مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خبری خوش برای هواداران / اولادی از شنبه تمرین می کند

مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت مهرداد اولادی بهتر از روزهای قبل شده و قرار است از روز شنبه تمرینات اختصاصی‌اش را شروع کند تا به شهرآورد تهران برسد.


وجیه الله چشمه سری در خصوص نتیجه ام آر آی اولادی و آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: هادی نوروزی دویدن با بدنساز تیم را شروع کرده و از روز شنبه در تمرینات تیمی شرکت می کند.

 

وی در خصوص شرایط مهرداد اولادی نیز گفت: نتیجه ام آر ای مهرداد اولادی رضایت بخش بوده و مشکل خاصی ندارد. اولادی از روز شنبه تمرینات اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولادی از توان بدنی و انگیزه بالایی نیز برخوردار است که کمک زیادی به درمان مصدومیتش می کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو بازیکن برای بازی مقابل تیم استقلال مشکلی نخواهند داشت.

 

چشمه سری شرایط شیث رضایی را مطلوب خواند و گفت: رضایی که از ناحیه پا دچار قارچ‌زدگی شده بود، تقریبا مشکلش حل شده و از روز دوشنبه در تمرینات تیم شرکت کرده است. این بازیکن می تواند مقابل تیم ذوب آهن برای پرسپولیس بازی کند.

 

وی در خصوص وضعیت علیرضا محمد، دیگر بازیکن مصدوم اردوی پرسپولیس گفت: علیرضا محمد از ناحیه عضله چهار سر ران دچار کشیدگی شده که تمام تلاش خود را می کنیم تا او نیز از هفته آینده بتواند در تمرینات حاضر شده و به شهرآورد تهران برسد.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می توانیم مهرداد اولادی، هادی نوروزی و علیرضا محمد را به بازی برابر استقلال برسانیم.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد