مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پتروویچ: اگر سرمربی جدید پرسپولیس بخواهد به این تیم می روم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک صربستانی شاهین از عمل نکردن این باشگاه به تعهدات مالی دلخور است.


ایوان پتروویچ در خصوص احتمال جدایی از شاهین بوشهر گفت: دوست دارم در شاهین بمانم و در حال حاضر فقط روی بازی با مس تمرکز کرده ام، با این حال در صورتی که طی چند روز آینده باشگاه به تعهدات خود عمل نکند تصمیم دیگری خواهم گرفت.

پتروویچ افزود: در حال حاضر از 5 باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم و در صورت مهیا نشدن شرایط برای ادامه همکاری با شاهین به سایر پیشنهادات فکر می کنم.

 

پتروویچ در واکنش به خبر مذاکره با باشگاه پرسپولیس می گوید: پرسپولیس در حال حاضر سرمربی ندارد و بهتر است نفرات جدید با نظر سرمربی به این تیم اضافه شوند در غیر این صورت کارایی لازم را نخواهند داشت. من هم تنها در صورتی به این تیم می روم که مورد تایید سرمربی جدید پرسپولیس باشم.


هافبک صربستانی شاهین در خاتمه گفت: من علاقه زیادی به مردم بوشهر دارم و آن ها هم مرا دوست دارند اما زندگی حرفه ای این حرف ها را نمی شناسد و در صورتی که مسئولان باشگاه به تعهدات خود عمل نکنند از این تیم جدا خواهم شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://reddream.blogfa.com

سلام
دمت سرخ پرسپولیسی
وب خوبی داری
به منم سر بزن
نظرت درمورد تبادل لینک چیه؟
منم وبم پرسپولیسیه

الیاس دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ق.ظ

خواستن توانستنه پرسپولیس هر بازیکنی دلش بخواد میگریه اقای رویانیان دست دردد نکنه حال دادی بهمون امیدوارمون کردی به اینده پرسپولیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد