مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تیم داوری دربی به تایید نهایی رسید / محسن قهرمانی داور وسط

مرجع خبری پرسپولیس : کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از نشست ظهر امروز خود تیم داوری هفتاد و یکمین شهرآورد تهران را انتخاب کرد و قرار است روز چهارشنبه به طور رسمی معرفی کند.

 

در جلسه ای که ظهر امروز دوشنبه در فدراسیون فوتبال به پایان رسید از بین چهار گزینه محسن ترکی، سعید مظفری زاده، محسن قهرمانی و علیرضا فغانی در نهایت محسن قهرمانی به عنوان داور و علیرضا فغانی نیز به عنوان داور چهارم انتخاب شدند.

انتخاب رضا سخندان هم به عنوان یکی از کمک داوران این دیدار قطعی شده و از بین رسول فروغی و محمدرضا ابولفتحی نیز کمک داور دوم این بازی مشخص خواهد شد.

 


پیش ازجلسه صبح امروز، با توجه به اینکه محسن ترکی بازی تیمهای تراکتورسازی و استقلال را سوت زده و همچنین رئیس کمیته داوران نیز اعلام کرد که نمی خواهد داور دربی تکراری باشد، حذف نام های مظفری زاده و ترکی برای قضاوت بازی تیم های استقلال و پرسپولیس محتمل به نظر می رسید.

 

با توجه به اینکه علیرضا فغانی نیز به دلیل قضاوتی که چهارشنبه شب در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های الاتحاد عربستان و اف سی سئول کره جنوبی خواهد داشت و پنجشنبه نیز به ایران برمی‌گردد، از شانس کمی برای انتخاب به عنوان داور وسط برخوردار بود.

 

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هفته گذشته تاکید کرد تیم داوری دیدار استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد