مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پیش بازی پرسپولیس - ملوان / رونمایی از پرسپولیس به سبک استیلی

پرسپولیس تهران - ملوان بندرانزلی

سه شنبه 11 مرداد ماه 90 - ورزشگاه آزادی تهران

داور: محمد رفیعی

 

مرجع خبری پرسپولیس : امشب از تیم حمید استیلی رونمایی خواهد شد و همین 90 دقیقه اول می‌تواند گروهی از هواداران و اهالی فوتبال را در مقام قضاوت قرار دهد که «پرسپولیس 90 چگونه تیمی است؟»

برای پرسپولیس امشب لیگ یازدهم شروع می‌شود و از تیمی که حدود 35 روز تمرین کرده با بازیکنان جدید و قدیمش رونمایی خواهد شد. همه می‌خواهند بدانند پرسپولیس جدید چگونه تیمی است و آیا می‌توان نسبت به قهرمانی این تیم در فصل جدید دلخوش بود یا نه.

 

امشب نگاه‌های زیادی دنبال این است و همه می‌خواهند بدانند می‌توانند از همین بازی اول بگویند استیلی مربی بهتری نسبت به دایی است یا اینکه تیم بهتری در اختیار دارد یا نه. حریف اول پرسپولیس، ملوان است؛ تیمی که نسبت به فصل قبل تا حدود زیادی افت کرده. حداقل خروج ستاره‌هایی مثل پژمان نوری و مهرداد اولادی یا چهره‌هایی مثل هادی تامینی و حسن جعفری با توجه به ورودی‌های این تیم که چندان نامدار نیستند، ملوان را نسبت به تیمی که همین دو ماه پیش در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس قد علم کرده بود، ضعیف‌تر نشان می‌دهد.



قاعدتا امشب نمی‌توان تمام انتظارات معقول را از پرسپولیس داشت و هیچ تیمی در هفته اول نمی‌تواند نمایشی ایده‌آل ارائه کند اما در مورد پرسپولیس و هواداران احساسی این قضیه تا حدود زیادی مصداق نمی‌یابد! امشب همه از پرسپولیس برد می‌خواهند و بازی زیبا، تا از فردا همه با امیدواری درباره تیم استیلی حرف بزنند. حالا اگر اینطوری نشد از همین شروع کار، حمیدخان می‌فهمد در چه راه دشواری قدم گذاشته است.

 

مهرداد اولادی

همین دو ماه پیش اولادی با لباس سفید یک تنه رودرروی خط دفاع قرمزپوش پرسپولیس ایستاد و با گلی که در انزلی زد دل هزاران طرفدار پرسپولیس را لرزاند که مبادا قهرمانی حذفی بپرد. اولادی در دو بازی رفت و برگشت لیگ پارسال هم با پیراهن ملوان حسابی پرسپولیس را اذیت کرد اما حالا همه چیز برعکس شده و او باید در همین گام اول با گل زدن به ملوانی‌ها خودش را ثابت کند و بگوید یک پرسپولیسی دو آتشه است. همین قضیه نگاه‌ها را به اولادی خیره می‌کند.

 

جلال رافخایی

سیدجلال به ملوان برگشته و پیراهن شماره 10 را هم تحویل گرفته است. حالا که پژمان نوری و اولادی رفته‌اند او تک ستاره تیم است که بالاتر از نزهتی و مسلمان امید انزلی‌چی‌ها برای ارائه نمایشی درخشان مقابل پرسپولیس خواهد بود. بعید نیست رافخایی در بازگشت دوباره به تیم محبوبش بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو ببندد و لیدر تیمش در نخستین مصاف لیگ یازدهم باشد.

 

ترکیب احتمالی میزبان

دروازه‌بان: میثاق معمارزاده – مدافعان میانی: شیث رضایی، رضا نورمحمدی – مدافعان کناری: ابراهیم شکوری، علیرضا محمد – هافبک‌های تدافعی: مازیار زارع، (سامان آقازمانی) حسین بادامکی (امیرحسین فشنگچی)– هافبک‌های تهاجمی: محمد نوری، علی کریمی، غلامرضا رضایی – مهاجم: مهرداد اولادی

 

ترکیب احتمالی میهمان

دروازه‌بان: علی حسنی صفت - مدافعان میانی: علی جراح‌کار، سعید سالارزاده – مدافعان کناری: علیرضا رمضانی، بابک پورغلامی – هافبک‌های میانی: محمد همرنگ، سعید یوسف‌زاده، محسن مسلمان – مهاجمان: محمد نزهتی، محمد حیدری، جلال رافخایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد