مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مایلی‌کهن: این بهترین بازی پرسپولیس بود

image سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس بهترین عملکرد خود را در لیگ برابر ما نشان داد.

محمد مایلی کهن بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در این مسابقه بدشانس بودیم. پرسپولیس در این دیدار بسیار متفاوت بود و شاهد بهترین عملکرد پرسپولیس بودیم. پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.
وی عنوان کرد: گل اول بازی روی یک ضربه استثنایی و بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید، اما ما خوب بازی کردیم و با تعویض‌ها و ورود مهاجمان بیشتر به داخل زمین روند تیم بهتر شد. موقعیت‌های ما کمتر از پرسپولیس نبود و بر بازی مسلط بودیم.
سرمربی سایپا تاکید کرد:‌ شیث رضایی بهترین بازیکن زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از بازیکنان ما گرفت.
وی در مورد شعار هواداران علیه میرزاپور گفت: چیزی نشنیدم، شاید گوش‌های من ضعیف شده است. هواداران به ما لطف دارند و سابقه من را در ورزش می‌دانند.
این مربی در مورد حضور قطبی در ورزشگاه آزادی گفت: قطبی را ندیدم و از حضور او در ورزشگاه ناراحت نشدم چون شب قبل از مسابقه با او ملاقات کرده بودم.
مایلی کهن در مورد داوری گفت: مظفری زاده خوب قضاوت کرد، اما یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور این صحنه را ندید. امیدوارم لیگ با انجام بازی‌های بهتر گرم شود و هواداران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.

کرانیکار: با ادامه این روند صدرنشین می‌شویم

imageسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در دیدار‌های باقی‌مانده به همین ترتیب بازی کنیم به صدر جدول خواهیم رسید.

 زلاتکو کرانیکار بعد از برتری 2 بر صفر مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و روند رو به جلوی خود را ادامه می‌دهیم. می‌دانیم هر 5 روز یک بار باید بازی کنیم، نفرات خوبی دارم به همین دلیل سعی می‌کنم تقسیم قوا داشته باشم و هر کسی که آماده‌تر است داخل زمین برود.
وی ادامه داد:‌ دیدید که میثاق معمار زاده مصدوم شد و ما علیرضا حقیقی آماده را داخل زمین فرستادیم. ترکیب امروز بسیار موفق بود و به 2 گل رسیدیم. فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم اما از نظر تاکتیکی بازیکنان بسیار خوب عمل کردند.
کرانیکار افزود:‌ راه نفوذ بازیکنان سایپا را به خوبی بسته بودیم و اجازه خودنمایی به آنها ندادیم. اگر در دیدار‌های باقی‌مانده نیز به همین ترتیب بازی کنیم به صدر جدول خواهیم رسید.
وی در مورد حضور حبیب کاشانی در پرسپولیس گفت: با حضور کاشانی در پرسپولیس انگیزه بازیکنان و کادر فنی بالا رفته و باعث روحیه گرفتن تمام تیم شده است.
کرانیکار درباره اینکه برای پیروزی در دیدار مقابل سایپا به وی هشدار و اولتیماتوم داده شده بود، گفت: در این بازی به هیچ‌وجه احساس فشار نکردم. از سوی مسئولان باشگاه هیچ اولتیماتومی به من داد نشده بود و دیدار مقابل سایپا آخرین فرصت برای حضور من روی نیمکت پرسپولیس نبود.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این فشار بیشتر به علت ناراحتی هواداران، از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی بود. این ناکامی‌ها بیشتر تقصیر داوران است و در دیدارهای اخیر به علت اشتباهات داوری امتیازات زیادی را از دست دادیم. امیدوارم با نتایج خوب هواداران به ورزشگاه بیایند.
وی درباره اختلاف کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد: کادر فنی هیچ مشکلی باهم ندارند و صحبت‌های که در این باره می‌شود شایعه است.

