مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان: هیچوقت از دعوت به تیم ملی انقدر خوشحال نشده بودم

مرجع خبری پرسپولیس : پس از بازی با صبا و به دلیل نشستن روی نیمکت ذخیره ها مصاحبه تندی علیه باشگاه و حمید استیلی انجام داد اما یک روز پس از این اتفاق پشیمان شد و گفت: «کارم حرفه ای نبود»

 

جواد کاظمیان که تا اینجای کار به همراه علی کریمی بهترین گل زنان پرسپولیس هستند اما فشار از نیمکت نشینی باعث شد تا او از کوره در برود و حرف هایی بزند که او را به کمیته انضباطی باشگاه فرا بخوانند.

گفت و گوی زیر با کاظمیان حرف های این مهاجم 30 ساله پس از ابراز پشیمانی اش است. او ابتدا به قهر از پرسپولیس و ترک ورزشگاه زودتر از تیم اشاره می کند و در این مورد می گوید: «من نمی دانم این شایعات از کجا آمده؟! من از روی نیمکت قهر نکردم و تا آخرین لحظه روی نیمکت بودم. در آخر بازی هم با استیلی رفتم توی رختکن ولی چون یک مقدار زودتر از بقیه آمدم بیرون همه خیال کردند که من قهر کرده ام. قبول دارم که نباید آن مصاحبه را انجام می دادم من بازیکنی هستم که نمی توانم ظاهرم را حفظ کنم وهر چی در دلم هست را می گویم ولی بغصی ها این طوری نیستند و ظاهر خود را حفظ می کنند. من ناراحت بودم و قبول دارم که کارم غیر حرفه ای بود، چون در فوتبال حرف اول و آخر را مربی می زند.»


او در واکنش به این سوال که چه زمانی می خواهد این رفتار را کنار بگذارد و در عصبانیت حرف هایش را نزد می گوید: «الان سی سال دارم تا حالا که نتوانستم اما ان شاءالله از این به بعد بتوانم خودم را کنترل کنم. به طور کلی بازیکنان پرسولیس هم تزاز هستند و اختلاف بین آنها 10 تا 15 درصد است. فکر می کنم استیلی هم طرز مربیگری اش طوری است که بازیکن باید درگیر شود و بجنگد و در کارهای دفاعی شرکت کند اما من دوست دارم در حمله ها باشم و گل بزنم. ولی باید سعی کنم خواسته سرمربی را انجام بدهم.»


ادامه حرف های کاظمیان در مورد دعوت او به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس است. اتفاقی که جواد می گوید به رای آن احترام می گذارد: «تصمیم کمیته انضباطی برای من قابل احترام است و هر رایی که بدهند می پذیرم ولی من در آن شرایط حرف دلم را زدم.»


کاظمیان که تا اینجای کار 4 گل برای پرسپولیس زده است جواب این سوال ما را که پرسیدیم نظرت درباره بازیکنانی که گل نزن هستند و در ترکیب اصلی قرار می گیرند چیست را این طور داد: «من نمی دانم.این بستگی به تصمیم مربی دارد. من در بازی با ذوب آهن در دقیقه 55 تعویض شدم و در بازی با استقلال هم دردقیقه 45 اما در دو بازی با مس و نفت بازی کردم و 4 تا گل زدم. این بالاخره نظر سرمربی است. شاید ایشان می خواهند من بیشتر در کارهای دفاعی باشم و دوندگی ام بیشتر باشد. باید تلاش کنم که خواسته های سرمربی را در زمین پیاده کنم.»


اما پس از این همه بد بیاری روز گذشته کارلوس کروش نام جواد کاظمیان را در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار داد تا این بازیکن از این اتفاق خیلی خوشحال شود. کاظمیان می گوید این دعوت او را از زمانی که برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شد بیشتر خوشحال کرده است: «خوشحالم که دعوت شدم حتی نسبت به بار اولی که دعوت شدم برایم شیرین تر بود. کیروش مربی بزرگی است و سعی می کنم جواب اعتماد او را بدهم و برای پرسپولیس و تیم ملی خوب بازی کنم. در ماه های اخیر خیلی تمرین کردم و گاهی اوقات روزی سه جلسه تمرین داشتم.»


او ادامه می دهد: «در پرسپولیس هم به رغم اینکه زیاد بازی کردم و تا جایی که فرصت به من رسیده 4 تا گل زدم. من به اتفاق علی کریمی بهتربن گل زنان تیم هستیم. سعی می کنم پیراهن تیم ملی را به راحتی از دست ندهم. انگیزه ام دو چندان شده و در اردوی قبلی تیم ملی هم تلاش زیادی کردم که عملکردم طوزی باشد تا نظر کیروش را جلب کنم.»


وقتی از کاظمیان پرسیدم به نظر تو را به جای اشکان دژاگه به تیم ملی دعوت کرده اند او مکث کوتاهی کرد و سپس گفت: «من نمی دانم اما همین که بعد از یک سال سخت دعوت شدم برایم ارزشمند است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد