مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهرداد پولادی / بعد از دیدار با شاهین استقلال یا پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: بلاژویچ به من قول داد بعد از دیدار با شاهین بوشهر رضایت‌نامه‌ام را برای حضور در پرسپولیس یا استقلال صادر کند. مهرداد پولادی در مورد وضعیت جدایی‌اش از تیم مس کرمان گفت: من روز گذشته بعد از تمرین جلسه‌ای با بلاژویچ داشتم و خودم با سرمربی تیم حرف زدم و او با جدایی من موافقت کرد و قرار شد بعد از دیدار با شاهین بوشهر در جام حذفی رضایت‌نامه‌ام برای بازی در یکی از دو تیم استقلال و یا پرسپولیس صادر شود. وی در مورد دلیل جدایی‌اش از مس کرمان گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی باید به تهران برگردم و مشکلی در مس کرمان ندارم. هیچ مشکلی با مسئولان این باشگاه و کادر فنی تیم ندارم اما به خاطر مشکلات خانوادگی جدا می‌خواهم جدا شوم. بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه خودش دوست دارد به استقلال برود یا پرسپولیس گفت: من فقط می‌خواهم به تهران برگردم و مدیرعامل باشگاه مس و بلاژویچ در نهایت تصمیم می‌گیرند که رضایت‌نامه‌ام را برای کدام باشگاه صادر کنند. امیدوارم شاهین بوشهر را شکست بدهیم و با فینالیست شدن از مس کرمان جدا شوم.
نظرات 1 + ارسال نظر
تراختور بایراقی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.tiraxtur-bayragi5.mihanblog.com/

به روز ترین وبلاگ خبر رسانی هواداران تراختور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد