مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان:‌ مادرم گفت «خجالت بکش، 30 سال داری»!

مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان برای دومین بار با به ثمر رساندن گل، حضور خود را در پرسپولیس جشن گفت تا ضمن فراری دادن سرخپوشان از شکستی دیگر که حتی می‌توانست به ایجاد موج تغییرات بیانجامد، پاسخ قانع‌کننده‌ای به منتقدان حضور خود در پرسپولیس بدهد. نود با او گفتگویی داشت که در زیر می‌آید: در مصاحبه قبلی گفته بودی حداکثر تا هفته چهارم بازی خواهی کرد؟ من برای خودم برنامه‌ریزی داشتم، ولی با این همه بازیکن خوب باید کمی هم خوش شانس باشی. معمولا حرفهایی که می‌زنی، محقق می‌شود، مثلا گفته بودی گل می‌زنم، ظاهرا خیلی به خودت مطمئنی؟ الان 30 سال دارم بیهوده حرف نمی‌زنم. مطمئن هستم که اوضاع این‌طور نمی‌ماند و همه پرسپولیس متفاوتی را خواهند دید. با این پتانسیلی که ما داریم. غیرممکن است اوضاع این‌طور بماند. در آن ثانیه گل خوردن به مسایل فنی مربوط نمی‌شود، بدشانسی محض است. بالاخره شانس به ما هم رو می‌کند. روی چه حسابی این حرف را می‌زنی؟ چون بازیکنانی را که داریم، می‌بینم همین‌طور و کلاسهای کادرفنی و شخصیت تیمی پرسپولیس، اجازه نمی‌دهد این وضعیت زیاد ادامه پیدا کند. بازیکنان بزرگ در چنین روزهایی خودشان را نشان می‌دهند و ما در تیم از این گونه نفرات داریم، فقط باید پشت هم باشیم. از گلی که زدی بگو، فکرش را می‌کردی؟ دنبالش بودم. با یک گل فشار از روی من برداشته می‌شد، اگر گل نمی‌زدم کارم سخت می‌شد. جالب اینکه من روز اول هم که به پرسپولیس آمدم با گلزنی شروع کردم. زمان بگوویچ بود. دو روز- مسابقه از ترکیب خارج شدم ولی تعویضی بازی کردم و در آن بازی 8 تایی پگاه، دو گل زدم. شروع کار مثل دفعه قبل، ‌خوب بود، آخرش چطور می‌شود؟ الان سی سال دارم. قصد ندارم به تیم دیگری بروم. می‌خواهم دو،‌سه سال دیگر فوتبال بازی کنم و این مدت را هم می‌خواهم در پرسپولیس باشم. یعنی از همین پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کنی؟ اگر دو، سه سال دیگر بازی کنم، با همین پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کنم. البته کریم باقری با همین دو سال، دو سال گفتن 6 سال در پرسپولیس بازی کرد. من فکر می‌کنم تا سه سال دیگر توانایی بازی در بالاترین سطح را دارم ولی از بحث خودم که بگذرم. فوتبال به شناسنامه ربط ندارد. مگر آقا کریم تا همین سالهای اخیر، از بهترین‌های لیگ نبود؟ همین حالا علی کریمی و فرهاد مجیدی بهترینهای پرسپولیس و استقلال هستند. ماجرای شادی گلت چه بود؟ اگر خبر سال قبل بود تعجب نمی‌کردم، ولی کمتر کسی توقع داشت؟ اتفاقا مادرم هم مرا دعوا کرد و گفت:‌ناسلامتی تو 30 سال داری خجالت بکش، این چه کاری است که انجام دادی! حالا چرا اینکار را کردی. بعضی معتقد بودند گلزنی به مس رفسنجان این‌طور شادی نداشت؟ اول اینکه گلزنی برای خود پرسپولیس همیشه ارزش دارد. من جاهای مختلفی بازی کردم ولی با قاطعیت می‌گویم گلزنی در پرسپولیس از همه موارد شیرین‌تر و هیجان برانگیز‌تر است. البته بعضی گفتند که فکر کرده‌ام به بارسلونا گل زده‌ام، ولی آنها باید جای من باشند تا متوجه بشوند، چه می‌گویم. از سوی دیگر شادی این گل یک جورهایی واکنش به فشارهایی بود که وجود داشت اینکه وقتی به پرسپولیس آمدم، بعضی نظراتی دادند که واقعا دلم را به درآورد. فکر می‌کنی، پرسپولیس چه زمانی از این فشار خارج بشود؟ بازی‌های سخت که شروع بشود، عیار پرسپولیس معلوم می‌شود. من به شما می‌گویم، حالا حالاها دیگر باختن پرسپولیس را نمی‌بینید. ادعای سنگینی است، آنهم با این شرایطی که دارید؟ نفت‌آبادان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و من فکر می‌کنم از همین هفته تغییر شرایط ما آغاز می‌شود تا در تعطیلات تمرکز بیشتری روی کار خودمان داشته باشیم. یک مشکل ما این بود. توقعات از تیم زیاد بود. با تغییراتی که شدیعنی با رفتن دایی و آمدن استیلی و جذب نفرات جدید، بعضی منتظر بودند که در بازی‌ها سه تا سه تا گل بزنیم. آن اتفاقات بازی اول هم، تیم را از نظر روحی و روانی به هم ریخت، ولی مطمئن باشید،‌این شرایط جمع می‌شود و من از همین حالا پیروزی در بازی داربی را احساس می‌کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد