مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: اردوی امارات برای تیم ما بسیار مفید بود

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس گفت: سپاهان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و همیشه خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است.

کریم باقری اظهار داشت: اردوی امارات برای تیم ما بسیار مفید بود. دوست دارم بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.
وی افزود: خوشحالم که به عنوان کاپیتان پرسپولیس می‌بینم تمام بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم تیم به انسجام کافی برسد و بتوانیم جواب خواسته‌های هواداران را بدهیم.


باقری با بیان اینکه صحبت از قهرمانی سخت است، عنوان کرد: در بالای جدول تمام تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز از حریفان هستند.؛ در نیم فصل دوم بازی‌های سختی در پیش‌رو داریم و باید تلاش خود را دوچندان کنیم.


کاپیتان پرسپولیس در خصوص بازی روز 7 آذر با سپاهان تصریح کرد: کسب امتیاز در اصفهان برای روحیه تیم لازم است؛ سپاهان چند سال است که با مدیریتی قوی تیم قدرتمند را راهی مسابقات می‌کند.

سپاهان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و همیشه خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است.
اگر دقت کنیم می‌توانیم با امتیاز اصفهان را ترک کنیم. با برگزاری تمرینات پر فشار به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌ایم.

وی درباره مصدومیتش گفت: از ناحیه آشیل پا آسیب دیده‌ام و امیدوارم با بهبودی کامل پرسپولیس را در ادامه لیگ همراهی کنم.
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته امارات را به مقصد تهران ترک کرد. بازیکنان امروز به دستور کادر فنی استراحت می‌کنند و از فردا تمرینات از سر گرفته می‌شود.

سلام 

امیدوارم خوب باشین  

شرمنده که دیر دیر اپ میکنم

یه کسی که دنیامه یه مشکلی براش پیش اومده  

لطف کنین دعاش کنین 

خیلی دوستون دارم 

یه دنیا ممنون 

از همتون 

فعلا

پرسپولیس با یک گل اوشن مارین امارات را شکست داد + گزارش کامل

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر برابر اوشن مارین امارات به برتری رسید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس: این دیدار دوستانه بعدازظهر امروز در ورزشگاه باشگاه ایرانیان با حضور حدود هزار هوادار برگزار شد.
اکبر صغیری در دقیقه 72 تنها گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
در این دیدار مجتبی شیری در دقیقه 70 از بازی اخراج شد اما با توافق کادر فنی دو تیم نبی‌الله باقری‌ها به جای وی وارد زمین شد.
در این بازی بازیکنان اصلی در نیمه اول به میدان رفتند و سایر بازیکنان با نظر کرانچار در نیمه دوم بازی به میدان رفتند.
پرسپولیس برای تشکیل اردوی یک هفته‌ای عازم امارات شده‌‌ است. بازیکنان برزیلی پرسپولیس همچنان در اردو حضور ندارند.
گزارش کامل بازی:  در این دیدار، 22 بازیکن در طول دو نیمه برای تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفتند تا تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را مرور کنند.
تنها گل این دیدار تدارکاتی را اکبر صغیری در دقیقه 59 روی سانتر زیبای جلال اکبری از سمت چپ به ثمر رساند.
گزارش این بازی را در زیر می خوانید:

نیمه اول:

دقیقه 15: شوت سنگین میثم بائو از پشت محوطه جریمه، با واکنش دروازه بان تیم حریف به کرنر رفت. حسرت خوردن بائو به خاطر از دست رفتن این فرصت، جالب توجه بود !

دقیقه 36: پاس تودر میثم بائو برای سامان آقازمانی، با شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه اوشن مارین راهی اوت شد.

دقیقه 37: سربه سر کریم باقری هواداران حاضر در مجموعه ایرانیان را منفجر کرد ! سربه کریم با فاصله کمی از کنار تیر افقی دروازه حریف به بیرون رفت. یکی از همشهری های کریم، بلند فریاد می زند:" یاشاسین کریم! "

دقیقه 40: یک کار ترکیبی زیبا از بازیکنان پرسپولیس در نهایت، توپ را به ابراهیم شکوری می رساند. ضربه فنی شکوری از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه بان، به کرنر رفت.

دقیقه43: پا به توپ شدن علیرضا محمد باعث جا ماندن دو بازیکن حریف شد. محمد توپ را داخل محوطه جریمه به بائو رساند اما اینبار نیز ضربه بائو را دروازه بان به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: یکی از بازیکنان اوشن مارین مصدوم شد. نکته جالب توجه اینکه، دکتر زرینه زودتر از کادر پزشکی تیم حریف بالای سر این بازیکن حاضر می شود. این اقدام دکتر زرینه تشویق هواداران را در پی داشت.

دقیقه45: ضربه سر شیث رضایی که در این لحظات جلو آمده بود، با فاصله بسیار کمی راهی بیرون زمین شد.

45 + 1: ضربه آکروباتیک و قیچی برگردان زیبای محسن خلیلی تماشاگران را به وجد آورد. دروازه بان اوشن مارین به سختی این توپ را مهار کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی تمام شود.

نیمه دوم:

دقیقه 53: علی عسکر که در ترکیب یازده نفره جدید پرسپولیس در نیمه دوم به زمین آمده بود با ضربه سر خود اولین خطر را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

"گل" / دقیقه 59: پرسپولیس روی یک حرکت تمرین شده به گل رسید. کار ترکیبی و پاس های تک ضرب بازیکنان در سمت چپ به جلال اکبری رسید. سانتر کوتاه و زیبای جلال اکبری و ضربه سر اکبر صغیری دروازه اماراتی ها را باز کرد.

دقیقه 64: بازیکنان تعویضی پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. الهایی تنها کمی شانس نیاز داشت تا شوتش از پشت محوطه جریمه، به جای تیرک عمودی، تور دروازه حریف را به لرزه در آورد.

دقیقه 65: ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس. آرفی پشت توپ قرار گرفت تا شانس خود را امتحان کند. اما شانس تیم حریف بیشتر بود. ضربه آرفی را دروازه بان اوشن مارین به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: ضربه سر دیدنی نبی الله باقری ها به یکی از چندین مدافع درون دروازه حریف خورد و به بیرون رفت.

دقیقه67: پرسپولیس 10 نفره شد. مجتبی شیری به خاطر تکل روی بازیکن حریف، اخراج شد.

دقیقه 80: آرفی برای زدن گل بی تابی می کند. اما دروازه بان حریف، باز هم ضربه سنگینش از پشت 18 را به کرنر فرستاد.

85: صغیری می رفت تا در این بازی دو گله شود. اما مدافعان حریف اینبار ضربه سرش را از روی خط دروازه برگرداندند تا این بازی با همان تک گل دقیقه 59 به سود پرسپولیس تمام شود.

سرود رسمی پرسپولیس در راه است

شعر این سرود از عبدالجبار کاکایی است که آهنگ آن با کمک "محمدعلی خواجه نوری" ساخته شده و تنظیم آن را نیز خود داریوش خواجه نوری انجام داده است.
 باشگاه فوتبال پرسپولیس به عنوان نخستین تیم باشگاهی در ایران، با قطعه ای با صدای "داریوش خواجه نوری" که در بخش هایی از آن برخی بازیکنان جدید و قدیمی تیم، وی را همراهی می کنند دارای رود رسمی شد. 

image
 داریوش خواجه نوری در این باره گفت: این اتفاق برای اولین بار در سطح باشگاه های ایران رخ می دهد. بخش هایی از این سرود با صدای جمعی از بازیکنان قدیمی و جدید تیم پرسپولیس از دهه پنجاه تاکنون ضبط می شود. این سرود آماده است و تنها بخش های هم خوانی جمعی آن مانده است که تا پایان هفته کامل می شود. این خواننده و آهنگساز ، در معرفی بازیکنانی که سرود را همراهی می کنند، به علی کریمی، همایون بهزادی و کریم باقری اشاره کرد.
 شعر این سرود از عبدالجبار کاکایی است که آهنگ آن با کمک "محمدعلی خواجه نوری" ساخته شده و تنظیم آن را نیز خود داریوش خواجه نوری انجام داده است.

تمرین پرسپولیس در تپه های داودیه؛ بازگشت به عصر سلطان ایران!

تمرینات دیروز تیم پرسپولیس در تپه های داودیه برگزار شد و بازیکنان این تیم تمرینات سختی را در شیب های تند این منطقه پشت سر گذاشتند.


 محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس  در صحبت با کرانچار از خاطرات خود  از  تمرینات تیم در دوران علی پروین در این تپه ها گفت. حضور هواداران  و درخواست انها برای گرفتن عکس یادگاری نیز باعث مشکلاتی در تمرین شده بود. این تمرین غایبان زیادی داشت که از جمله کریم باقری، هوار ملا، تیاگو وشیث رضایی سرشناس ترین انها بودند.

 گفتنی است در دوران حضور علی پروین در پرسپولیس، حضور در تپه های داودیه جزء اصلی برنامه های تمرینی سرخپوشان بود و همین تمرینات باعث می شد تا تیم پرسپولیس در جریان مسابقات رسمی هیچگاه از نظر بدنی تحلیل نرود. بد نیست بدانید که الن راجرز سرمربی انگلیسی پرسپولیس در اوایل دهه پنجاه، مبتکر  تمرین در تپه های داودیه بود!