مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پزشک پرسپولیس: پای اولادی سه هفته ای خوب می شد

مرجع خبری پرسپولیس : وجیه الله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مهرداد اولادی و هادی نوروزی در گفت و گویی شرکت کرد:


درباره وضعیت اولادی و شک و شبهات درباره این موضوع توضیح دهید.


اولادی در بازی برابر شاهین بوشهر از ناحیه لیگامان مچ پا دچار مصدومیت شد که کادر پزشکی پرسپولیس بعد از انجام معاینات اولیه و تهیه عکس MRI و سی تی اسکن تشخیص داد که مداوای مصدومیت اولادی به سه هفته زمان نیاز دارد.


اما در حال حاضر زمانی که شما اعلام کردید سپری شده ولی اولادی اعلام کرده هیچ بهبودی در وضعیت اش مشاهده نمی شود؟


 

به نکته خوبی اشاره کردید. ایشان با تشخیص خودش به پزشک کلینیک دیگری به جز باشگاه مراجعه کرده و ما را در جریان مداوای خودش قرار نداده و به همین لحاظ بعد از پیگیری هایی که انجام گرفت متوجه شدیم که پیشرفتی در بهبود مصدومیت وی مشاهد نشده که تصمیم گرفتیم کار مداوایش را خودمان پیگیر شویم که در این ارتباط از دو روز قبل بنا شد فیزیوتراپی وی مستقیما با حضور دکتر شاهد عریانی فیزیوتراپیست باشگاه و در کلینیک باشگاه انجام شود. به هر جت تلاش می کنیم وی هر چه سریعتر از بند مصدومیت فعلی رها شود. البته فراموش نکنید که زمان طلایی که در ابتدای مصدومیت وی در احتبار داشتیم را تقریبا از دست دادیم.


وضعیت هادی نوروزی در چه شرایطی است؟

وی نیز در جریان مسابقات فصل قبل و اردو های باشگاه و تیم ملی دچار پارگی کامل لیگمان مچ پا شده بود و از این مصدومیت رنج می برد و حتی کادر پزشکی نیز پیش از شروع مسابقات فصل جدید از این موضوع مطلع شده بود اما از آنجا که فقط دو سه روز قبل از شروع لیگ و در پایان اردوی تیم ملی به جمع پرسپولیسی ها ملحق شد فرصت کافی برای انجام فیزیوتراپی کامل نداشتیم. این مصدمیت به صورت مزمن در مچ پای او باقی ماند. با تمام این اوصاق سعی خود را انجام دادیم تا نوروزی در چند مسابقه نخست به میدان برود ولی شدت آسیب دیدگی به گونه ای بود که اگر ادامه می داد برای خود او و تیم مشکلات حادی به وجود می آورد.


لذا کادر پزشکی با انجام معاینات تازه و مشورت با دو پزشک فوق تخصص ارتوپد تصمیم گرفت نوروزی بدون انجام عمل جراحی و با تزریق و فیزیوتراپی از بند مصدومیت رهایی یابد و هرچه سریعتر به میادین ففوتبال باز گردد. هم اکنون پیشرفت خوبی داشته و شک نداشته باشید هادی به دربی می رسد ولی بازی کردن او به کادر فنی و وضعیت بدن او مربوط می شود به همین لحاظ جا دارد از ایشان به خاطر همکاری ویژه ای که با کادر پزشکی داشت تشکر کنیم که این همکاری در مجموع به سود خود او تمام می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
mohamad سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.agahiirani.com/

با سلام

سایت ما محلی برای معرفی سایت و یا وبلاگ و آگهی ویژه 7 ستاره رایگان
لیگ برتر فوتبال ایران -اپرسپولیس تهران



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد