مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تحول بادامکی در 30 سالگی

مرجع خبری پرسپولیس : بازی خوب او در نتایج ضعیف پرسپولیس خیلی به چشم نمی‌آمد اما همان موقع آنهایی هم که با دقت بیشتری فوتبال را دنبال می‌کردند به کیفیت بازی حسین بادامکی اعتقاد داشتند.

 

او ثابت کرد که برخلاف ادعای خیلی‌ها، فوتبال او زیر سایه علی کریمی قرار نداشته و اگر خوب بازی کند فوتبالش به چشم می‌آید. بادامکی روز دربی هم خوب بود به‌طوری‌که تعویضش انتقادهای زیادی را از استیلی در پی داشت اما هافبک پرسپولیس بازی به بازی بهتر شد و مقابل صبا فوتبالی را به نمایش گذاشت که بسیار متفاوت بود.

جنگندگی و سماجت او برای کنترل توپ، دوندگی بیش از حد و شرکت در کارهای دفاعی در بازی با شاگردان ویسی بسیار به چشم آمد. هر زمان پرسپولیس صاحب ضربه کرنر یا ایستگاهی می‌شد، بادامکی به خط وسط زمین می‌آمد تا اسلامی (مهاجم حریف) را مهار کند.

 

حتی قبل از گل دوم هم وقتی با تلاش زیاد توپ را از میان 3-2 بازیکن صبا به گوشه زمین برد و یک کرنر گرفت نشان داد که چقدر برایش پیروز شدن اهمیت دارد. قطعا بادامکی با همین روند از چشمان کارلوس کروش دور نخواهد ماند. او اینقدر خوب بوده که استیلی، کریمی، مازیار زارع، معمارزاده و دیگران لب به تشویقش گشودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد