مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عزیزیان: حقیقی روی گل استثنایی فجر تقصیری نداشت

مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بان های پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد علیرضا حقیقی مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: حقیقی روی گل استثنایی فجری ها تقصیری نداشت.

 

سعید عزیزیان مربی دروازه بان های پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برای قهرمانی بسته شده و خیلی زود به جمع مدعیان لیگ خواهد پیوست. گفت و گو با سعید عزیزیان را با هم می خوانیم:

*از شرایط پرسپولیس در حال حاضر راضی هستید؟

 

 


- بچه‌ها از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند. با بردی که مقابل فجرسپاسی داشتیم دلهره و ترس از باخت بین بچه‌ها کم شد و انشاءالله صبای قم را هم می‌بریم و در جدول بالاتر می‌آییم و به قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

*از عملکرد تیم مقابل فجرسپاسی راضی هستید؟

- بچه‌ها خیلی خوب دویدند و در دفاع و حمله عالی کار کردند و یکدل بودند و توانستیم فجر را ببریم. برد در دقایق پایانی لذت‌بخش بود تا دل هواداران هم شاد شود.

 

*تغییرات در بخش مدیریتی چه تأثیری روی تیم داشته است؟

- من راجع به این مسائل نمی‌توانم صحبت کنم. بالاخره یک شوک بود و باید ببینم در آینده چه می‌شود.

 

*در مورد حضور علی پروین در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

- علی آقا در پرسپولیس هم بازیکن و هم مربی بوده و می‌تواند روحیه بالایی به بچه‌ها بدهد. من شاگرد ایشان بوده ام و می‌دانم می‌تواند به تیم خیلی کمک کند چون پرسپولیس را از قدیم می‌شناسد.

 

*این هفته میزبان صبای قم هستید، در مورد این دیدار صحبت می کنید؟

- بازی خیلی سختی داریم. صبا تیم جوان و دونده است که بازیکنانش با توجه به انگیزه‌ای که  دارند خیلی خوب می‌دوند و می‌جنگند درست مثل فجرسپاسی اما بچه‌های ما پا به پای جوانان فجر دویدند و روی تجربه‌ای که داشتند در دقایق آخر گل زدیم و بردیم. بازی با صبا هم برای برد به میدان می‌رویم تا از قافله عقب نمانیم.

 

*اما صبای قم با فجرسپاسی تفاوتهای زیادی دارد؟

- هر 2 تیم دونده هستند. فجر در خانه خودش بازی می‌کرد و با توجه به بردی که مقابل سپاهان داشت روحیه بالایی داشتند اما با دوندگی بالا فرصتی به آنها ندادیم و دقایق آخر بازی را بردیم.

 

*قبول دارید گل فجرسپاسی خیلی استثنایی بود؟

- بله، خیلی استثنایی بود اما علیرضا حقیقی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. شاید بازیکن حریف حتی بدون دیوار دفاعی 100 بار دیگر هم بزند آن توپ گل نشود اما نکته مهم این بود که بعد از گل حریف بازگشت خوبی داشتیم و در دقایق پایانی گل زدیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

 

*علیرضا حقیقی روی این گل چقدر مقصر بود؟

- وقتی می گل می‌خورد همه مقصر هستند. بازیکن حریف ضربه خیلی خوبی زد و شاید حقیقی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. من 5 تا 10 درصد علیرضا را مقصر می‌دانم چون معتقدم می‌توانست سریعتر عکس‌العمل نشان دهد اما مقصر آنچنانی نبود.

 

*پرسپولیس در این فصل واقعا مدعی قهرمانی است؟

- بله، ما از اول فصل هم مدعی بودیم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و توپ های ما گل نمی‌شد اما الان فرصتهای زیادی بدست می‌آوریم و گل هم می‌زنیم. مطمئنا ما برای قهرمانی کار می‌کنیم و دنبال جام هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
HEssAM پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://topfuncenter.com

فروش ویژه PES 2012 و FIFA 2012 به صورت اورجینال آغاز شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد