مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلی در نشست کی روش با مربیان لیگ برتری حاضر نشد

مرجع خبری پرسپولیس : نشست هم اندیشی کارلوس کی روش با مربیان لیگ برتری از ساعت 9:15 دقیقه امروز در غیاب حمید استیلی آغاز شد.

 

نشست هم اندیشی کارلوس کی‌روش با مربیان لیگ برتری صبح امروز در سالن آکادمی ملی فوتبال ایران در حالی آغاز شد که از جمع 18 مربی لیگ برتری تنها 7 مربی در جلسه حضور یافتند.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب‌آهن،‌ حسین فرکی سرمربی نفت تهران، عبدالله ویسی سرمربی صبای قم، پرویز مظلومی سرمربی استقلال، علی اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی، فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان و امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی نفراتی هستند که در این جلسه حضور یافتند.



کارلوس کی‌روش به همراه دستیاران خود نیز در این جلسه حاضر است تا درباره مسائل مختلف فوتبال ایران به بحث و تبادل نظر بپردازند.



از تمام 18 مربی حاضر در لیگ برتر برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده و غیبت 11 مربی از نکات مهم و جالب این نشست است. البته علی دایی به دلیل حضور در اردوی راه‌آهن در کیش و همچنین حضور در اردبیل برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت پدرش در تهران نیست و نمی‌تواند در این جلسه باشد و حمید استیلی نیز که امروز همراه کاروان پرسپولیس به کیش می‌رود، به این نشست نیامده است.



عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در ابتدای این نشست گفت:‌ یکی از دلایل عمده برگزاری این جلسه آشنایی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری برای پرورش بازیکنان ملی‌پوش است.



به عنوان فرد کوچکی از جامعه فوتبال از باشگاه‌ها تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با ما داشتند.



وی ادامه داد: این‌گونه جلسات باعث نزدیک شدن تفکرات فنی مربیان به یکدیگر می‌شود. قرار بود نشست هم اندیشی پیش از این تشکیل شود ولی برنامه‌های سنگین و مدون این اجازه را به ما نداد.



ترابیان تصریح کرد: اگر تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند، این کار تنها حاصل کار کی‌روش و همکاران او نیست بلکه دست‌های پنهانی هم وجود دارد که شاید از آن صحبت نشود و آن دست‌های پنهان شما مربیان باشگاه‌ها هستید.



پس از صحبت‌های ترابیان وی و خبرنگاران حاضر در جلسه این نشست را ترک کردند تا کی‌روش و مربیان لیگ برتری در جلسه کاملا خصوصی درباره مسائل فنی بحث و تبادل نظر کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد