مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: قطعا مقابل تراکتور بازی می کنم

عدم حضور کریم باقری در تمرینات پرسپولیس این شائبه را ایجاد کرد که کاپیتان تبریزی قصد دارد همچون بازی رفت مقابل تیم تراکتورسازی به میدان نرود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، سکوت کریم باقری نیز مزید برعلت شد تا این شایعه قوت بگیرد. کریم باقری در این باره به سوالات پاسخ داد و تاکید کرد قطعا مقابل تراکتور بازی خواهد کرد.

 - صحت دارد قرار است عضو هیات مدیره پرسپولیس شوید؟!

خیر؛ آقای کاشانی چند بار لطف کردند و در این باره با من صحبت کردند که این موضوع در روزنامه ها نیز منعکس شد· من با باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم·

- سال بعد هم به عنوان بازیکن در پرسپولیس کار خواهید کرد؟

بله؛ اگر سال بعد هم شرایطی فراهم شود که بتوانم در پرسپولیس بازی کنم، این کار را خواهم کرد و در سمت دیگری کار نخواهم کرد·

 - پس از آن که به دلیل مصدومیت، در بازی رفت برابر تراکتورسازی غایب بودید، حالا در آستانه دیدار برگشت دو تیم شایعه ای مبنی بر غیبت شما در سفر پرسپولیس به تبریز به گوش می رسد!

 ببینید، الآن چند سالی می شود که هیچ وقت برابر تراکتورسازی بازی نکرده ام· من احترام خاصی برای مردم شهرم و هواداران تیم تراکتورسازی که خاطرات زیادی از آن دارم و دلیلم برای بازی نکردن مقابل تیم سابقم همین بوده است·

- چطور طی این سال ها با بازی نکردن شما برابر تراکتورسازی موافقت شده است؟

همیشه از مربیان و مدیریت باشگاه اجازه می گرفتم که تیم را همراهی نکنم· اما حالا شرایط متفاوتی پیش روی پرسپولیس است· تیم الآن شرایط حساسی دارد و تیم به حضور من احتیاج دارد·

 - بنابراین کریم باقری در تبریز با پیراهن پرسپولیس برابر تراکتورسازی بازی خواهد کرد؟

من در قبال پرسپولیس و قراردادی که دارم احساس مسوولیت می کنم، بنابراین نمی توانم بگویم نمی خواهم در این دیدار بازی کنم·

- درباره این موضوع با باشگاه و کادر فنی مشورت کرده اید؟

بله، با آقای کاشانی و کادر فنی این موضوع را مطرح کرده ام و همانطور که گفتم چون پرسپولیس شرایط حساسی دارد، حتما در این دیدار پرسپولیس را همراهی خواهم کرد·

 - فکر می کنید طرفداران تراکتورسازی چه برخوردی با این قضیه خواهند کرد؟

هواداران تراکتورسازی می دانند که احترام فوق العاده خاصی برای آنها قائل هستم، اما این احساس به من اجازه نمی دهد مسوولیتی را که در قبال پرسپولیس و تعهدم به این تیم دارم را نادیده بگیرم·

 - بنابراین کریم باقری با قدرت برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت؟

 اجازه بدهید زمان بازی فرا برسد، به امید خدا همین طور خواهد شد·

 - بازی برابر تراکتورسازی یک بازی سخت برای پرسپولیس خواهد بود؟

همه بازی های باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر سخت است· البته این بازی شرایط خاص خود را دارد· این بازی در تبریز برگزار می شود و به طور مسلم فوتبال دوستان تبریزی برای تماشای این بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه خواهند آمد که این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد· با این حال امیدوارم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد·

 - پرسپولیس میهمان تراکتورسازی است؛ آیا حضور کریم باقری می تواند تا حدی فشار سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را از روی دوش این تیم بردارد؟

 مطمئن باشید اگر بازی کنم تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار خواهم بست و امیدوارم فوتبالدوستان تبریزی تنها به تشویق تراکتورسازی که تیم محبوب شان است بپردازند تا بدین طریق ثابت شود بهترین تماشاگران فوتبال ایران و میهمان نواز هستند·

 - پرسپولیس باید با حریف خود در روی سکوها مقابله کند یا در مستطیل سبز؟

 به اعتقاد من هر دو حریفان ما هستند، چون هر تیمی با طرفدارانش قوت می گیرد و تراکتورسازی تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست· بنابراین ما باید تمام توان و تلاش مان را بکار بگیریم تا هم برابر تیم تراکتورسازی و هم فوتبالدوستان تبریزی شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این دیدار با امتیاز خارج شویم·

 - در صورت گلزنی، کریم باقری چه واکنشی نشان خواهد داد؟

حالا اگر به امید خدا بازی کردم، آن وقت مشخص می شود· ضمن این که موفقیت پرسپولیس مهمتر از گلزنی من است·

معمارزاده: قراردادم را با پرسپولیس تمدید می کنم

 میثاق معمارزاده سنگربان شماره یک پرسپولیس قول تمدید قرارداد خود را به هواداران این تیم داد.
در چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی معمارزاده از پرسپولیس و حضور او در استیل آذین نقل محافل فوتبال شده بود اما باخبر شدیم معمارزاده خواهان تمدید قرار با پرسپولیس است و این بازیکن حتی به هواداران قول مساعده داده تا در پایان فصل قراردادش را تمدید خواهد کرد و در پرسپولیس خواهد ماند. گفتنی است باشگاه استیل آذین فصل گذشته هم خواهان جذب معمارزاده بود.

سلام  

برای تبادل لینک اینجا پیام بذارین 

با تشکر

گزارش تمرین پرسپولیس

گزارش تمرین پرسپولیس؛ بازگشت شیری و صحبت دایی با مدافعان 
 
مهدی شیری پس از 2 روز غیبت به تمرینات پرسپولیس بازگشت اما دایی اجازه تمرین کردن را به او نداد. 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، تمرین امروز از ساعت 11 صبح در زمین شرکت واحد به مدت یک ساعت برگزار شد که از نکات قابل توجه می‌توان به بازگشت مهدی شیری پس از 2 روز غیبت اشاره کرد. وی پس از صحبت با دایی از دایی اجازه تمرین کردن را دریافت ننمود. 
 
همچنین کریم باقری قبل از آغاز تمرین پس از صحبت با دایی تمرین را ترک کرد و خلیلی نیز به دلیل مصدومیت جزیی راهی رختکن شد.  
 
تمرینات امروز سرخپوشان با گرم کردن و انجام کارهای کششی، نرمشی و کار با توپ آغاز شد و سپس با انجام کارهای بدنی ادامه پیدا کرد.  
 
*هوار محمد، ابراهیم شکوری، میثاق معمارزاده و مجتبی زارع اختصاصی تمرین کردند.  
 
*علیرضا حقیقی با محمد علی یحیوی اختصاصی تمرین کرد.  
 
*محمد منصوری با رفع مصدومیت تمرینات گروهی را از امروز آغاز کرد.  
 
*علی دایی مرتب سر بازیکنان فریاد می‌زد و تأکید داشت بازیکنان کم کاری نکنند و از هرگونه شوخی پرهیز کنند. دایی همچنین در جریان تمرین، با مدافعان به مدت 5 دقیقه صحبت‌های ویژه‌ای انجام داد.  
 
*شیث رضایی به دلیل مصدومیت با لباس شخصی حاضر شد.

هوار : از فردا در اختیار تیم هستم

بالاخره در تمرینات حاضر شدی؟
امروز با هماهنگی آقای دایی به تمرین نرفتم و قرار بر این شد که از فردا در تمرینات حضور داشته باشم.

مشکل خاصی وجود داشت؟
هیچ مشکلی نبود و تنها سو تفاهماتی بود که در رابطه با مشکل ویزا و گذرنامه من برای اردوی امارت به وجود آمده بود که من کمی دلگیر بودم و آن هم برطرف شد.

باشگاه پرسپولیس قبول کرده که در رابطه با مشکل ویزای تو مقصر بوده آیا تو از این موضوع دلگیر بودی؟
مهم نیست که چه کسی مقصر است مهم این است که مشکل برطرف شده و از فردا در اختیار کادر فنی هستم.

در دیدار برابر سایپا حضور نداشتی! بازی را چطور دیدی؟
بازی را دیدم و افسوس موقعیت هایی که از دست رفت را خوردم البته خوشبختانه دیگر رقیبان ما هم موفق نبودند و مکان پرسپولیس در جدول حفظ شد. بازی سختی در برابر تراکتورسازی با آن هواداران پرشورش پیش رو داریم و باید تمام تمرکز تیم به ادامه بازی های لیگ باشد.