مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلی: برابر استقلال در زمین حرف هایمان را می زنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برای استقلال کری نخوانده است، گفت: باید در زمین بازی همه حرف‌هایمان را بزنیم.


حمید استیلی  گفت: تمرین امروز را با نفرات کامل‌تری دنبال کردیم. امشب به مشهد خواهیم رفت تا یک تمرین 3 روزه جدی و یک بازی تدارکاتی را انجام دهیم.

وی افزود: مهم‌ترین هدفمان در اردوی مشهد این است که تمرینات تاکتیکی و جسمانی پرقدرتی انجام دهیم. خیلی زمان نداریم که بخواهیم به بازیکنان فشار زیادی بیاوریم چون فقط یک هفته تعطیلی داریم به همین دلیل تا حدودی می‌توانیم به اهدافمان برسیم.


استیلی درباره اظهارات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس و حمایت از وی در چند وقت اخیر عنوان کرد: از تمام پیشکسوتان که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم مخصوصا از علی پروین که همیشه به من لطف دارد و مربی و معلم من بوده است. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود وقتی می‌خواستم فوتبال را کنار بگذارم به علی‌آقا زنگ زدم و از او اجازه گرفتم. همیشه رهنمودها و پیام‌های پروین را روی چشمم گذاشتم و به آن عمل کردم. من از ایشان به عنوان یک شاگرد که در روزهای سخت به من کمک شایانی کرد، تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مظلومی اعلام کرده کری‌خوانی را برای او زود شروع کرده‌اید، گفت: برای استقلال و مظلومی کری نخوانده‌ام چون اهل این کارها نیستم. همیشه به تیم بزرگ استقلال احترام می‌گذارم ولی سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را در دربی با کمک بازیکنان به نمایش بگذارم.

استیلی تاکید کرد: انشاءالله سعی خواهیم کرد با یک بازی خوب دل هواداران خود را شاد کنیم. معتقدم زیاد حرف زدن در این باره خوب نیست و باید بیشتر به فکر بازی کردن باشیم. البته باز هم می‌گویم که اولین حریفمان ذوب‌آهن است و پس از آن به فکر دربی خواهم بود. ذوب‌آهن نیز تیم بسیار خوب و خطرناکی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد