مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زارع: تابع تصمیم کادرفنی هستم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تبم ملی فوتبال ایران گفت: تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر زمان که تشخیص بدهند با همه وجود برای تیم ملی بازی می‌کنم. مازیار زارع قبل از تمرین تیم ملی درباره بازی با اندونزی گفت: متاسفانه در این دیدار من دو اخطاره هستم و نمی‌توانم به میدان بروم اما نفرات دیگری هستند که می‌توانند جای من را پر کنند. موفقیت تیم ملی بیش از هر چیز اهمیت دارد و امیدوارم تیم ملی در اولین مسابقه موفق شود. هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در دیدار اول برای تیم ملی بازی کرده و همچنان در دیدارهای بعدی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: بازی قبلی آندو تیموریان چند روز دچار مصدومیت بود اما وضعیتش خوب شد و جواد نکونام نیز همراه تیم ملی نبود و توانستم بازی کنم. من تابع تصمیمات کادر فنی هستم هر زمان که تشخیص بدهند با همه وجود برای تیم ملی تلاش و سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد