مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی: رضایی به خاطر مسائل فنی و حاشیه‌ای جایی در پرسپولیس ندارد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شیث رضایی به خاطر مسائل فنی و حاشیه‌ای، دیگر جایی در تیم من ندارد و تصمیمم را قبل از دربی گرفته بودم.

 

علی دایی پس از بازی امروز مقابل نفت محمودآباد در نشست خبری خود اظهار داشت: ابتدا جا دارد به همه خبرنگاران خسته‌ نباشید گرمی بگویم و جا دارد یادی از محسن آقا‌زاده(سرمربی فقید فولاد یزد) کنیم که اگر آن اتفاق نمی‌افتاد شاید امروز با تیم آنها بازی می‌کردیم. به خانواده او از طرف خودم و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض می‌کنم.

 

وی افزود: با توجه به نتایج بدی که گرفته بودیم امروز با چهره‌ای جدید به میدان آمدیم. بازی مقابل این‌گونه تیم‌ها خوب است، چون به دلیل ناشناخته بودن رویارویی با آنها همیشه سختی خاص خودش را دارد.

 

ادامه مطلب ...

اظهارات خصمانه عنایت موجب خشم هواداران پرسپولیس

مردم از قضاوت رضایت دارند!/قضاوت مرادی تودهنی به مخالفان بود/ کمک داور محروم نمی شود


مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته داوران گفت: پس از بازبینی صحنه گل پرسپولیس به استقلال این نتیجه رسیدیم که اگر مرتضی کریمی، کمک داور مسابقه، پرچم نمی زد، بهتر بود.


مسعود عنایت  گفت: می گویند در آن صحنه بازیکن پرسپولیس چند سانتیمتر در موقعیت آفساید قرار داشته اما به عقیده من بهتر می بود که کمک داور پرچم نمی زد. در اینگونه مواقع کمک داوران باید دستور به ادامه بازی دهند.

ادامه مطلب ...

کسر 5 درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پی شکست از ملوان

مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز برای رسیدگی به تخلف های منسوب به برخی بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال و همچنین بررسی باخت تیم فوتبال این باشگاه در برابر ملوان بندر انزلی تشکیل جلسه داد.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره جزییات این جلسه گفت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نتیجه دیدار ملوان،‌ با اعلام سهل انگاری تیم به عنوان عامل اصلی شکست در این دیدار، موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

منصور بیک محمدلو، افزود: بر این اساس کمیته انضباطی باشگاه پس از بررسی‌های همه جانبه، موضوع سهل انگاری تیم در جریان دیدار مذکور را تایید و کلیه بازیکنان و کادر فنی را به استناد بند 9 از ماده 8 آیین نامه انضباطی باشگاه، متخلف تشخیص داده و به استناد بند «و» ماده 9 آیین نامه مذکور، بازیکنان و کادر فنی را به کسر پنج درصد از مبلغ قرارداد محکوم کرد.

 

وی تاکید کرد:" با این وجود کمیته انضباطی مجازات مذکور را به مدت دو ماه معلق اعلام نمود."

بیک محمدلو، درباره دیگر مصوبات این جلسه، افزود:" درباره تخلف‌های منتسب به آقایان محمد پروین و دو تن از بازیکنان فوتسال پرسپولیس نیز تصمیم گیری شد که پس از ابلاغ رای کمیته انضباطی به آنها، احکام مذکور منتشر خواهد شد."

غیاثی: روی اولادی پنالتی نشد، 2 پنالتی برای پرسپولیس سوخت

مرجع خبری پرسپولیس : رضا غیاثی کارشناس داوری و رئیس سابق کمیته داوران ، درباره صحنه های نیمه اول بازی پرسپولیس – ملوان چنین گفت:


وی در خصوص برخورد شیث با اولادی گفت:برخورد اولادی با مدافع پرسپولیس یک تمارض کامل بود و به نظر من به هیچ وجه نمی توانست پنالتی باشد.افشاریان روی این صحنه اشتباه کرد.


وی ادامه داد : در دقیقه 39 مدافع ملوان روی رضایی خطا کرد ولی داور نظر دیگری داشت . او از صحنه دور بود و به نظر من اشتباه دومش را هم مرتکب شد.

 

وی در مورد دیگر صحنه مشکوک این بازی گفت : قبل از سوت پایان نیمه اول هم بازیکن ملوان محمدنوری را هل داد که این هم می توانست پنالتی دیگری برای پرسپولیس باشد.

عمادرضا فقط برای پرسپولیس رضایتنامه می گیرد

مرجع خبری پرسپولیس : تا پایان داستان سرخپوش شدن عماد رضا، به زمانی بیش از یک هفته نیاز نیست و البته سکوت امروز پرسپولیسی‌ها هم ربطی به «نشد»های این ماجرا ندارد.

 

باشگاه پرسپولیس از همان اول برنامه‌اش این بود که در خفا مذاکره کند و خیلی هم به این موضوع نپردازد تا نه دیگر باشگاه‌ها را رقیب خود ببیند و نه اینکه فرصت بازارگرمی به بازیکن عراقی بدهد.

 

حال آنکه شاهین خیلی زودتر از پرسپولیس مذاکره با عمادرضا را شروع کرده. حتی این شایعه در بوشهر پیچید که شاهین با پیشنهاد 700 میلیون تومانی عمادرضا موافقت کرده و فقط مانده بحث بر سر پیشنهاد دیگر او که خواسته حداقل نیمی از مبلغ قراردادش را موقع امضا بگیرد.

ادامه مطلب ...