پرسپولیس با 2 گل از سد سایپا گذشت

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا کرج با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا کرج، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 16 و 40 دقیقه در حضور حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
گل‌های این بازی توسط مجتبی زارعی در دقیقه 12 و وسلی برزیلیا در دقیقه 32 برای پرسپولیس به ثمر رسید.
در ابتدای مسابقه بازیکنان پرسپولیس بسیار با انگیزه ظاهر شدند و در دقیقه 12 ضربه از راه دور زارعی از گوشه محوطه جریمه راهی دروازه سایپا شد و با جاگیری نامناسب میرزاپور، اولین گل پرسپولیس به ثمر رسید.
در دقیقه 32 مسابقه روی پاس ارسالی در عمق تیم سایپا، وسلی برزیلیا صاحب توپ شد و با یک بغل پای دقیق، دروازه سایپا را باز کرد و دومین گل پرسپولیس به ثمر رسید.
بعد از گل پرسپولیس بازیکنان سایپا تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده انجام دادند که ضربات آنها راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.
سعید مظفرى زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی در این مسابقه به حسین بادامکی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده (46- علیرضا حقیقی)، سپهر حیدری، مجتبی شیری (79 - نبی الله باقری‌ها)، شیث رضایی حمیدرضا علی عسگر، تیاگو فراگو (81 - حسین بادامکی)، وسلی برزیلیا، عادل کلاه کج، میثم بائو، هوار ملا محمد، مجتبی زارعی.
سرمربی: زلاتکو کرانچار

بازیکنان سایپا:
ابراهیم میرزاپور، مرتضی ابراهیمی، سعید بیگی، مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، داریوش یردانی، کریم انصاری‌فرد، امین منوچهری، جواد آشتیانی، مهدی خیری ( امید شریفی نسب) و سید علی حسینی (ناصر آذر کیوان)
سرمربی: محمد مایلی کهن

جلسه کادر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : " جراحی را دوست ندارم اما در صورت لزوم  و در راستای اهداف باشگاه  این کار را خواهیم کرد ."
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، حبیب کاشانی در جلسه مشترک صبح امروز خود با کادر فنی تیم  فوتبال پرسپولیس با تأکید بر توانمندی سرمربی و مربیان این تیم، افزود : " ما می توانیم با وحدت و همفکری ، ضمن غلیه بر حاشیه های پیرامون تیم ، تمام توان و تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذاریم و تیمی را مهیای مسابقات کنیم که به روزهای اوج خود بازگردد وانتظارات هواداران را برآورده سازد."

وی با اشاره به اینکه ترمیم و جراحی در کادر فنی را آخرین راهکار می داند، گفت: " بر توانایی کادر فنی کنونی اعتقاد دارم و فکر می کنم بدون این کار هم می توانیم موفق شویم."

 

کاشانی از کادر فنی پرسپولیس خواست با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنند و تصریح کرد: " رعایت اخلاق ، ادب واحترام از اصول تیم  ماست و همگی بازیکنان و کادرفنی ملزم به رعایت آن هستند ."

وی با تأکید بر اینکه در تیم ما دخالت در کار یکدیگر معنا ندارد ، گفت : " هرکس باید در جایگاه خود به انجام وظایف اش بپردازد و در عین حال از همفکری و کمک به مجموعه ، دریغ نکند ."

 

کرانچار: از بازیکنان راضی هستم

در این جلسه همچنین کرانچار ، سرمربی تیم پرسپولیس گفت :" من از بازیکنان تیم راضی هستم . آنها تلاش خود را می کنند و ما می توانیم با تمرینات بیشتر و تمرکز ، به نتایج مطلوبی پیدا کنیم ."

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به تیم درباره نحوه تمرینات بازیکنان اصلی و ذخیره نیز توضیحاتی را ارئه داد .

در ادامه محمود خوردبین ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز نکاتی را در مورد آخرین وضعیت بازیکنان یادآور شد .

شاهکارهای مدیران قبلی پرسپولیس!!!

