مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیل آذین : رضایی را با یکی از این 4 بازیکن عوض کنید

مرجع خبری پرسپولیس: باشگاه استیل‌آذین با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب مدافع اخراجی این تیم شد.

 

باشگاه استیل آذین با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خواهان جذب شیث رضایی شد.  مسئولان استیل آذین از حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس خواستند رضایی را به صورت قرضی یا قطعی به این باشگاه منتقل کند.


مسئولان پرسپولیس در قبال این پیشنهاد اعلام کرده‌اند حاضر به معاوضه شیث رضایی با یکی از 4 بازیکن استیل آذین هستند.

 

 

نام این 4 بازیکنی که پرسپولیس خواستار آنها شده به طور رسمی فاش نشده اما گفته می‌شود علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا از جمله این بازیکنان بوده‌اند.

 


شیث رضایی مدافعی است که پس از دربی 69 از سوی علی دایی؛ سرمربی تیم از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

وضعیت مصدومان پرسپولیس : سکو نیامده مصدوم شد

مرجع خبری پرسپولیس : سکوبرت مدافع جدید پرسپولیس در تمرین امروز (چهارشنبه) آسیب دید.

 

این بازیکن آفریقایی که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده است در تمرین امروز از ناحیه همسترینگ آسیب دید و بلافاصله از زمین بیرون آمد. قرار است بررسی‌های لازم روی پای او انجام شود تا میزان دقیق مصدومیت سکوبرت مشخص گردد.

 

از طرفی ابراهیم شکوری مدافع چپ پرسپولیس به احتمال فراوان از 4 روز دیگر در تمرینات گروهی تیمش شرکت خواهد کرد. شکوری که مدت‌ها پیش از ناحیه رباط داخلی آسیب دید پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی به شرایط مطلوب رسیده است. او چند روزی است که زیر نظر مولایی بدنساز تیم تمرین می‌کند و تا چند روز دیگر به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

 

مجتبی زارعی دیگر مصدوم پرسپولیس فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی حاضر باشد. او که از ناحیه انگشت پا آسیب‌ دیده بود در حال حاضر تمرینات نرم‌ دوی را انجام می‌دهد و رفته رفته شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد.

سیاه ترین روزهای قضاوت

عنایت، عامل اتحاد دشمنان تاریخی!

مرجع خبری پرسپولیس : می بینید همه چیز چقدر ایده‌آل است؟ احتمالاً اگر مسعود خان چند ماه دیگر سرکار باشند، مشکلات مربوط به تورم و هدفمندی یارانه‌‌‌‌ها و مهاجرت نکردن تهرانی‌‌‌‌ها به خارج از استان هم حل خواهد شد!

 

1) امروز و در پی تداوم هراس انگیز اشتباهات داوری، مسعود عنایت در حالی در تیررس انتقادات شدید و شدیدتر قرار گرفته است که شاید در فضای احساسی جاری، بسیاری از معترضان و مخالفان رئیس کمیته داوران، از خدمت بسیاربزرگ او به جامعه فوتبال غافل مانده باشند.

 

اتفاق‌های گوناگون، معمولاً ابعاد مختلفی دارند و درست به همین خاطر است که خیلی مواقع، واقعیتهای پنهان در دل یک حادثه، به راحتی نادیده گرفته می شوند.

 

ادامه مطلب ...

گزارش تمرینات امروز: جلسه ویژه دایی با کادر فنی

مرجع خبری پرسپولیس : ملی پوشان پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) در مجموعه درفشی‌فر حاضر شدند و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، به غیر از هادی نوروزی که در تمرینات امروز حضور نداشت، دیگر ملی پوشان که برای بازی با نیجریه در اردوی تیم ملی حضور داشتند به تمرینات پرسپولیس اضافه شدند.

 

- بازیکنان از ساعت 10:30 صبح در مجموعه درفشی‌فر حاضر شده بودند.

 

- به غیر از غلامرضا رضایی و علی عسکر که به همراه تیم ملی امید در چین به سر می‌برند هادی نوروزی و محمد پروین نیز در تمرینات امروز غایب بودند. محمد پروین به دلیل مصدومیت در تمزینات حضور ندارد.

 

ادامه مطلب ...

بررسی انتقال شیث رضایی به یکی از سه تیم پیشنهادی تایید شد

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عصر امروز برگزار شده و در خصوص وضعیت شیث رضایی کاپیتان دوم و کنار گذاشته شده این تیم بحث و تبادل نظر شد .

 

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه شیث رضایی و حبیب کاشانی که پس از جلسه کمیته فنی برگزار شد گفت: جلسه‌ای با حضور شیث رضایی و مدیر برنامه وی برگزار شد که در آن در مورد سه پیشنهادی که برای جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارائه شده بود صحبت شد.

 

تیم‌های استیل آذین، شهرداری تبریز و یک تیم قطری خواهان جذب شیث رضایی هستند

 

اما بنا شد پس از بررسی این موضوع توسط کادر فنی و همچنین خود رضایی و مدیر برنامه‌های وی در مورد رد یا پذیرش این پیشنهادها صحبت شود.