مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهدوی کیا: وقتی پرسپولیس من را نمی خواهد از چه چیزی حرف بزنم؟

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا می گوید بحث حضورش در پرسپولیس شایعه ای بیش نبوده است.

 

مهدی مهدوی کیا که این روزها تیمش داماش نتایج بهتری در لیگ گرفته درباره شایعه پیوستنش به پرسپولیس گفت: از اول هم بحثی نبود. بعد هم که دیدید کادرفنی پرسپولیس با قدرت این شایعه را تکذیب کرد و یعنی آنها مرا نمی خواهند.

من با داماش قرارداد دارم و دارم کارم را انجام می دهم. خدا را شکر شرایط مان هم بهتر شده و در این دو بازی با قاسمپور 4 امتیاز هم گرفته ایم.

 

او ادامه می دهد: من فقط از این خوشحالم که پرسپولیس دارد نتیجه می گیرد و از بحران ابتدای فصل خارج شده است. وقتی پرسپولیس مرا نمی خواهد دلیلی ندارد در این باره حرفی بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد