مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلی سرمربی پرسپولیس شد

طبق نظر کمیته فنی باشگاه
مرجع خبری پرسپولیس : پس از رد پیشنهاد کمیته فنی از سوی علی دایی و طبق اعلام قبلی این کمیته، حمید استیلی را باید سرمربی جدید سرخ‌پوشان دانست.


کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز گذشته علی دایی را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کرد به شرط آنکه وی با کاشانی همکاری کند. دایی اما بامداد امروز در نامه‌ای پیشنهاد کمیته فنی را رد و اعلام کرد تنها با هیئت مدیره و مدیرعامل منتخب کار می‌کند.

 

با توجه به اینکه دایی پیشنهاد کمیته فنی را رد کرده و با توجه به این نکته که کمیته فنی روز گذشته اعلام کرده بود در صورت پاسخ منفی دایی،‌ حمید استیلی سرمربی خواهد شد، باید استیلی را سرمربی جدید پرسپولیس دانست.

 

البته کمیته فنی هنوز نظر رسمی خود را اعلام نکرده و طبق اعلام محمد پنجعلی این کمیته امروز در این باره جلسه دارد.

استیلی را باید سرمربی پرسپولیس دانست مگر اینکه اتفاقاتی نظیر اینکه خودش نخواهد، رخ دهد.

دایی شروط باشگاه پرسپولیس را دریافت کرد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی مشروط تیم فوتبال پرسپولیس عصر دوشنبه از طریق نماینده تام الاختیارش در جریان تصمیمات کمیته فنی این باشگاه قرار گرفت و اعلام کرده است بزودی تصمیم نهایی‌اش در مورد همکاری با حبیب کاشانی و یا رد کردن این پیشنهاد را اعلام خواهد کرد.



کمیته سه نفره فنی باشگاه پرسپولیس پس از نشست طولانی روز دوشنبه خود علی دایی را به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان معرفی کرد اما شرایطی را برای نهایی شدن حضور وی بر روی نیمکت پرسپولیس اعلام کرد.

 

در متن اطلاعیه کمیته فنی پرسپولیس آمده است:

ادامه مطلب ...

تمام نقل و انتقالات فوتبال ایران تا امروز

مرجع خبری پرسپولیس : جدیدترین نقل و انتقالات مربیان و بازیکنان تیم های لیگ برتری فوتبال را مرور می کنیم به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر، علی افراشته را به عنوان سرپرست این باشگاه و لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر انتخاب کردند.

 

* امیرقلعه نویی جایگزین فراز کمالوند مربی منشوری لیگ برتر در تیم تراکتورسازی تبریز شد. کمالوند هم با یک قرارداد 500 میلیونی راهی پاس همدان دسته اولی شد.

 

* جدیدترین نقل و انتقال اینکه سیاوش اکبرپور  بازیکن سابق تیمهای استقلال و استیل آذین به تراکتورسازی پیوست.

وی دومین خرید تراکتور پس از احسان حاج صفی است. احمد آل نعمه نیز دیگر خرید تراکتورسازی است.

 

ادامه مطلب ...

مهدوی کیا: کریمی به خانه اش برگشت

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا این روزها دائما در حال سفر است. دیروز هم که خواستیم نظرش را در خصوص پیوستن کریمی به پرسپولیس بپرسیم از سفر جدیدش سخن گفت.

 

* علی کریمی به پرسپولیس بازگشت، نظر شما در این باره چیست؟

_ حضور کریمی در پرسپولیس اتفاق عجیبی نبود. پرسپولیس خانه کریمی است و علی بعد از چند سال دوری دوباره به خانه اش برگشت.

 

* به نظر شما کریمی می تواند بازهم برای پرسپولیس موثر باشد؟

_ علی بازیکن بزرگی است و توانایی های تکنیکی و تاکتیکی بسیاری دارد. مطمئنم کریمی می تواند بازهم برای پرسپولیس مفید باشد.

* با این حساب شما تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارید؟

 

_ بحث خواستن من نیست؛ باید از طرف باشگاه پرسپولیس تمایل وجود داشته باشد و من قصد ندارم خودم را به این تیم تحمیل کنم. اگر پیشنهادی بدهند با کمال میل استقبال خواهم کرد.

 

* در خصوص گزینه های مربیگری پرسپولیس چه نظری دارید؟

_ هیچ نظری خاصی ندارم!

 

* فکر نمی کنید با توجه به اینکه علی دایی دو سال پیاپی با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است؟

_ در حیطه کاری من نیست که بخواهم در خصوص گزینه ها و بهترین فرد برای هدایت پرسپولیس حرف بزنم و امیدوارم هر اتفاقی که رخ خواهد داد به صلاح پرسپولیس باشد.

اولادی: با کمال میل از پیشنهاد پرسپولیس استقبال می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اگر پرسپولیس به من پیشنهاد بدهد با کمال میل از آن استقبال خواهم کرد.

 

مهرداد اولادی ظهار داشت: پس از پایان رقابت های جام حذفی در تعطیلات هستم، مدیر برنامه هایم مسوول رسیدگی به پیشنهادات من برای فصل آینده است و هنوز از هیچ باشگاهی پیشنهادی به صورت مستقیم به من ارائه نشده است.


وی ادامه داد: در چند روز اخیر با مدیر برنامه هایم در این خصوص صحبت نکرده و تصمیم گیری درباره آینده ام را به چند روز دیگر موکول کرده ام.


اولادی گفت: بعد از پایان دوران خدمت سربازی به دنبال تعویض گذرنامه هستم تا بتوانم برای حضور در اردوی تیم ملی به اتریش سفر کنم.


وی در خصوص احتمال حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: من در ایران پرسپولیس را بیش از هر تیم دیگری دوست دارم و حضور در این تیم را به هر تیم دیگری ترجیح می دهم. اگر در ایران بمانم قطعا گزینه اولم پرسپولیس خواهد بود.


مهاجم فصل گذشته تیم ملوان که با این تیم به فینال رقابت های جام حذفی نیز راه یافت در خصوص این تیم نیز گفت: ملوان یکی از تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال ایران است اما حضور در یک تیم شهرستانی نمی تواند به پیشرفت فوتبال من کمک کند به این خاطر احتمال باقی ماندنم در ملوان بسیار کم است.