مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان:‌ مادرم گفت «خجالت بکش، 30 سال داری»!

مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان برای دومین بار با به ثمر رساندن گل، حضور خود را در پرسپولیس جشن گفت تا ضمن فراری دادن سرخپوشان از شکستی دیگر که حتی می‌توانست به ایجاد موج تغییرات بیانجامد، پاسخ قانع‌کننده‌ای به منتقدان حضور خود در پرسپولیس بدهد. نود با او گفتگویی داشت که در زیر می‌آید: در مصاحبه قبلی گفته بودی حداکثر تا هفته چهارم بازی خواهی کرد؟ من برای خودم برنامه‌ریزی داشتم، ولی با این همه بازیکن خوب باید کمی هم خوش شانس باشی. معمولا حرفهایی که می‌زنی، محقق می‌شود، مثلا گفته بودی گل می‌زنم، ظاهرا خیلی به خودت مطمئنی؟ ادامه مطلب ...

شب قدر

منبع : www.PersianMob.Net

شب قدر، فصل نزول آیات رحمانی بر بوستان جان‌های روحانی است. 

شب قدر، گاه رویش جوانه‌های الغوث الغوث بر عرصه لب‌های تائب است. 

شب قدر، بهترین گاه آرایش صحیفه دل مؤمنان به زیور ذکر خداست .

شب قدر، فاصله مُلک و ملکوت را به حداقل ممکن می‌رساند.  

گویند کریم است و گنه می بخشد گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم

التماس دعا  

 

تیمی که 360 دقیقه است جلو نیفتاده / سکته در دقیقه صفر

مرجع خبری پرسپولیس : شروع ناامیدکننده مقابل ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر غیرقابل پیش‌بینی نبود اما دریافت دو گل در 30 دقیقه از تیمی که در سه هفته ابتدایی فقط یک گل زده بود را هیچ کس انتظار نمی کشید که اشتباه مستقیم کادر فنی پرسپولیس اتفاق افتاد.

 

اصرار بر استفاده از علیرضا حقیقی در بازی چهارم و بازی دادن به ممدوتال که در تمرین‌ها هیچ حس اعتمادی را برانگیخته نکرده بود خیلی زود نشانه‌هایش را بروز داد و پرسپولیس به‌خاطر ضعف همین نفرات 2 گل خورد تا شیرازه تیم از هم بپاشد.

 

برای قدعلم کردن دوباره چنین تیمی که به‌شدت درگیر بحران است و بازیکنانش فوق‌العاده بی‌روحیه به نظر می‌رسند شوک لازم بود که استیلی خواست با دو تعویض همین شوک را وارد کند که اولی یعنی ورود نورمحمدی اتوبان خط دفاعی را ترمیم کرد و جواب لازم را گرفت  اما دومی یعنی منصوری جواب نداد.  حضور محمد منصوری در دفاع راست نمی‌تواند توجیه عاقلانه‌ای داشته باشد یا دوباره متمایل کردن کریمی به کناره‌ها عجیب به نظر می‌رسد اما در نیمه اول تیم کار را به تساوی کشاند تا همه به نیمه دوم امیدوار شوند.

 


ادامه مطلب ...

پرسپولیس اولین بار رسما پرسپولیس بود و مساوی کرد

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس برابر مس سرچشمه به تساوی دست یافت که نتیجه ضعیفی تلقی می شود اما در این بازی اتفاقات قابل توجهی افتاد از جمله بازگشت پیراهن های سفید به تیم و بازی رسمی با نام پرسپولیس پس از 20 سال.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  ، اواخر دهه شصت بود که در کشاکش واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی ، به جای واگذاری باشگاه تنها نام این تیم واگذار شد!

 

و همین امر باعث شد دو دهه نام نامأنوس "پیروزی" بر افکار عمومی هواداران این تیم تحمیل شود.

 


 

ادامه مطلب ...

حضور دایی، غیبت کاشانی و اشک‌های قرمز‌پوشان قدیمی در ضیافت پروین

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس که امروز برگزار شد، با حاشیه‌‌هایی همراه بود.

 

جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس بعدازظهر امروز از ساعت 20 در یکی از سفره‌خانه‌های تهران دنبال شد. در این جلسه که بازیکنان قدیمی پرسپولیس، هواداران و لیدرهای قدیمی حضور داشتند در کنار یکدیگر به صرف افطار پرداختند.

 

همچنین عابدینی و همایون بهزادی به عنوان نمایندگان هیئت مؤسس برای حاضرین سخنرانی کردند.


ادامه مطلب ...