مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خبرهای چند خطی از پرسپولیس: مصدومیت رضایی جدی نیست

مرجع خبری پرسپولیس : مصدومیت مدافع تیم فوتبال پرسپولیس جدی نیست و بازیکن شماره سیزده سرخپوشان می تواند برابر صنعت نفت آبادان به میدان برود.


*حمید استیلی قصد دارد برای بازی با صنعت نفت آبادان تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا بتواند نخستین برد خود را همراه با سرخپوشان بدست آورد. از اردوی این تیم خبر می رسد که میثاق معمارزاده و مجتبی شیری احتمال دارد از ابتدا برای پرسپولیس به میدان بروند.

 

 

*سرخپوشان امروز عصر و از ساعت 18:30 آخرین تمرین خود را در زمین درفشی فر برگزار خواهند کرد و بعد از آن راهی هتل اسپیناس می شوند.

 

*بر طبق نظر کادر پزشکی پرسپولیس مصدومیت شیث رضایی و حمیدرضا علی عسگری زیاد جدی نیست و آنها می توانند با نظر مربیان به میدان بروند.

 

*یک متخصص تغذیه هم به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

*بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز که از برزیل و مالی بودند، مورد تایید کادر فنی قرار نگرفتند.

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://site01.net.tc

۹۸۱۲۵۶۱گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://site01.net.tc

سهیلی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://chrbsh.blogfa.com

فقط پرسپولیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد