مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

12جمله قصار از نشست خبری پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : در نشست خبری باشگاه پرسپولیس که دیروز در محل شهرداری منطقه۹ برگزار شد، سرپرست، مدیر فنی، سرمربی و کاپیتان این تیم صحبت‌های جالبی بر زبان آوردند که شنیدن برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست.

 

این‌ها چکیده‌ای از جملات قصار این ۴نفر است:

 

مایلی‌کهن: اصلا قرار نبود که من به ترکیه بروم. من نیامده‌ام که سربار پرسپولیس باشم و نمی‌خواهم هزینه اضافی برای پرسپولیس به وجود بیاورم.

 

کریمی: می‌خواهم امسال بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

 

استیلی: به دلیل طولانی شدن مصدومیت حمید علی عسگر تصمیم گرفتیم کاظمیان را جذب کنیم.

 

کاشانی: هستند دوستانی در خلیج‌فارس که می‌خواهند سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را بخرند. این یعنی دخالت دولت‌های بیگانه در دو باشگاه ایران.

 


مایلی‌کهن: دیروز من با پسرم به تمرین پرسپولیس رفتم روز بعد روزنامه‌ها تیتر زدند که مهندس نعیم مایلی‌کهن، آنالیزور جدید پرسپولیس.

 

کریمی: در هر پستی که بازی کنم می‌خواهم مفید باشم چه در تیم ملی که حالا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و چه در پرسپولیس که جلوتر بازی می‌کنم.

 

استیلی: هیچ قولی برای قهرمانی نمی دهم اما هدف ما درفصل جاری قهرمانی در ۳ جام است

 

کاشانی: به حمید استیلی هم مثل دایی ۱۲ساعت فرصت دادیم تا نظرش را در خصوص تصمیم کمیته فنی اعلام کند. شاید اگر او هم طی این زمان نظرش را نمی گفت گزینه‌ای دیگر را برمی‌گزیدیم.

 

کریمی: به نظر فتح‌الله‌زاده و همین‌طور کرار احترام می‌گذارم اما با حرف زدن چیزی مشخص نمی‌شود و همه چیز در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد.

 

استیلی: علی کریمی کاپیتان اول پرسپولیس است و در خصوص کاپیتان های دوم و سوم نیز در کمیته فنی تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

کاشانی: در آن برهه زمانی برداشتمان از نامه علی دایی این بود که مایل به همکاری با باشگاه پرسپولیس نیست.


خوردبین : من قدیمی‌ترین پیشکسوت پرسپولیس هستم اما کوچک همه شما.شاید گروهی که من را به کمیته پیشکسوتان دعوت نکردند به عنوان پیشکسوت قبولم ندارند که البته مشکلی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد