مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رهبری فرد:استیلی باید از کاظمیان و هاشمیان بیشتر بهره ببرد

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سرمربی تیم پرسپولیس باید از جواد کاظمیان و وحید هاشمیان در ترکیب تیم بیش از این بهره ببرد.

بهروز رهبری فرد افزود: کاظمیان و هاشمیان هر زمانی که برای پرسپولیس بازی کرده اند بسیار مفید ظاهر شدند و نمی دانم چرا استیلی به آنها بازی نمی دهد.


وی ادامه داد: البته شرایط تمرین در بازی دادن به بازیکنان تاثیر گذار است اما در مجموع معتقدم این دو بازیکن می توانند به پرسپولیس کمک زیادی کنند.

 


کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص عملکرد این تیم در دیدار مقابل صبا قم گفت: این بازی را از نزدیک مشاهده کردم و با وجود اینکه پرسپولیس سه امتیاز بازی را کسب کرد معتقدم این تیم عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشت.


وی تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با افت بدن روبه رو شدند و نیاز به تمرینات بدنسازی بیشتری دارند تا بتوانند در تمام دقایق بازی خوب ظاهر شوند. امیدوارم روند خوب پرسپولیس در بازی های آینده نیز ادامه داشته باشد تا هواداران که مالکان اصلی تیم هستند از برد های پرسپولیس خوشحال شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد