مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

محمدخانی: کاشانی زحمات زیادی برای نابودی پرسپولیس کشید

مرجع خبری پرسپولیس : نادر محمدخانی مثل همیشه درد پرسپولیس را می‌گوید هر چند که می‌داند و اعتراف می‌کند که گوش شنوایی نیست چراکه آقایان کار خودشان را انجام می‌دهند و راه خودشان را می‌روند.

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است که زحمات حبیب کاشانی نتیجه داد و این تیم پرطرفدار به یک تیم محلی تبدیل شده و به نابودی رسیده است. را در ذیل می‌خوانید:

*دربی تهران با شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل رقیب سنتی‌اش به پایان رسید، ‌در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟

- استقلال در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و امیدوار شدم که در آسیا هم می‌توانند تیم موفقی باشند مثل ذوب‌آهن و سپاهان. امیدوارم پرسپولیس هم وقتی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند آبرومندانه ظاهر شود.


 

*عملکرد پرسپولیس را در دربی تهران چطور دیدید؟

- چیزی برای گفتن نداشتند. اگر حرکتی هم بود روی حرکات انفرادی بود و روی کار تیمی نبود.

 

*حمید استیلی باز هم اعلام کرد که شرمنده هواداران شده است، در این رابطه چه نظری دارید؟

- این حرف را تا آخر فصل زیاد می‌شنویم چون چیزی که پایه و اساس آن کج باشد تا آخر کج خواهد بود.

 

*البته علی کریمی هم اعلام کرده که این شرمنده شدن‌ها دیگر لوث شده است؟

- جایی که پایه‌اش کج باشد همین می‌شود. وقتی در سطح اول باشگاه تا پایین‌ترین سطح کسی سر جای خودش نباشد همین می‌شود. ببینید در سطح بالای باشگاه چه می‌گذرد؟ در سطح پایین باشگاه بااین شرایط چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مردم هم سکوت کرده‌اند، گفتند 2، 3 بازی فرصت می‌خواهند که مردم این فرصت را دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ ما هم سکوت کردیم. غیر از این هم انتظاری نیست چون هنوز ترکیب اصلی تیم را نشناخته‌اند.

 

*واقعا امیدی به این تیم نیست؟

- ببینید، آن زمان از علی پروین ایراد می‌گرفتند که همیشه با یک ترکیب بازی می‌کند اما همه جا هم نتیجه می‌گرفت و اینقدر شکست افتضاح نداشت. حرف ما هم فایده‌ای ندارد و هر کسی راه خودش را می‌رود و وقتی به بن‌بست می‌رسند، فکر می‌کنند که چه کار باید بکنند در صورتی که از اول باید فکر کنند تا به اینجا نرسند. چرا از اول فکر نمی‌کنند تا اینطوری نشود.

 

*هواداران چه حال و روزی دارند؟

- دلم فقط برای هواداران می‌سوزد که گیر چه آدم‌هایی افتاده‌اند. من جای هواداران بودم یک بار هم به استادیوم نمی‌رفتم. چرام مردم به ورزشگاه می‌روند؟ وقتی باشگاه به هواداران تیم احترام نمی‌گذارد چرا می‌روند؟

 

*به نظر می‌رسد خیلی ناراحت هستید؟

- چرا نباشم؟ البته خدا را شاهد می‌گیرم و خوشحالم که ما اینطوری بازی نمی‌کردیم و برای آبروی مردم احترام قائل بودیم. آقای پورحیدری بارها به من گفت که 2، 3 سال دیگر می‌توانی بازی کنی اما گفتم حرمت و آبروی مردم بیشتر از اینها ارزش دارد. مردم هم برای ما ارزش قائل بودند به همین دلیل رفتم تا یک سری جوان بیایند. روندی که در دهه 80 شروع شد در هیچ دوره‌ای وجود نداشته که فکر می‌کنم به خاطر پول بوده است. امیدوارم پول از این فوتبال برود تا آقایان هم بروند. یعنی هنوز سیر نشدند؟ بس است دیگر.

 

*دوره شما وضعیت چطور بود؟

- ما با اینکه فیکس تیم ملی بودیم اما با ماهی هزار تومان بازی می‌کردیم. از وقت زن و بچه‌مان می‌زدیم و تمرین می‌کردیم تا مبادا شرمنده مردم شویم اما آقایان فقط اسکناس روی اسکناس می‌گذارند و هیچ کاری نمی‌کنند.

 

*با این شرایط صلاح می‌دانید که استیلی در پرسپولیس بماند؟

- استیلی بماند، صحبت سر تعویض نیست و اشکال خیلی بیشتر از ماندن یا رفتن استیلی است و از بالا تا پایین باشگاه ایراد دارد. نفر عوض کردن مهم نیست و همین باشگاه را بخواهی سر و سامان بدهی تا درست شود 2، 3 سال کار می‌خواهد. نمی‌دانم مردم تهران چه هیزم تری به آقایان فروخته‌اند که دارند فوتبال تهران را نابود می‌کنند.

 

*به نظر می‌رسد منظورتان حبیب کاشانی است که چنین شرایطی را در باشگاه حاکم کرده است؟

- نمی‌گذارند کار درست شود هر سال می‌آید هر کسی که دلش خواست را عوض می‌کند و مردم برایش اصلا مهم نیستند. امیدوارم که شرایط درست شود و فقط خدا را شکر می‌کنم که ما نیستیم و سهمی در این نامهربانی‌هایی که نسبت به مردم می‌شود نداریم و هر جایی که بودیم با تمام وجود برای مردم کار کردیم.

 

*به نظر شما وزارت ورزش نباید یک فکر اساسی به فکر باشگاه پرسپولیس بکند؟

- به نظرم وزارت ورزش باید کار را دست فردی بدهد که کار بلد است. قدیمی‌های پرسپولیس در خانه نشسته‌اند و حرص می‌خورند. پیشکسوتان پرسپولیس کاره‌ای هم نیستند و فقط درد سرش مال ما است و شادی‌اش مال آقایان است و فقط آن زمان به استادیوم می‌روند.

 

*منظورتان کاشانی است که دیروز به دلیل کمر درد به استادیوم نرفته بود؟

- خودش می‌داند چه زمانی به استادیوم نیاید چون فاتحه فوتبال را خوانده است. تا وقتی هم که این آقایان هستند وضع همین است. پرسپولیس یک زمانی بیشترین نفرات ملی‌پوش را داشت اما زحمات آقایان به نتیجه رسید و تیم نابود شد چراکه پرسپولیس الان در سطح محلات است. همین الان تیم را دست پیشکسوتان بدهد قول می‌دهم که جزو 3 تیم بالای جدول باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://8mandegar.blogsky.com/

سلام به دوست پرسپولیسی
وبلاگت خیلی جالبی داری، واقعاً خسته نباشی!
منم یه وبلاگ دارم که مربوط میشه به باشگاه پرسپولیس و البته علی کریمی، خواستی یه سری بزرن و نظرت رو در مورد تبادل لینک به من بده.
منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد