مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلی: مثل بازی با ذوب آهن باشیم، قطعا استقلال را شکست می دهیم

 مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش روز به روز بهتر خواهد شد و در دیدار مقابل ذوب‌آهن یک بازی قابل قبولی را شاگردانش به نمایش گذاشتند.

 

حالا وی به بازی بزرگ سال یعنی دربی سرخابی‌ها امیدوار است و امید دارد تا نتیجه ارزشمندی را مقابل استقلال رقم بزند. گفت و گو با سرمربی پرسپولیس را بخوانید:

*ظاهرا از عملکرد شاگردانتان در دیدار مقابل ذوب‌آهن رضایت دارید؟

 

 


بله، آنها در این دیدار خیلی پرتلاش ظاهر شدند و انگیزه بالایی برای عوض کردن نتیجه داشتند. همانطور که دیدید روحیه جنگندگی آنها تا آخرین لحظه بازی هم قابل تقدیر بود و به همین دلیل توانستیم در لحظات تلف شده شکست را با مساوی عوض کنیم.

 

*شما از نحوه قضاوت خیلی شاکی بودید و قصد داشتید به زمین هم بروید؟

- من که خیلی ناراحت بودم و در چند صحنه سوت داور به ضرر ما بود، بچه‌های ما به همین دلیل عصبی شده بودند.

 

*اما ذوبی‌ها هم اعتراض داشتند؟

- اعتراض آنها به وقت اضافه بود اما دروازه‌بان آنها نزدیک به 3 دقیقه وقت تلف کرد و کفش‌هایش را عوض کرد در حالی که اعتراض ما به خطاهای مشکوک داخل محوطه جریمه بود.

 

*با این بازی به استقبال بازی بزرگ سال یعنی دربی سرخابی می‌روید؟

- برای آن بازی هم برنامه ریزی کردیم واگر بچه‌ها همان نمایش که مقابل ذوب‌آهن داشتند قطعا استقلال را شکست می‌دهیم البته اعتقاد دارم در دربی بهتر از بازی با ذوب‌آهن ظاهر می‌شویم و بباز این دربی نیستیم.

 

*دیروز هم در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد بازی استقلال و تراکتورسازی بودید؟

- بله، باید این دیدار را از نزدیک می‌دیدم تا نکته‌های لازم را یادداشت کنم.

 

*و از سوی هواداران استقلال با تشویق دایی روبه‌رو شدید؟

- من توجیهی به این شعارها ندارم. تیم من روند رو به رشد خود را آغاز کرده و روی موفقیت تیم پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم نه اینکه به شعارها توجه کنم.

 

*از هواداران 2 تیم استقلال و پرسپولیس چه انتظاری دارید؟

- از هواداران هر 2 تیم می‌خواهم از فحاشی و توهین پرهیز کنند ورزشگاه نباید با شعارهای زشت و ناپسند آلوده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد