مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زودتر می‌روم تا قربانی نشوم/ بازیکنان توطئه نکردند

رفتم تا نگویند دایی پولکی بود/باید شعارهای بدتری می شنیدم



مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفا از سمتش با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم توطئه ای نکردند و با شرافت به میدان رفتند، گفت: برخلاف تیم ملی این بار زودتر می روم تا قربانی نشوم!



علی دایی پس از شکست 4 بر یک عصر امروز تیمش برابر صبای قم که منجر به استعفای وی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس شد، در جمع خبرنگاران گفت: از نظر فنی در مورد این بازی هیچ صحبتی نمی کنم. امروز ضعیف ترین و بدترین بازی پرسپولیس را انجام دادیم.

ادامه مطلب ...

محسن زمانی: افشاریان سرنوشت بازی را عوض کرد

مرجع خبری پرسپولیس : محسن زمانی داور بین‌المللی دهه‌های 40، 50 و 60 فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: خداداد افشاریان سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، داور بین‌المللی کشورمان که چهار دیدار داربی تهران را بدون مشکل قضاوت کرده و کارنامه درخشانی را در دوران داوری خود دارد، در مورد قضاوت بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: بنده به دلیل اینکه ناظر یک بازی از لیگ دسته اول باشگاههای کشور بودم، تنها صحنه‌هایی را از طریق تلویزیون دنبال کردم.

 

وی در ادامه افزود: پنالتی تراکتور سازی به هیچ عنوان درست نبود و داور به اشتباه ضربه پنالتی را اعلام کرد.

 

ضمن اینکه پس از دقایقی در یک صحنه، افشاریان به راحتی از یک پنالتی مسلم و صددرصد به سود پرسپولیس چشم پوشی کرد.

 

زمانی در مورد صحنه خطای محمد نصرتی بر روی هادی نوروزی نیز گفت: چون فقط صحنه‌های اشاره شده از طریق اخبار ورزشی را دیدم، در مورد آن نظر دادم و اگر بازی را به طور کامل و مستقیم می دیدم، مطمئنا در این خصوص اظهارنظر می کردم.

 

وی ادامه داد: خداداد افشاریان بیشتر قصد دارد، هر مسابقه‌ای را اداره کند تا قضاوت و یقینا جو استادیوم بر روی عملکرد وی تاثیر بسزایی دارد. زمانی در مورد عملکرد کمک داوران نیز گفت: کمک‌ها مشکل خاصی نداشتند و داور وسط بدلیل نزدیک بودن به صحنه‌ها هیچ نیازی به پرچم کمک‌ها نداشت.

 

زمانی در پایان افزود: یقینا پرسپولیس در هفته های اخیر بطور عمد یا غیر عمد لطمات زیادی را متحمل شده است. ضمن اینکه در این بازی، قضاوت افشاریان تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار گذاشت و سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

لشکرکشی علنی برابر مردمی ترین تیم تاریخ ایران

بالا بروی پایینت می کشند ، بلند شوی زمینت می زنند


مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس برای پرسپولیسی جماعت تنها یک تیم نیست ، یک هویت است ، یک ملت است ، یک کشور است.


درست مانند دفاع از تمامیت ارضی کشور که تمام اختلافات و انتقادات داخلی را در برابر متجاوز خارجی کنار می گذاریم ، در دفاع از ظلم به پرسپولیس هم یک لحظه تردید به ذهن خود راه نمی دهیم .

 

پرسپولیسی هیچ گاه چشم خود را به روی واقعیت نمی بندد ، زمان ذکر عیوب و انتقاد داخلی هم خواهد رسید ، اکنون زمان قطع دست متجاوز به حق و کوری چشم تنگ نظر به پرسپولیس است ، تنگ نظرانی که برای جشن شکستش پرسپولیس گلوی خود را در پیشگاه ملت پاره می کنند.

 

طی روز گذشته که موضوع دشمنی فدراسیون نشیان با پرسپولیس و به زمین زدن علی دایی را مطرح کردیم بعضاً با انتقاد و یا تمسخر اهالی فوتبال مواجه شدیم و اکنون ادله نه گانه خود را برای اثبات این مدعا برشمرده و قضاوت را به  وجدان های بیدار واگذار می نماییم:

 

ادامه مطلب ...

انصافا چنددرصد این نتایج با اشتباه داوری بوده؟

 انصافا چنددرصد این نتایج با اشتباه داوری بوده؟

. بازی با ملوان 2 پنالتی و 1 اخراج

بازی با استقلال 1 گل

بازی با ذوب اهن 1 پنالتی 1 اخراج

بازی با استیل اذین 1 پنالتی بازی با نفت 1 پنالتی

بازی با مس 1 پنالتی

بازی با سپاهان 1 پنالتی

بازی با تراکتور حداقل 2 پنالتی

اینقدر به ضررمون گرفتن که برامون عادی شده.خیلی راحت میگیم پنالتی نگرفت که نگرفت تیم چرا جبران نکرد.مگه سپاهان با همین پنالتی بازی را از دست ما درنیورد یا امروز تراکتور با همین یک پنالتی 3 امتیاز را نگرفت.پنالتی نگرفتن یعنی اینکه یک موقعیت مسلم گل را بخاطر خطای حریف و اغماض داور از دست دادیم

مثلث کفاشیان عنایت و شریفی سر بریده پرسپولیس را بر نیزه کردند

تراکتوره 14 نفره پرسپولیس را برد/ پرسپولیس مردانه زمین خورد


مرجع خبری پرسپولیس : هتریک به زمین زدن پرسپولیس دایی پس از دربی پایتخت و مسابقه برابر سپاهان این بار در تبریز کامل شد و با هدیه یک پنالتی طلسم 17 ساله شکست ناپذیزی پرسپولیس در تبریز را هم شکستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد و تیم تراکتور با پنالتی دقیقه 26 خود از پرسپولیس پیش افتاد و 64 دقیقه زیر باران فحاشی و اهانت و جانب داری داوری از تک گل خود محافظت کرد .

 

این در حالی است که هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری کشور در بین دو نیمه مسابقه در تماس با شبکه جام جم اعلام کرد دو پنالتی تیم پرسپولیس در نیمه اول از سوی داور گرفته نشد.