مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

یک هفته پیش از دربی / بادکنک آبی زیر چرخ تراکتور ترکید

نتایج کامل هفته ششم

مرجع خبری پرسپولیس : در روزی که شعارهای استقلالی ها به شدت قلعه نویی را تحت تاثیر قرارداده بود تیم وی استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرد و صدر جدول را از آنها گرفت.

 

دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از 80 هزار هوادار آغاز شد و در نهایت بانتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

 


 

این مسابقه با حمله استقلال به سمت دروازه تراکتورسازی آغاز شد اما بعد از دقایقی دو تیم روند یکسانی داشتند تا اینکه در دقیقه 20 ارسال جباری با ضربه سر فرهاد مجیدی باعث باز شدن دروازه تراکتورسازی شد.شاگردان امیر قلعه نویی پس از این گل درصدد جبران این گل خورده بر آمدند اما از فرصت خود استفاده نکردند.


در دقیقه 41 سرانجام تراکتورسازی توسط محسن حسینی به گل تساوی رسید و در دقیقه 45+3 احمد آل نعمه با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا شاگردان قلعه نویی با پیروزی به رختکن بروند.


تلاش استقلال سرانجام در دقیقه 67 نتیجه داد و جباری در موقعیتی تک به تک گل تساوی آبی پوشان را به ثمر رساند. درحالی که بازی افت کرده بود در دقیقه 83 لوپز پرتغالی گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند تا تیم تبریزی برنده این مسابقه باشد.


قضاوت این دیدار بر عهده محسن ترکی بود. وی از تیم تراکتورسازی به اکبرپور و اسدی و از استقلال به عمران زاده و جاسم کرار کارت زرد نشان داد. استقلال با این شکست 13 امتیازی ماند و صدر جدول را از دست داد و تراکتورسازی با 15 امتیاز به صدر جدول رسید.

 

نتایج هفته ششم:

ذوب آهن 2-2 پرسپولیس

فجرسپاسی 3-2 سپاهان

استقلال 2-3 تراکتورسازی

شهرداری تبریز 2-2 راه آهن

مس سرچشمه 1-0 شاهین

داماش 1-1 مس کرمان

نفت تهران 2-0 سایپا

نفت آبادان 2-2 فولاد

صبای قم 1-0 ملوان

 

برنامه هفته هفتم :

 

پنجشنبه 24 شهریور

راه آهن - فجرسپاسی 18:30

سایپا - مس 18:30

ملوان - نفت آبادان 18:45

تراکتورسازی - نفت آبادان 18:50

جمعه 25 شهریور

مس سرچشمه - صبای قم 17:00

پرسپولیس - استقلال 18:30

فولاد - شهرداری تبریز 20:00

یکشنبه 27 شهریور

سپاهان - داماش 18:40

چهارشنبه 30 شهریور

شاهین - ذوب آهن 20:30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد