی در آوردن مربی ندارید و وینگادا و کرانچار این مساله را ثابت می‌کند، گفت: من وینگادا را نیاوردم بلکه هدایتی بود که او را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کرد. درباره کرانچار هم باید بگویم در حال بررسی شرایط او هستیم.

امشب عادل و نود با یک شگفتی می‏آیند

عادل فردوسی پور پس از غیبتی طولانی امشب ساعت 23 دوباره با اجرای برنامه نود روی آنتن می رود تا طلسم پخش نشدن این برنامه شکسته شود.

  به رغم بسیاری از گمانه زنی ها که گفته می شد برنامه نود بدون عادل فردوسی پور پخش خواهد شد و افراد دیگری نظیر پیمان یوسفی، جواد خیابانی و یا مزدک میرزایی به جای عادل فردوسی پور برنامه را اجرا می کنند، با تصمیم قاطع مدیران سیما و حمایت آنها از این پسر رفسنجانی، گروه ورزش این موضوع هیچ گاه تحقق نیافت تا عادل فردوسی پور برای یازدهمین سال پیاپی دوباره جنجالی ترین برنامه ورزشی سیما را روی آنتن ببرد.

فردوسی پور که معتقد بود، نود باید با شفافیت و صراحت همیشگی خود روی آنتن برود درمقطعی تصمیم گرفت به هیچ یک از تماسهای مدیران شبکه سوم سیما که قدری تحت تأثیر رئیس وقت سازمان تربیت بدنی بودند، پاسخ ندهد تا شاید با گذشت زمان مشکل اصلی او که رفتن فردی بود به نام محمد علی آبادی، حل شود.

ادامه مطلب ...

کرانچار: پرسپولیس مشکل گلزنی دارد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل اصلی تیم ما زدن ضربات آخر است و در واقه پرسپولیس برای زدن گل با مشکل روبرو است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، کرانچار پس از تساوی 2 بر 2 برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازی را هجومی و انفجاری شروع کردیم، اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. پرسپولیس مشکل تمام کننده و گلزنی دارد.در این دیدار به دلیل غیبت حسین بادامکی مجبور شدم تغییراتی در تیم ایجاد کنم.
وی ادامه داد: تیم 22 بازیکن دارد و باید همه آنها برای هر مسابقه آماده باشند.امروز مهدی شیری و اشپیتیم آرفی در خط حمله خوب بودند، اما مشکل گلزنی تیم همچنان پابرجاست.بازیکنان باید درک کنند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و برای رسیدن به موفقیت تلاش بیشتری داشته باشند.
سرمربی تیم پرسپولیس در مورداعتراض هواداران به خودش گفت: این موضع کاملاً طبیعی است و در فوتبال اروپا هم چنین حوادثی رخ می‌دهد طرفداران برد می‌خواهند و ما باید به پیروزی برسیم.
کرانچار در مورد مشکل شیث رضایی و نیمکت نشینی او گفت: با این بازیکن مشکلی ندارم او اگر می‌خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد باید تلاش بیشتری کند. اگر چه می‌دانم شما دوست دارید بگویید من با او مشکل دارم، اما اینگونه نیست.
سرمربی کرووات پرسپولیس در مورد قبول کردن بازیکن سفارشی اظهار داشت: کارنامه من در فوتبال اروپا مشخص است و من خودم دشمن این موضوع هستم.من با حسین عبدی و کادر فنی تیم رابطه خوبی دارم و در این دیدار هم می‌توانستیم برنده شویم، اما این فرصت را از دست دادیم.

مصاحبه جالب و خواندنی با جواد کاظمیان(حتما بخوانید)

 

کاظمیان: کریمی بیش از 70 درصد مشکلات پرسپولیس را حل می‌کرد 

 

جواد کاظمیان مدت‌هاست از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران فاصله گرفته و ترجیح داده فوتبالش را در امارات دنبال کند. او برخلاف گذشته این بار پس از یک فصل دیگر تیمش را عوض نکرد و ترجیح داد که برای دومین سال پیاپی پیراهن عجمان را بر تن کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، او در آستانه شروع لیگ امارات، امیدوار است یک فصل خوب را پشت‌سر گذاشته و در حالی که تیم‌های اماراتی دیگر تمایلی برای جذب بازیکنان ایرانی ندارند همچنان بتواند در لیگ این کشور خودش را حفظ کند. کاظمیان در مورد آخرین وضعیتش در عجمان و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگو می‌کند:

 

حدود یک هفته به شروع لیگ امارات باقی مانده است. وضعیت عجمان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. البته ما پس از پشت‌سر گذاشتن اردوی اتریش و در زمانی که به امارات برگشتیم چند بازی دوستانه انجام دادیم که متاسفانه در همه بازی‌ها شکست خوردیم. در آخرین بازی تدارکاتی الاهلی را بردیم و فکر می‌کنم این برد انگیزه مثبتی را به تیم تزریق کرد و حالا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داریم.

 

چرا تعداد باخت‌های شما در بازی‌های دوستانه زیاد بود؟

حدود 14 بازیکن ..... 

برای خواندن ادامه این مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

شکست سنگین مس در بوشهر؛ پیکان صدرنشین شد

imageهفته هفتم لیگ برتر ایران با شکست سنگین مس کرمان و تداوم صدرنشینی پیکان قزوین پیگیری شد.

در ادامه رقابت‏های این هفته، تیم فوتبال پیکان با برتری 2-0 مقابل ابومسلم، 16 امتیازی شد و صدرنشینی خود را حفظ کرد. شاهین بوشهر نیز که هفته گذشته با محمود یاوری پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بود، این بار هم دست به کار بزرگی زد و مس کرمان را با نتیجه پرگل 4-1 شکست داد تا از قعر جدول فرار کند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:


پیکان 2-0 ابومسلم
گل: حاجیان{گل به خودی}، رزاقی‏راد

صبای قم 2-1 پاس همدان
گل: فضلی، حاجی‏زاده(صبا) اصغری(پاس)
اخراج: یدا... اکبری 65(پاس)

شاهین بوشهر 4-1 مس کرمان
گل: پورخسروانی 2 بار، بازیاری، کرمی(شاهین) ادینهو(مس)

ذوب آهن 5-2 استقلال اهواز
گل: فرهادی، حدادی‏فر، کاسترو، طالبی، قاضی(ذوب آهن) دغاغله، خنیفر(استقلال اهواز)