مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

و سرانجام دربی سرنوشت

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در حالی فردا برای هفتادمین بار به مصاف استقلال می رود که هر نتیجه ای جز کسب هر سه امتیاز برای این دو تیم گران تمام خواهد شد.

 

1- خط دفاعی

خط دفاعی سرخ ها قطعا عمده نگرانی دایی و هواداران برای بازی فردا است. عملکرد نه چندان مطمئن حیدری و نورمحمدی در مرکز دفاع، در بازی های اخیر هر چند از نگاه آمار بهبود عملکرد دفاعی تیم را نشان می دهد اما بر هیچ کس پوشیده نیست خط دفاعی پرسپولیس از استحکام لازم برخوردار نیست. با این تفاسیر مصدومیت جزئی حیدری و غیبت شکوری در بازی فردا بر نگرانی های کادرفنی خواهد افزود.

 

با وجود شرحی که داده شد بعید به نظر می رسد شاهد تغییرات عمده ای از سوی دایی در ستون دفاعی تیمش باشیم. به احتمال فراوان حمیدرضا علی عسگری فردا در سمت چپ خط دفاعی جانشین ابراهیم شکوری مصدوم خواهد بود تا از میان سامان آقا زمانی و علیرضا محمد یکی به عنوان مدافع راست پرسپولیس انجام وظیفه کند.

طبق شنیده ها سامان آقا زمانی در حال حاضر جدی ترین گزینه برای حضور در این پست به شمار می رود.


ادامه مطلب ...

کنفرانس مطبوعاتی مربیان پرسپولیس و استقلال

مرجع خبری پرسپولیس : سازمان لیگ قصد دارد برای اولین بار کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به صورت مشترک قبل از دربی برگزار کند. این کنفرانس در ساعت 3 بعد از ظهر روز نهم فروردین، یعنی یک روز پیش از دربی در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود و علی دایی و پرویز مظلومی در آن حضور خواهند داشت. گفتنی است چندی پیش ساختمان سازمان لیگ برتر فوتبال از فدراسیون فوتبال جدا شده و اکنون واقع در خیابان سئول واقع است.