مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهدوی کیا : پرسپولیس خوب موقعی به اوج رسید

مرجع خبری پرسپولیس : جوان ترین بازیکن تاریخ دربی در آستانه هفتاد و یکمین مصاف پرسپولیس مقابل استقلال در خصوص این مسابقه صحبت کرد.

 

مهدی مهدوی کیا در خصوص جدال روز جمعه تیم های پرسپولیس و استقلال، گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و تماشاگران دو تیم حساسیت ویژه ای روی این مسابقه دارند. پرسپولیس به ثبات تیمی رسیده و استقلال هم فصل را خوب شروع کرده است.

مهدوی کیا افزود: پرسپولیس مقابل ذوب آهن فراتر از حد انتظار ظاهر شد و با بدشانسی سه امتیاز مسابقه را از دست داد. از طرفی استقلال هم بد موقعی به تراکتورسازی باخت و قطعا این مسائل در کیفیت بازی دو تیم تاثیر خواهد داشت.

 

مهدوی کیا در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی روز جمعه گفت: دربی را نمی تواند پیش بینی کرد اما پرسپولیس خوب موقعی به اوج رسید و این مسائل نوید یک بازی زیبا و پر هیجان را می دهد.

 

مهدوی کیا در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: تیم ملی در هر دو مسابقه اخیر خود منطقی ظاهر شد. هر چند باید سه امتیاز بازی با قطر را می گرفتیم اما بدون تردید کارلوس کی روش کارش رو خوب بلد است و تیم ملی ایران این شانس را دارد که به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی صعود کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد