مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پروین: نوری نباید همه چیز را تمام شده بداند

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز جلسه‌ای با بازیکنان این تیم داشتند.

 

علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع بازیکنان گفت: این تیمی که من دیدم پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. هر کدام از شما بازیکنان ارزشمند و خوبی هستید و فقط باید با روحیه جدید و فراموشی گذشته‌ها به دیدارهای آینده فکر کنید تا از ته جدول جدا شده و بالا بیایید.

 

 

 


ادامه مطلب ...

خبر فوری: مدیربرنامه های دنیزلی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد

مرجع خبری پرسپولیس : مدیربرنامه های مصطفی دنیزلی عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

 

به گزارش اختصاصی خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس؛ در پی تجمع هواداران پرسپولیس مقابل این باشگاه و درخواست آن ها برای بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم، مدیربرنامه های این مربی ترکیه دقایقی پیش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

هواداران پرسپولیس از ساعتی پیش مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و خواستار بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم هستند. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد...

در این مملکت ورزشکار نداشتیم که سردار را مدیرعامل پرسپولیس کردید

مرجع خبری پرسپولیس : انتخاب سردار محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم حاشیه ساز شد.

 

یکی از نمایندگان مجلس هم به مدیرعاملی سردار رویانیان در باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد. مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس در تذکری شفاهی در پایان صحن علنی امروز مجلس نسبت به انتصاب سردار رویانیان به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و گفت:

«جوانان از ما می پرسند واقعا ما یک ورزشکار نداشتیم که یک سردار را از ستاد مدیریت سوخت آورده اید کرده اید مدیرعامل پرسپولیس؟»

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس رسما معرفی شدند

مرجع خبری پرسپولیس : عباسی با استعفای حبیب کاشانی موافقت کرد و با حکم وزیر ورزش و جوانان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.


به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی امروز (سه شنبه) ۵ عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس را معرفی کرد.


براین اساس محمد رویانیان،‌ علی پروین، لطف الله فروزنده دهکردی، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.


هم اکنون اعضای هیئت مدیره، در نشستی با دکتر عباسی مشغول بررسی گزینه ها برای انتخاب مدیر عامل باشگاه هستند.

 

محمد عباسی عصر امروز با استعفای حبیب کاشانی موافقت کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر امروز در جلسه با وزیر ورزش استعفای کتبی خود را به وزیر ورزش ارایه کرده بود.


درخواست هواداران پرسپولیس از مصطفی دنیزلی: برگرد به تیمت

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خواستار بازگشت مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم فوتبال بشیکتاش به پرسپولیس شدند.

 

هواداران پرسپولیس در یکی از شبکه های اجتماعی از مصطفی دنیزلی سرمربی سابق این تیم خواسته اند تا به ایران بیاید و هدایت این تیم سرخپوش را برعهده بگیرد. آنها که خاطرات خوبی با این مربی ترکیه ای دارند در این سایت اجتماعی از دنیزلی خواسته اند تا دوباره هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد و یک بار دیگر این خاطرات را برای آنها رقم بزند.

نتایج ضعیفی که پرسپولیس گرفته وباخت در پی در پی سه داربی هواداران را برآن داشته تا با کامنت گذاشتن در صفحه این مربی چنین درخواستی را از او داشته باشند.


پرسپولیس در زمانی که دنیزلی سرمربی این تیم بود هرچند به مقامی بهتر از سومی نرسید اما بازی های خوبی انجام میداد که هواداران را راضی نگه داشته بود.