مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

توافق اولیه برای حضور کیانی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : ماجرای مهدی کیانی و اختلافاتش با امیر قلعه نوعی آنقدر برای همه تکراری شده که سردار جعفری ترجیح می دهد هر چه زودتر مقدمات حضور بازیکن تیمش را در یکی از تیم های لیگ برتری فراهم کند.

 

کیانی که در زمان حضورش در تراکتورسازی با پیراهن شماره 6 این تیم بازی می کرد به دنبال راهی است تا نام خود را از لیست باشگاه تبریزی خارج کند چرا که به نظر می رسد نه او و نه قلعه نوعی دیگر حاضر به ادامه همکاری نیستند.

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده تنها از تیم های مس سرچشمه کرمان و راه آهن شهر ری پیشنهاد رسمی دریافت کرده اما به نظر می رسد حقیقت با آنچه از سوی تبریزی ها اعلام شده تفاوت هایی دارد چرا که از همان ابتدای فصل پرسپولیس و ذوب آهن سخت به دنبال جذب هافبک دفاعی تراکتورسازی بودند اما کیانی از آنجایی که یک سال از قراردادش با تیم تبریزی باقی مانده بود به ناچار در این تیم ماندگار شد.

 

کیانی که این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند برای پیوستن به پرسپولیس تنها امضای سردار جعفری را کم دارد، این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم نسبت به حضور این بازیکن در پرسپولیس تمایل زیادی دارند چرا که باشگاه پرسپولیس حاضر شده کل مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به تبریزی ها پرداخت کند.

 

علاوه بر این تراکتورسازی با جذب قاسم حدادی فر دیگر نیازی به مهدی کیانی ندارد و به نظر می رسد طی روزهای آینده توافق نهایی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.music400.blogfa.com

درود بر همه ی طرفداران پیروزی.

سید محمد حسینی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام به نظر من پرسپولیسباید از اول به فکر چند بازیکن خوب در خور تیم میبود خصوصا در خط حمله این تیم تا این چنین احساسات مردم را جریحه دار نکند در هر حال اوردن بازیکن خوب ارزوی هر طرفدار قرمزی هست

یه پرسپولیسی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام دوست پرسپولیسی.
لطفا به آدرس زیر برو و به علی کریمی بعنوان محبوب ترین بازیکن جهان رای بده.(بعد از انتخاب اسم کریمی دکمه submit پایین صفحه رو حتما بزن!! فراموش نکنیا!!)
http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

ضمنا این لینک رو به همراه تیتر بزرگ اول صفحه وبلاگت بذار تا بتونیم ما پرسپولیس ها علی کریمی رو بعنوان محبوب ترین بازیکن جهان انتخاب کنیم. با همکاری هم حتما به این مهم دست پیدا میکنیم.
بیشتر از یه بار هم میشه رای داد!(صفحه رو بعد از رای دادن ببند و دوباره باز کن و مجدد رای بده هرچی بیشتر بهتر!)
به امید موفقیت های بیشتر پرسپولیس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد