مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تلاش دوباره آبی ها برای حضور در جایگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خواستار در اختیاز گرفتن جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس در دربی پایتخت شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ طی روزهای گذشته اظهار نظرهای فراوانی از مسئولان باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن جایگاه هواداران پرسپولیس در دربی پایتخت در رسانه ها مطرح شد. بر همین اساس باشگاه استقلال امروز با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخواست کرد، به دلیل میزبانی در دربی رفت پایتخت، جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس در اختیار تماشاگران رقیب قرار بگیرد.

 

این در حالیست که طی سال های گذشته و از سوی مدیران سابق این باشگاه هم درخواست هایی با همین عنوان به فدراسیون فوتبال ارسال شده بود، اما کثرت هواداران پرسپولیس عاملی است که موجب پاسخ منفی فدراسیون به درخواست های مکرر باشگاه استقلال می شود.

ستایش حجازی از مهاجم جدید پرسپولیس

او گلزن خوبی است و چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد‌. مرجع خبری پرسپولیس : تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات ... تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بعد از انجام چند نوبت تمرین زیر نظر علی دایی به زودی مشخص خواهد شد. زلاتان که در تمرینات اخیر موفق به به ثمررساندن دو گل و دادن 2 پاس گل شده، روز گذشته و در آخرین تمرین پرسپولیس به عنوان هافبک نفوذی هم مورد ارزیابی دایی قرارگرفت و رضایت نسبی سرمربی پرسپولیس را هم به دست آورد. دایی درمورد عملکرد این بازیکن در تمرینات می‌گوید:« از نحوه تمرینات و عملکرد زلاتان راضی‌ام اما فعلا برای تصمیم‌گیری نهایی برای جذب او زود است.» هارسونی که مدتی در دی‌استردا زیرنظر ناصر حجازی هم مشغول بازی بوده، از نظر مدیرفنی استقلال هم مهاجم قابلی محسوب می‌شود. حجازی در مجموع نظرمثبتی درباره این مهاجم دارد: « من بازی‌های این بازیکن را دیده‌ام. او گلزن خوبی است و چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد‌. به نظر من این بازیکن به درد پرسپولیس می‌خورد به شرطی که بتوانند از او درست استفاده کنند.» هرچند خیلی‌ها این اظهارنظر حجازی را به رابطه خوب او و واسطه انتقال این بازیکن به پرسپولیس مرتبط می‌دانند اما از آنجایی که دایی به حجازی علاقه شدیدی دارد، بعید نیست که نظر مثبت مربی سابقش باعث شود که او تایید نهایی خود برای جذب این بازیکن را به حبیب کاشانی اعلام کند. این در شرایطی است که مهاجم سابق بولتون واندرز و دی‌ استرادا در مصاحبه‌ای کوتاه از علاقه وافر خود به حضور در پرسپولیس خبر داده و اینکه دوست دارد در پرطرفدارترین تیم‌ ایران و تحت هدایت علی دایی به فوتبالش ادامه بدهد!

دایی به ارفی آماده باش داد

مرجع خبری پرسپولیس : شواهد و قرائن نشان می دهند سرانجام این هفته شاهین اقبال روی شانه های اشپیتیم آرفی، مهاجم آلمانی پرسپولیس خواهد نشست و این بازیکن بعد از 7 هفته سکونشینی و یک بار حضور روی نیمکت، در لیگ برتر دهم به میدان می رود. صبح روز سه شنبه علی دایی در حین تمرین تیمش حدود 5 دقیقه با اشپیتیم صحبت کرد و به نظر می رسد برای بازی عصر شنبه آینده مقابل شهرداری تبریز به او آماده باش داده است. همچنین با توجه به اینکه غلامرضا رضایی و هادی نوروزی، دو مهاجم اصلی پرسپولیس مصدوم شده و شاید تا روز شنبه آماده حضور در ترکیب نشوند احتمال بازی آرفی در تبریز قوت می گیرد. نکته جالب توجه در مورد آرفی اینکه بعد از صحبتهای دایی با این بازیکن آرفی در تمرین نوبت عصر روز سه شنبه پرسپولیس فوق العاده سرحال وآماده نشان داد و در بازی درون تیمی هت تریک کرد. به نظر می رسید اشپیتیم پس از صحبت با دایی از نظر روحی نیز شرایط بهتری پیدا کرده بود تا جایی که از نوع تمرین کردنش این طور بر می آمد که به او گفته شده برای بازی آماده باشد.

فرصت طلایی دایی به نفرات ذخیره

بخت آرفی و پروین باز می شود؟

مرجع خبری پرسپولیس : بدنبال کسب تساوی مقابل پاس در ورزشگاه آزادی تهران، علی دایی از عملکرد برخی بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد و قصد دارد مقابل شهرداری در صورت لزوم از سایر نفرات تیمش استفاده کند.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از پرسپولیس ؛ در همین خصوص علی دایی در تمرینات اینروزها و تا قبل از مصاف با شهرداری نگاه ویژه ای به نفرات ذخیره خود دارد تا اگر شرایط لازم پیش آمد شانس بازی کردن در این دیدار را داشته باشند.

 

اشپیتیم آرفی، محمد پروین، مهدی شیری، سپهر حیدری و سعید حلافی نفراتی هستند که زیر ذره بین دایی قرار گرفته اند. این نفرات باید با تلاش انگیزه بسیار در تمرینات پیش رو نظر دایی را نسب به خود جلب کنند.

 

از همین رو سایر بازیکنان هم که تا هفته هشتم جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس داشتند، به تکاپو افتادند تا با تلاش دو چندان خودشان را به علی دایی نشان دهند و جایگاهشان را در ترکیب تیم تثبیت کنند. به هر حال دایی نشان داده که ملاکش آمادگی بازیکنان است.

 

زلتان: زوج آنلکا مقابل منچستریونایتد بودم

مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود در کارنامه این بازیکن حضور در تیم بولتون انگلیس هم دیده می شود. زلتان در خصوص این موضوع و بیشترین تماشاگری که دیده، گفت: یکبار مقابل منچستر یونایتد و در حالی که 65 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، در کنار نیکولا آنلکا بازی کرده ام.

 

مهاجم جدیدی قرار است به جمع سرخپوشان اضافه شود. مهاجمی که تازه به ایران آمده تا شانس خود را برای پرسپولیسی شدن امتحان کند. تجربه بازیکنان خارجی می گوید که هارسونی برای پرسپولیسی شدن باید از چندین فیلتر عبور کند، اگر تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشت پیراهن تیم را به تن کند.

 

ادامه مطلب ...