مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

15 درصد از قرارداد شیث رضایی کسر شد

باشگاه درپی منافع مالی! شیث همچنان در ترکیب باقی ماند



مرجع خبری پرسپولیس : احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام شد و بر اساس آن شیث رضایی به دلیل مصاحبه علیه سرمربی تیم به کسر 15 درصد از قراردادش محکوم شد.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس ، منصور بیک محمد‌لو، دبیر کمیته انضباطی باشگاه درباره احکام صادر شده جلسه روز گذشته باشگاه گفت:" جلسه روز گذشته برای رسیدگی به پرونده آقایان، محمد نوری، شیث رضایی و سعید حلافی تشکیل شد و اعضاء کمیته پس از شنیدن دفاعیات بازیکنان رای خود را صادر کردند."

 

دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به تشریح جزییات آراء این کمیته پرداخت و گفت: اعضا، پس از شنیدن دفاعیات محمد نوری، در مورد دریافت کارت زرد در بازی برابر مس کرمان و با در نظر گرفتن اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه‌ای 3 میلیون تومانی را برای این بازیکن در نظر گرفته است، به تذکر شفاهی بسنده کرد. نوری در مورد عدم ارایه گذرنامه جدیدش به باشگاه نیز با اکثریت آراء، تبرئه شد.

بیک محمد‌لو به پرونده شیث رضایی اشاره کرد و افزود:" آقای شیث رضایی در تهران حضور نداشتند اما با هماهنگی‌های به عمل آمده، دفائیاتشان را به باشگاه ارسال کردند و اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه لایحه دفاییه، وی را به دلیل انجام مصاحبه‌ای که به تنش در باشگاه انجامید، به کسر 15 درصد از مبلغ قراردادش محکوم کردند."



وی اضافه کرد:" موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت غیبت آقای سعید حلافی در تورنمنت 6 جانبه دبی به دلیل عدم آمادگی گذرنامه وی بود که اعضاء، پس از شنیدن دفاعیات این بازیکن، او را به کسر 5 درصد از مبلف قراردادش محکوم کردند."

بیک محمدلو همچنین با اشاره به حرکت جوانمردانه حمید علی عسکر دربازی برابر تیم فوتبال راه آهن، گفت:" حرکت جوانمردانه آقای علی عسکر نیز در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفت و بر اساس نظر اعضای کمیته انضباطی، علاوه بر تقدیر کتبی، مبلغ  5 میلیون ریال پاداش نیز برای ایشان در نظر گرفته شد."



حمیدعلی عسکر در بازی برابر راه آهن در صحنه‌ای که تیم فوتبال پرسپولیس در موقعیت حمله قرار داشت به دلیل آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تیم حریف، توپ را به بیرون زد.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه در پایان خاطرنشان کرد:"بازیکنانی که جرایمی برای آنها در نظر گرفته شده است در صورت تمایل می‌توانند ظرف مدت 10 روز، اعتراض خود را به احکام صادر شده به شورای استیناف باشگاه به صورت کتبی ارائه نمایند."

 

باشگاه پرسپولیس در حالی شیث رضایی را به دلیل مصاحبه علی سرمربی تیم جریمه مالی کرده که تصمیمی در خصوص حرکت غیراخلاقی این بازیکن در سفر امارات و اخراج از اردوی تیم اتخاذ نکرده است.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن استقلال

مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از شکایت این باشگاه از هوارملامحمد بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال داد.

 

مصطفی شکری با اعلام این خبر گفت: در چند روز آینده از هوار ملا محمد شکایت خواهیم کرد. پس از اینکه متوجه شدیم هوار ملا محمد با تیمی از قبرس فسخ قرارداد کرده و رسما استقلالی شده ما نیز پیگیر مطالبات خودمان خواهیم بود

 

بر همین اساس و طبق قانونی که وجود دارد برای دریافت 20 درصد از مبلغ قرارداد هوار ملامحمد از این بازیکن شکایت خواهیم کرد و اگر این پول را پرداخت نکند عاقبت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

 

 

 

شکری ادامه داد: این تصمیم ما به این دلیل است که حق و حقوق باشگاه را از این بازیکن عراقی بگیریم. هوار در زمان حضورش در پرسپولیس باعث مشکلاتی شد که چشم پوشی کردیم اما این بار از حق قانونی خود نمی گذریم.

پیروزی تیم بدون سرمربی ایران مقابل روسیه!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال ایران در حالی که هنوز سرمربی خود را نشناخته است موفق شد تیم ملی فوتبال روسیه را با تمام ستارگانش شکست دهد.


دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه بن زاید امارات از ساعت 19:30 آغاز شد و در پایان ایران موفق شد با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارد.


تک گل تیم ملی را در این بازی محمدرضا خلعتبری روی پاس محمد نوری به ثمر رساند. هادی نوروزی و غلامرضا رضایی دیگر بازیکنان پرسپولیس هم در این بازی به میدان رفتند.

 

کارلوس کرش، گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

 

 

علی حمد، داور اماراتی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. هدایت تیم ملی روسیه بر عهده دیک ادوکات هلندی بود که از تمامی ستارگان خود در این بازی از جمله آندری آرشاوین بازیکن تیم آرسنال استفاده کرد وتن به شکست داد.

دایی: برای کسی که بازوبند پرسپولیس را تکه پارچه می داند متاسفم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: 8 باخت شایسته پرسپولیس نیست و تلاش می‌کنیم این شکست‌ها جبران شود.

 


* سکوبرت اگر آماده بود از او استفاده می‌کردم


علی دایی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در شرایطی که سکوبرت آماده است، از او استفاده نمی‌کند و اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن با شیث رضایی یکی است، گفت: من هیچگاه در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم و اگر در مورد شیث رضایی هم صحبت کردم به دلیل مطالب ناروایی بود که در یکی از سایت‌ها نوشته شده بود.


* اگر من در تیم ملی بودم این‌گونه نمی‌باختیم


ادامه مطلب ...

علیرضا محمد به بازی با نفت نمی‌رسد

هاشمیان بهتر شده اما به طور صددرصد آماده نیست

مرجع خبری پرسپولیس : فرید زرینه گفت: علیرضا محمد قطعا به بازی شنبه پرسپولیس نمی‌رسد اما وحید هاشمیان وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس  در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: علیرضا محمد وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد اما قطعا به بازی شنبه پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان نمی‌رسد.


وی ادامه داد: هاشمیان هم بهتر از قبل شده اما هنوز از نظر بدنی به طور صددرصد آماده نیست. درست است که پا به پای دیگران در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کند اما این بستگی به نظر دایی دارد که چند دقیقه از او در بازی بعد استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد علیرضا محمد به دلیل این مصدومیت تا حدودی روحیه خود را از دست داده، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم این گونه باشد. محمد روحیات خاص خودش را دارد اما بیشتر به این خاطر ناراحت است که به این بازی نمی‌رسد.