مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهاجم ایرلندی پرسپولیس قراردادش را به ثبت رساند

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس قرارداد اولین بازیکن خارجی نیم فصل دوم خود را به ثبت رساند.

ایمون زاید مهاجم ایرلندی و آقای گل لیگ این کشور بعدازظهر امروز (جمعه) پس از معاینات پزشکی و تست فنی، قراردادش را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد.

قرارداد این بازیکن ایرلندی برای نیم فصل دوم مسابقات رسمی بوده که این قرارداد پس از آن، به صورت توافقی قابل تمدید می باشد.

گفتنی است؛ زاید بازیکن جدید پرسپولیس با شماره 12 در مسابقات حضور خواهد یافت.

نظرات 3 + ارسال نظر
آنست من شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://honestman.ir

سلام، قالب اختصاصی برای وبلاگت میخوای حاظرم طراحی کنم

آنست من شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://honestman.ir

سلام، قالب اختصاصی برای وبلاگت میخوای حاظرم طراحی کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ


9 دی ماه ؛ این بار حماسه لرها در آزادی
به یمن فوتبال و برنامه 90 گوشه ای از مظلومیت لرها در رسانه ملی به نمایش در آمد. میلیون ها ایرانی از قومیت های مختلف دیدند که مرکز یک استان لرنشین از حداقل امکانات و تجهیزات فوتبالی بی نصیب است و به این ترتیب گوشه ای از کوه یخ مشکلات و محرومیت ها در معرض دید همگان قرار گرفت. و اکنون استقلال تهران به عنوان یکی از نمادهای هویت سازی از بالا که میلیاردها تومان از بودجه دولت و پول مردم را به خود اختصاص می دهد در ورزشگاه آزادی میزبان یکی از نمادهای محرومیت لرهای ایران است. دوربین های پخش زنده فوتبال نباید به یاسوج بیایند و بازیکنان چند صد میلیونی نباید در زمین ناهموار یاسوج منافع میلیاردی را به خطر اندازند.

"شهرداری یاسوج" فارغ از فوتبال و یک شهر و تیم خاص اکنون کارکردی رسانه ای دارد. شهرداری یاسوج می تواند نقطه کانونی همگرایی قوم لر و رسانه ای شدن هویت و خواست قومی لرها باشد. اگر رسانه های رسمی از بالا برای ما هویت سازی می کنند و عامدانه ملت را به دو اردوگاه "قرمز" و "آبی" تقسیم می کنند ، ما لرها چرا حول پرچم شهرداری یاسوج گرد نیاییم؟ چرا برای یک بار هم که شده "شهرداری یاسوج" به "تراختور" قوم لر تبدیل نشود؟

از همه لرها دعوت می کنیم فارغ از اینکه به کدام منطقه از گستره جغرافیایی لرنشین تعلق دارند و به کدام گویش سخن می گویند، و فارغ از رنگهای قرمز و آبی ، با یک دل و یک زبان برای دفاع از شهرداری یاسوج به مثابه نمادی از قوم لر در ورزشگاه آزادی گرد هم بیاییم. حضور دهها هزار نفری لرهای ساکن تهران و کرج و لرهایی که بتوانند از استانهای دیگر خود را به تهران برسانند می تواند نقطه عطفی در همگرایی و همدلی قوم لر و رساندن صدای محرومیت و ادب و متانت لرها به کل ایران ، و پاسخ محکمی به جوک ها و اس ام اس های لری باشد.
وعده ما جمعه 9 دی از ساعت 15 تا پس از بازی شهرداری یاسوج با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی.
"وعده ما جمعه ساعت 15 ورزشگاه آزادی برای حمایت از شهرداری یاسوج"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد