مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دو خبر کوتاه از پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : اخرین جلسه تمرینی پرسپولیس عصر امروز برگزار می شود.

 

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل شاهین بوشهر در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه از ساعت 17:30 در زمین شرکت واحد برگزار می‌شود.

 

سرخپوشان پس از انجام این تمرین، برای برپایی اردوی شبانه روزی به هتل اسپیناس می‌روند.

 

مجتبی شیری و تیاگو همچنان مصدوم

 

به غیر از مجتبی شیری و تیاگو فراگو تمامی بازیکنان پرسپولیس شرایط همراهی تیمشان را در این بازی دارند. هرچند علی دایی اعلام لیست 18 نفره را به بعد از تمرین بعدازظهر امروز موکول کرده است.

هراس از زوال جوان اول پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : حمیدرضا علی عسگری مدافع چپ نیست اما واقعا فهمیدن این نکته اینقدر دشوار است که تازه باید بعد از ستاره شدن حمید هدایتی در پیستون راست راه‌آهن و مقابل پرسپولیس به آن پی ببریم؟

 

علی عسگری بازیکن خوبی است، مستعد است و نیروی جوانی از ساق‌هایش فوران می‌کند تا جایی که اگر همین الان از بازیکنان پرسپولیس تست آمادگی جسمانی بگیریم قطعا جایی بین سه نفر اول تیمش خواهد داشت؛ کما اینکه در دو تست قبل و بعد از فصل بدنسازی همین اتفاق هم افتاد.

 

 انعطاف در بازی این مهره 20 ساله به علاوه آمادگی جسمانی‌اش باعث شده علی دایی از او در پستی غیرتخصصی استفاده کند اما هم علی عسگری و هم خبرنگاران و هواداران با بازی او در این پست مشکل دارند. اول اینکه علی عسگری چپ پا نیست و هنگام سانتر و حمل توپ یک بار باید سر توپ بزند و با پای راست ارسال کند.

 

ادامه مطلب ...

پرسپولیس هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف شود

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم هنوز ضعف های زیادی دارد گفت: باید تلاش کنیم این ضعف ها را برای دیدارهای آینده برطرف کنیم.

 

مهدی تارتار پس از پیروزی 3 بر 2 پنجشنبه شب پرسپولیس برابر راه آهن شهرری در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه در این بازی به پیروزی رسیدیم اما باید پذیرفت که ضعف های زیادی داریم و باید در تمرینات روی آنها کار کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که می توانند با تمرینات و هماهنگی بیشتر شرایط را برای بهتر شدن این تیم فراهم کنند.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از نشستن روی نیمکت پرسپولیس برای تیم سابقه تان ناراحت نیستید گفت: طبیعتا ناراحت هستم اما این مسائل دیگر در فوتبال حرفه ای جایگاهی ندارد.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه امیدوار است این تیم هرچه سریعتر از وضعیتی که دارد خارج شود گفت: راه آهن نشان داده تیم روزهای سخت است و امیدوارم با همت بازیکنان و حمایت های مدیریت بزودی از این وضعیت خارج شود و نتایج شایسته ای کسب کند.

 

آرفی 15 میلیون می‌خواهد خلیلی 50 میلیون

مرجع خبری پرسپولیس : اشپیتیم آرفی که در لیست 20 نفره بازی با نفت قرار گرفت اما ساعاتی قبل از مسابقه همراه با سامان آقازمانی به نیمکت تیم راه نیافت

وی در آبادان از حبیب کاشانی درخواست پول کرده و سرپرست باشگاه هم قول مساعد داده که مشکلش را حل کند. آرفی درخواست 15 میلیون تومان پول کرده و گفته مشکلش شخصی است اما نگفته این مشکل شخصی چیست.


طلب خلیلی به‌زودی پرداخت می‌شود
مشکل تسویه حساب محسن خلیلی نیز مثل میثاق معمارزاده و میثم بائو هنوز حل نشده است اما قرار است با دریافت بودجه طلب وی پرداخت شود.


آشوری معاون مالی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده هر زمان که پول به حساب باشگاه واریز شود طلب خلیلی پرداخت خواهد شد.



گفته می‌شود مهاجم سابق پرسپولیس با وجود تمام محاسبات باشگاه و کاستن از مبلغ طلب او، چیزی حدود 50 میلیون تومان باید دریافت کند.

حکم جلب عابربانک صادر شد / ثروت نامشروع

مرجع خبری پرسپولیس :  مالک یک باشگاه معروف خصوصی که ورودش به فوتبال با سر و صدای زیادی همراه بود و برخی وی را با رومن آبراموویچ در فوتبال انگلیس مقایسه می‌کردند، روزهای سختی را پیش رو دارد.



به گزارش مرجع خبری و به نقل از مشرق، وی که بسیاری تیمش را کهکشانی می دانستند و خریدهای جنجالی نیز در فصل نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر انجام داد، در هفته های اخیر با مشکلات مالی متعددی مواجه شده است.


این بحران مالی تا به آنجا پیش رفته که چک برخی بازیکنان هنوز پرداخت نشده و به بحران عجیب و دامنه داری در این تیم تبدیل شده است. البته تمام تلاش این باشگاه بر این بوده که این موضوع پنهان بماند که به نظر می رسد در هفته‌های آینده، به بحران فراگیری تبدیل شود.


آنچه موجب خواهد شد تا این مالک که علاقه فراوانی به بازیکنان مشهور هم دارد، در کانون توجه قرار گیرد، حکم جلب وی است که صادر شده است. سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از وی شکایت کرده که موفق به دریافت حکم جلب وی شده است. دلیل این اتفاق هم بدهی وی به این سازمان زیر مجموعه نهاد عمومی کشور است.

نباید فراموش کرد، همتای وی نیز که در باشگاه پر هوادار رنگی تهران حضور داشت نیز در این روزها با بدهی های سنگینی مواجه شده است و روزگار نامطلوبی را تجربه کند.آنگونه که از اخبار به دست می‌آید، چنین آینده ای هم در انتظار آقای مالک باشد.

همواره این انتقاد وجود داشته که این افراد که محل کسب ثروتشان نامعلوم است، برای شهرت خواهی و فرار مالیاتی به ورزش و بخصوص فوتبال روی می‌آورند.