این روزها اخباری از باشگاه پرسپولیس به بیرون درز پیدا می کند که چندان عجیب و غیر قابل باور نیست یا لااقل به علت تکرار این مسائل در باشگاه قرمزها، هواداران و جامعه فوتبال از شنیدن اخبارهایی مبنی بر پرداختهای کلان و بیهوده باشگاه پرسپولیس تعجب نمی کنند .


 

 تورس و ریروا پانامایی

در دوره مدیریت خطیب ،زمانی که علی پروین سرمربی پرسپولیس بود باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن پانامایی اسپورتینگ پاناما وارد مذاکره می شود و آنها را بهصورت قرضی به خدمت می گیرد.بازیکنانی که به نیمکت نشینهایی محض در پرسپولیس تبدیل شدند و هزینه ای معادل 220 هزار دلار بر باشگاه پرسپولیس تحمیل کردند.گرچه علی پروین در زمان بستن قرارداد با این دو بازیکن به رسانه ها گفته بود بازی آنها را تماشا کرده ام و این دو بازیکن به درد پرسپولیس می خورد.شاید همان زمان منظور علی پروین نیمکت پرسپولیس بوده است.

رافائل بازیکن هپاتیتی

در دوران مدیریت محمد حسن انصاریفرد یکی از هنرمندیهای این مدیر جوان بستن قرارداد با بازیکن نیجریه ای به نام رافائل بود که فقط درچند بازی برای پرسپولیس به میدان رفت . بعد از مدتی باشگاه پرسپولیس متوجه بیماری هپاتیت او شد . محمد حسن انصاریفرد هم اعلام کرد من از نتایج آزمایشهای رافائل بی اطلاع بودم.اما به هر حال در فصلی که حاج حبیب کاشانی مدیریت پرسپولیس را بر عهده داشت 6 امتیاز بابت شکایت رافائل از پرسپولیس کسر شد .

بانو یوروم مسئول روابط بین الملل پرسپولیس می شود

در دوران مدیریت داریوش مصطفوی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم مدیران جدید پرسپولیس به شدت به دنبال بازگشت افشین قطبی بودند .آنها با قطبی وارد مذاکره شده و در خلال مذاکرات و فهمیدن تاثیر یوروم بر تصمیمات قطبی بانو یوروم را مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس کردند و مبلغی معادل 300 هزار دلاربرایش در نظر گرفتند گرچه مدت کوتاهی بعد از انتشار خبر مسئولیت جدید یوروم توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و هیچکس متوجه پرداختی به یوروم نبود.البته 900 هزار دلار قرارداد قطبی را به این پول اضافه کنید. این یکی از هنرمندیهای مصطفوی و هدایتی در ان زمان بود .اددوکات هلندی با زنیت روسیه قراردادی معادل با 400 هزار دلار می بندد و ما با نفر درجه چندم کادر فنی اددوکات قراردادی 900 هزار دلاری می بندیم.

بازیکنان دوزاری برزیلی ، در ایران میلیون دلار پول می گیرند

در دوران مدیریت عباس انصاریفرد او ادعا می کند برای رضایتنامه دو بازیکن برزیلی مبلغ 450 هزار دلار پرداخت کرده ایم او ادامه می دهد که اینها بازیکنان خیابانی برزیلی نیستند که با مبلغ اندکی به ایران بیایند اما سوال اینجاست این مبلغ 450 هزار دلاری که برای صدور رضایتنامه صرف شده است چه توجیهی می تواند داشته باشد .مدیری که فریاد پول ندارم پول ندارم او گوش همه را کر کرده بود با چه توجیهی برای بازیکنان برزیلی گمنام که فقط اسمشان برزیلی است خرج می کند و پرسپولیس را به این روز می رساند.

تعجب اینجاست که هر 3 مدیر چند سال اخیر پرسپولیس تمام عملکرد خود را مثبت ارزیابی کرده و همه نقصها را بر گردن دیگران می اندازند.و اگر دوباره به آنها پیشنهاد مدیریت پرسپولیس شود باز می پذیرند و خنده دار تر اینکه اینروزها داریوش مصطفوی برای کمک به کاشانی اعلام آمادگی کرده است.